Minihame-leggari-yhdistelmä on KAMALAN näköistä.Argh.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ahdistunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ahdistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
ollaan mukamas niin trendikkäitä ja kaikilla on samanlaiset vermeet päällä.Naurettavaa.

eivät kaikki halua hillua jossain helvetin metrohousuissa ja niittihuppareissa. tosin, tällä palstalla ei voi olettaakkaan että ihmiset tajuavat trendeistä mitään.
trendi ja muotihan ovat kaksi eri asiaa. taitaa olla vaan hieman ihmisillä kateutta kun ei ole kroppaa mitä legginssit ja minari vaatii.

Kateutta?? Salli mun nauraa !! Mielikuvituksen puutetta,jos pitää pukeutua samalla tavalla kuin kaikki muut.Persoonatonta.

Ja se, että pukeutuu samalla tavalla kuin muut, tarkoittaa sitä, että juttu on vielä IN.

Minäkin keksin vasta nyt nuo legginsit! Tosin minihameen kanssa niitä en pidä, enkä sellaisia teinileggareita, jotka on kuin sukkahousut ilman kärkeä.. Mutta omat jalkani, jotka on viime raskauden jäljiltä todella kauheat, nuo trikoopöksyt kyllä pelastavat! Toisaalta en ole kokoa 40 muutenkaan, joten hoikkana ja pitkänä uskon, että päällekin sopii hiukan paremmin kuin noille tursuaville..

Mistä sä kuvittelet löytäväs sellasia vaatteita kun on in? Kaupoissa myydään nyt niitä legginsejä ja tunikoita, joten niitä se on pidettävä.
Mä olen metsästäny aniliinin punaisia kenkiä ja saanu vastaukseksi, että niitä tulee ensikesäksi, ne on vasta Manner-Euroopassa |O Ja mä haluan mun rillejen väriset kengät, ennen kun rillit menee vaihtoon!

Mä en ole koskaan leggareita käyttänyt, paitsi tänään. En myöskään käytä mekkoja, viimeksi sellainen oli päällä tytön kastejuhlassa. Paitsi tänään. Ajattelin hullutella ja laitoin keltaisen kesämekon ja leggarit. Ihan mukavan kevyt olo oli, niiden normaalien farkkujen ja topin sijaan. Minä pidin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:
Ai, mä en ole nähnyt vielä kellään, paitsi ehkä yhdellä. Että ei kai se enään niin HOT ole?

Missäpäin asut? Täällä pk-seudulla oikeasti tosi monella on tämä yhdistelmä....

No just täällä =) Ehkä mä oon sitten sokee, ja itellänikin oli tuo kyseinen yhdistelmä toissapäivänä =)

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Mä tykkään käyttää legginssejä ja minaria.
Mut se ei oo mun mielestä hieno yhdistelmä,kun on leggarit ja ne pikkuset shortsit :x

Mun mielestä toi pikkushortsit ja legginssit on myös nätti yhdistelmä:) Itse en oo tosin vielä kokeillut...

Joo, tänään tuli koulussakin nähtyä, joku n. 40 vuotias nainen niin sillä oli farkkuminihame ja sellaset vähän läpinäkyvät ne leggarit tai mitkä lie, vähän oli typerän näkönen, joo

Yhteistyössä