Minähän en enää tälläistä merkkituotetta enään osta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Oman tien kulkija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

Oman tien kulkija

Vieras
Olen päättänyt että enää en merkkituotteita osta. Esimerkiksi Lassien haalareita kehúvat täälläkin palstalla puolet mammoista. Siinä onkin tullut liikaa hypetystä, eihän sitä enää kehtaa hiekkalaatikolle enää mennä. Kun kaikki huomaavat, että olen ostanut juuri SEN haalarin.

Mitäs haalaria te ette suosittele? Voisin ostaa sellaisen.

Tämä viesti on sisällöltään niin huttua, että varmaan kuuluisa Erkkikin olisi ongelmissa! Ja voin kertoa että sitä Lassieta kehutaan aivan turhaan. Joten OSTA se!!

Mä en ainakaan jaksa välittää muiden mielipiteistä. Omalla tytölläni käytän merkkivaatteita juuri niin paljon kuin haluan. Jokainen pukekoon lapsensa mihin haluaa. Kannattaa jättää muiden kommentit omaan arvoonsa. Kateellisten panettelua kai sitten vaan, jos on tarve muiden vaatteita kommentoida. En minäkään muille kommentoi, että ai teillä on VAAN henkkamaukkaa päällä. Typerää.

en pukisi lapsiani niihin Cittarin lotte&lasse-merkkisiin kertakäyttö-ulkovaatteisiin, ovat kaikin puolin niin halpista ja köyhää ettei paremmasta väliä. Tosin en ole merkistä varma, kun meill äsitä ei ole, mutta cittarin halpis siis. Olen sen verran rekistä katsonut että ei, ei meidän Yasmine Carlottea eikä Mauritus Maximus Cheasaria tommosiin .. hyh! ja syvästi sääliviä katseita olen heittänyt niiden köyhien suuntaan jotka tommosia joutuvat ostamaan.

osta siis tätä merkkiä, niin et ole kukaan.

Pakkohan sitä jotain on tehdä että juttuseuraa siellä leikkipuistossa on vielä eikä saa leimaa niskaansa että käyttää jotain erityisen hyvää tuotetta hiekkalaatikkokäytössä. Reimatekkiä ei voi käyttää, kun sitä on kehuttu. Toinen mitä on kans kehuttu on Lassie - ei siis sitäkään. Jotain riskitöntä kaipailisin että selkään ei heti puukoteta ja tällä palstalla repostella turhaa.