Minä voin aivan suoraan sanoa, että en halua Suomelle presidentiksi homoa

Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25507270:
Se, että äänestätte Haavistoa pressaksi sen takia, että on homo, ei tee teistä tippaakaan suvaitsevaisempia ihmisiä. Se kertoo lähinnä siitä, ettette tajua politiikasta piirun vertaa.
ja sekö että jengi äänestää niinistöä sen takia että toinen ehdokas on homo kertoo politiikan syvimmästä ymmärryksestä?

• Tykkää
Reactions: Reesu<3
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;25507270:
Se, että äänestätte Haavistoa pressaksi sen takia, että on homo, ei tee teistä tippaakaan suvaitsevaisempia ihmisiä. Se kertoo lähinnä siitä, ettette tajua politiikasta piirun vertaa.

Entäs sä itse, jos se homofobia estää sua äänestämästä?

Mua ei kiinnosta onko hän homo vai ei tai se, onko hänen puolisonsa ecuadorlainen homokampaaja.. Mua kiinnostaa joku ihan muu... :headwall:

Viimeksi muokattu:
hauskaa oli
toisaalta oli hyvä että vaaleissa iso osa kansalaisista innostui

toisaalta kummallisia ilmiöitä,

siis se argumentaation vähyys ja ohuus, millä omaa kantaa perusteltiin

ja ENNEN KAIKKEA se hyvinkin matala keskustelun osaamisen taso,

eli miten vastapuolta halveerattiin ja mollattiin

kyllä siihen syyllistyi myös perinteiset ja oikealle kallellaan olevat,
mutta myös tämä uusi äärisuvaitsevainen punavihreä moderni ihminen...

homokammoinen
[QUOTE="vieras";25510133]Jaa. Homokammo jyllää yhä.[/QUOTE]

luulen että moni kannatti haavistoa lähinnä todistaakseen itselleen ja muille "suvaitsevaisuuttaan"

ei suvaitsevaisuudessa mitään vikaa, päinvastoin. mutta kyllä suvaitsevainen saa äänestää myös niinistöä....

• Tykkää
Reactions: DaLin
homostelusta
On todella typerää sekä äänestää että olla äänestämättä homouden takia. Jos jättää homouden takia äänestämättä, on se samalla viivalla sen kanssa, että jättäisi jotain vasenkätisyyden tai ulkonäön takia äänestämättä.
homostelu on synti ja sairaus, lähinnä kai lapsuudessa tullut vamma.

vasenkätisyydestä en tiedä.

mutta kyllä homo saa lain mukaan olla vaikka presidentti

ja synnistä vielä: luterilaisen uskon mukaan kaikki ovat syntiä tehneet ja siksi kaikki ovat Jeesuksen sovitustyön varassa, ihan jokainen, niin homo kuin heterokin.

Yhteistyössä