I
inhoaja
Vieras
Mä tykkään lukea Go Fug Yourself -blogia. Siellä ne usein haukkuu julkkiksia, jotka kehtaa pukeutua nuin, esim. Lindsay Lohania. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:Alkuperäinen kirjoittaja noh:Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:ollaan mukamas niin trendikkäitä ja kaikilla on samanlaiset vermeet päällä.Naurettavaa.
eivät kaikki halua hillua jossain helvetin metrohousuissa ja niittihuppareissa. tosin, tällä palstalla ei voi olettaakkaan että ihmiset tajuavat trendeistä mitään.
trendi ja muotihan ovat kaksi eri asiaa. taitaa olla vaan hieman ihmisillä kateutta kun ei ole kroppaa mitä legginssit ja minari vaatii.
Kateutta?? Salli mun nauraa !! Mielikuvituksen puutetta,jos pitää pukeutua samalla tavalla kuin kaikki muut.Persoonatonta.
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Ai, mä en ole nähnyt vielä kellään, paitsi ehkä yhdellä. Että ei kai se enään niin HOT ole?
Missäpäin asut? Täällä pk-seudulla oikeasti tosi monella on tämä yhdistelmä....
Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:Mä tykkään käyttää legginssejä ja minaria.
Mut se ei oo mun mielestä hieno yhdistelmä,kun on leggarit ja ne pikkuset shortsit :x