Minäpä OLEN tyytyväinen omaan mieheen :D

Vastapainoa näillä valituksille, tulkaas tekin vaihteeksi kehumaan.

Herra siivoaa, käy kaupassa ja tekee meidän ruuat, hoitaa oma-aloitteisesti lapsen ja tuo rahan taloon.

Jaksaa vielä helliä vaimoa ja kehua, vaikka tukka seisoisi päässä ja silmäpusseille tarviis omat rintsikat :p

Ei valittamista täällä, tulkaa jonon jatkoksi? löytyykö täältä enemmän tyytyväisiä vai tyytymättömiä?
 
Lomautettuna hoitaa kodin nyt lähes täysin ja tekee myös ruokia, että olen kyllä tyytyväinen. Imuroi useita kertoja viikossa, toisin kun mä kotona ollessani. Mä käyn päivät töissä ja illat teen toista työtä kotona ja saan tehdä sitä niin paljon kuin haluan. Oman huvitukseni mukaan teen sitten kotihommia ja ruokia ja olen lasten kanssa. :heart:
 
minä
:D

Ihana ketju! Minäkin oon niin tyytyväinen ja onnellinen tuohon omaani :) Huomioi ja kehuu päivittäin, on hoitanut tiskit jo kolme kuukautta, sekä ruokaostokset, koska olen itse raskaana ja pahoinvoiva. Ja tekee sen mielellään, itsestäänselvyytenä, jotta saisin levätä. Hoitaa työnsä hyvin :)

Vastapainoksi käy toki baarissa joskus, tai kavereita moikkaamassa muuten vaan, nukkuu vapaapäivinä (vielä, ei ole lapsi syntynyt, heh) pitkään, ym... ja kaiken ansaitusti :D

Niin, ja kunnioittaa minua ja kohteleekin sen mukaisesti. Samoin minä häntä.
 
sipsi
Alkuperäinen kirjoittaja Candide:
Ei ole kyynelin kerrottavaa minullakaan. Meillä oli vähän sellainen etäisempi kausi tässä, oltiin hiljaksiin ja omissa oloissamme, mutta nyt on taas läheisempää. :)

Samanlaista oli meilläkin noin vuosi sitten. Kauan on yhdessä oltu, joten näitäkin mahtuu väliin. Hyvä on mies, ei vaan tule sitä aina mainittua :(

- on ollut aina hyvä mies ja erinomainen isä
- on ahkera, rakentanut työn ohessa meille kodin
- kokkailee, osallistuu kotitöihin
- sietää hyvin noita minun elikoita, lenkittää ja hoitaa, vaikka ihan meikäläisen tahdosta ne täällä on :)

Siinäpä nyt aluksi :) "Huono" on kyllä puhumaan, mutta siihenkin olen tottunut :) Ja oppinut on sitäkin yhteisten viuosien aikana. Oikeastaan ollaan aika eri ihmisiä nyt kuin aikanaan tutustuttuamme, yhdessä on tähän "kasvettu".

 
una
täällä kans yks tyytyväinen: mies siivoaa oma-aloitteisesti ja usein,tekee ruoat, heiluu lasten kanssa pihalla,käy töissä ja tuo rahaa taloon, on iloinen ja hauska tyyppi joka on hyvä sängyssä ja rakastaa minua <3 :D
 
S
Minulla on aivan ihana mies; ensin ihastuin tummaan, pitkaan ulkonakoon, aina myos pukeutuu todella hyvin.

Toisekseen on romanttinen, yllattaa minut vahan valia, kiltti, eika kontrolloiva. Hoitaa kotia siina missa minakin. Tuo lisaksi ison palkkapussin kotiin joka kuukausi ;).
 
Lex
Minä olen hyvin tyytyväinen mieheeni myös! :heart:

Tilanteet vaihtelee, ja joskus olen hänen vuokseen raivon partaalla, mutta kaikki perusasiat ovat kunnossa kuten pitääkin.

Häneen voin aina luottaa

:saint:
 
Siivoaa,pesee pyykkiä,pesee ikkunat,tiskaa,vaihtaa lakanat,tekee ruokaa sen mitä osaa(heikoin lenkki),hoitaa lapsia,korjaa auton/autot,remontoi/rakentaa taloa,huoltaa,käy kaupassa tarvittaessa jne jne.
Ei oikeastaan ole mitään mitä ei tee.
 
Tekee pitkää työpäivää arkisin, mutta vkoloppuisin osallistuu kaikkeen kotiin liittyvään tekemiseen. Arkenakin kyllä käy kaupassa tms. jos tarve vaatii eikä valita koskaan.

Mikä parasta, rakastaa minua ja lapsia ja myös näyttää sen :heart:
 
vieras
Mie oon myös tosi tyytyväinen mun mieheen. <3 Ei vois parempaa olla. Ihanasti on touhunnut nyt lapsen kanssa ja siivoillut yms. kun itse kärsin kovasta raskauspahoinvoinnista. Muuten sit tehdään aina kaikki yhdessä (ellei jompi kumpi oo kipeenä niin terve tekee).
 

Yhteistyössä