vieras
Tykkään mm. punaisesta emmentalista ja aurasta. Vuohenjuustosta en pidä. Mitäs luulette, uskaltaisinko ostaa brietä vai jäiskö syömättä?
No höh. Musta nyt vaan on inhottavaa tuhlata ja nakata ruokaa roskiin.Alkuperäinen kirjoittaja Milla Makia:Ei kannata ostaa. Jos et vaikka tykkaakaan, niin onhan se nyt ihan kauhea taloudellinenkin tappio. Tsiisus. ja ulkomaillakaan ei kannata kayda tai ylipaataan mitaan uutta kokeilla.
Niin, siis Brie on valkohomejuustoa...Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Veikkaisin että jäisi syömättä. Tai eihän sitä koskaan tiedä, osta pieni pala ja maista.
Mun vähän vaikea sanoa kun tykkään niin vuohenjuustosta kuin briestäkin, sinihome ja valkohome menee herkkuna myös..
Alkuperäinen kirjoittaja Hmmmm:Mä en voi sietää auraa mutta rakastan vuohenjuustoa ja musta Brie on hyvää joten näiden perusteella sanoisin että älä osta
Alkuperäinen kirjoittaja Helmi:mä tykkään kans aurasta, mutta valkohomejuusto haisee ihan lehmänpaskalle ja maistuu ihan hirveältä, ikinä en enää maista....
just sitä ostin hyvää se oli.Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mun herkkua on Castello White
Niin... Brie on ranskalaista, mutta esim Valion tekemä kotimainen vastaava on valkohomejuustoa jos aletaan niitä hiuksia halkomaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, siis Brie on valkohomejuustoa...Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Veikkaisin että jäisi syömättä. Tai eihän sitä koskaan tiedä, osta pieni pala ja maista.
Mun vähän vaikea sanoa kun tykkään niin vuohenjuustosta kuin briestäkin, sinihome ja valkohome menee herkkuna myös..
Mä en tykänny :/Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:Mun herkkua on Castello White
Höpsis. Valion valkohomejuusto on Brietä, se on valmistettu Ranskassa, ei Suomessa Että halotaan vaanAlkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Niin... Brie on ranskalaista, mutta esim Valion tekemä kotimainen vastaava on valkohomejuustoa jos aletaan niitä hiuksia halkomaan.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Niin, siis Brie on valkohomejuustoa...Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Veikkaisin että jäisi syömättä. Tai eihän sitä koskaan tiedä, osta pieni pala ja maista.