Ei oo yhtään kivaa mennä enää kauppaan, kun saa aina laskea päässä paljonko on mennyt ja paljonko rahaa jäljellä. Nytkin käytössä oli ihan jopa 22 euroo ja rahaa tulee vasta torstaina...
:'(
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Ei oo yhtään kivaa mennä enää kauppaan, kun saa aina laskea päässä paljonko on mennyt ja paljonko rahaa jäljellä. Nytkin käytössä oli ihan jopa 22 euroo ja rahaa tulee vasta torstaina...
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Ei oo yhtään kivaa mennä enää kauppaan, kun saa aina laskea päässä paljonko on mennyt ja paljonko rahaa jäljellä. Nytkin käytössä oli ihan jopa 22 euroo ja rahaa tulee vasta torstaina...
Alkuperäinen kirjoittaja yks:oletko miettinyt miten olette ajautuneet tollaseen tilanteeseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko tilanne vakituinen vai satunnainen? Löytyisikö tilanteeseen jotain ratkaisua jolla saisit/saisitte talouden tasapainoon?
Tiedän omalta kohdalta mitä tuskaa tuo on, meillä tilanne jatkui yli vuoden mutta niin vain siitäkin selvittiin ja oltiin taas vähän vahvempia.
Jaksamista! Toivon että tilanteeseen löytyisi helpotus!
Alkuperäinen kirjoittaja hellalettas:Alkuperäinen kirjoittaja Tyyris Tyllerö:Ei oo yhtään kivaa mennä enää kauppaan, kun saa aina laskea päässä paljonko on mennyt ja paljonko rahaa jäljellä. Nytkin käytössä oli ihan jopa 22 euroo ja rahaa tulee vasta torstaina...
älä välitä, mulla oli vaan 4e ja keskiviikkona tulee s-tilille rahaa, jotka menee ruokaostoksiin, sit tuleekin seuraavat rahat 15 pvä, joka menee suurin osa vuokriin, vian vähän jä ruokaan., sit tulee lapsilisät, se mnee myös laskuihin, sit kuun viimeienn päivä tulee taas mun isotili ( 700e) ja se menee suurimmaksi osaksi laskuihin ja ruokaan. Ei oo varaa edes niihin KUNNON KENKIIN mitkä pitäis ostaa mun jalkojen takia ja siihein erikoispohjallisiin.