Ja usein huolehtivat myös hoidokkinsa asioista kun omaiset ei viitsi, jaksa, kykene...Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:Lähihoitajat ainakin kotihoidossa jakaa lääkkeet ja pistää piikit sun muut.ei se pelkkää perseiden pesua ole,niin kuin joku kauniisti ilmaisi.
Kyse on TYÖSTÄ JA PALKASTA, ei ihmisestä. Kyllä, mielestäni lääkärille pitääkin maksaa enemmän kuin lähihoitajalle. Sinä olet ilmeisesti sitä mieltä, että kaikille sama palkka, työstä riippumatta. Mieheni ei ole ( onneksi) lähihoitaja, joten miten mieheni arvostus liittyy tähän.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Eli jos miehesi vieressä seisoisi lääkäri, arvostaisit tätä lekuria enemmän kuin miestäsi?!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle.
Onpa miehelläsi käynyt tuuri puolison valinnassa...
Kuka on vaatinut lähäreille samaa palkkaa kuin mitä lääkärit (nuo jumalastasi seuraavat) saavat??
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle. Mieheni on matalapalkka-alalla pienellä palkalla ja ollaan monesti keskusteltukin siitä, että vaikka palkka on huono niin ei noin lyhyellä koulutuksella voi enempiä odottaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Miten on:Kehtaatko sanoa matalapalkkaisia töitä tekeville tuo ihan suoraan, kasvotusten. Että olette alempiarvoisia ihmisiä. Sitähän sinä kuulutat!
Putkimies joka käy amiksen saa pas.kasten putkien rassaamisesta n. 500? korkeampaa peruspalkkaa kuin lähäri, millä oikeudella? Mikä tekee siitä hommasta haastavamman? Samanlaista toisen asteen koulun käyneen paskahommaa sekin on putkea toisen perään, mut kun se on miesvaltainen ala niin tottakai sinne pitää maksaa paremmin. Pitäisitte naiset naisten ja naisvaltaisten alojen puolta, täällä vallitsee vieläkin suuuuri epätasa-arvo palkoissa ja miksi? Kateelliset naiset on toisiaan vastaan, "ei niille palkankorotusta kun ei meidänlään alalla" Mut tähän se on, toiset saa enemmän toiset vähemmän, samoista peruspa.ska hommista.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:Niinpä!Oli se työ mitä oli. Jokuhan sille mollaukselle on syynä. Katkeruus...Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää:Koska kukaan muu kuin huonon itsetunnon omaava (tai muuten elämäänsä tyytymätän) ei saa kiksejä toisten työn tai ammatin haukkumisesta!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Höpö höpö. Miksi aina pitää vetää mukaan kateus ja huono itsetunto? Arvostan vastuullista työtä tekeviä ja sairaanhoitajia todella paljon kuten myös lääkäreitä, mutta lähihoitajat...Noh, jonkunhan sekin työ on tehtävä.
Minusta perseen pesemistä ja syöttämisestä, pesusta jne. ei tarvitse maksaa enempää, joten miten se on mollausta? Tätähän se perushoito on, eikö?
Minä käsitin vieraan viestin, niin että hänen mielestään lääkäri on ansainnut työstään paremman palkan kuin miehesä,joka on opiskellut vähemmän.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Eli jos miehesi vieressä seisoisi lääkäri, arvostaisit tätä lekuria enemmän kuin miestäsi?!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle.
MITÄ SÄ JAUHAT KOKO AJAN UKKOS TYÖSTÄ?EIKÖ SULLA OMAA TYÖTÄ OLE TAI KOULUTUSTAKAAN?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyse on TYÖSTÄ JA PALKASTA, ei ihmisestä. Kyllä, mielestäni lääkärille pitääkin maksaa enemmän kuin lähihoitajalle. Sinä olet ilmeisesti sitä mieltä, että kaikille sama palkka, työstä riippumatta. Mieheni ei ole ( onneksi) lähihoitaja, joten miten mieheni arvostus liittyy tähän.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Eli jos miehesi vieressä seisoisi lääkäri, arvostaisit tätä lekuria enemmän kuin miestäsi?!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle.
Kuka on vaatinut lähäreille samaa palkkaa kuin mitä lääkärit (nuo jumalastasi seuraavat) saavat??
Ja vaikka mieheni ja lääkäri seisoisivat vierekkäin, niin olen sitä mieltä että lääkärille parempi palkka. Jopa miehenikin on samaa mieltä.
Onko sinulla lukihäiriö vai etkö ymmärrä lukemaasi?Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Sinä olet ilmeisesti sitä mieltä, että kaikille sama palkka, työstä riippumatta.Alkuperäinen kirjoittaja huh:Kuka on vaatinut lähäreille samaa palkkaa kuin mitä lääkärit (nuo jumalastasi seuraavat) saavat??
Alkuperäinen kirjoittaja huh:Eli jos miehesi vieressä seisoisi lääkäri, arvostaisit tätä lekuria enemmän kuin miestäsi?!Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle.
Miksikö? Siksi, että täällä puhutaan MATALAPALKKAISISTA ja TOISEN ASTEEN KOULUTUKSESTA, joten minun työ ja koulutus ei vaan liity siihen.Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:MITÄ SÄ JAUHAT KOKO AJAN UKKOS TYÖSTÄ?EIKÖ SULLA OMAA TYÖTÄ OLE TAI KOULUTUSTAKAAN?
Kyse ei ole sukupuolesta vaan maksavasta tahosta. Putkimies saa palkkansa yksityissektorilta ja lähihoitaja (yleensä) kunta-alalta. Rahatilenne kunnilla on eri kuin kotitalouksilla ja yrityksillä.Alkuperäinen kirjoittaja .....:Putkimies joka käy amiksen saa pas.kasten putkien rassaamisesta n. 500? korkeampaa peruspalkkaa kuin lähäri, millä oikeudella? Mikä tekee siitä hommasta haastavamman? Samanlaista toisen asteen koulun käyneen paskahommaa sekin on putkea toisen perään, mut kun se on miesvaltainen ala niin tottakai sinne pitää maksaa paremmin. Pitäisitte naiset naisten ja naisvaltaisten alojen puolta, täällä vallitsee vieläkin suuuuri epätasa-arvo palkoissa ja miksi? Kateelliset naiset on toisiaan vastaan, "ei niille palkankorotusta kun ei meidänlään alalla" Mut tähän se on, toiset saa enemmän toiset vähemmän, samoista peruspa.ska hommista.
kyllä minäkin arvostan ihmistä ihan muiden ominaisuuksien perusteella kuin ammatin tai palkan. Näkee noita per.seeseen ammuttuja lääkäreitä jotka tiuskii ja äyskii potilailleen kun ovat olevinaan niin hienoa herraa, mulla ei arvostus sellaselle tunneköyhälle ihmiselle ole joka on kaikenlisäksi väärällä alalla tekee ilmeisesti työtä mitä inhoaa. Paljon enemmän arvostan työstään nauttivaa ja positiivista sairaanhoitajaa joka saa mut siellä sairaalassakin hyvälle ja luottavaiselle mielelle että hän nauttii työtä jota tekee ja on kiinnostunut miten potilas voi.Alkuperäinen kirjoittaja Tyylinsä kullakin:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle. Mieheni on matalapalkka-alalla pienellä palkalla ja ollaan monesti keskusteltukin siitä, että vaikka palkka on huono niin ei noin lyhyellä koulutuksella voi enempiä odottaakaan.Alkuperäinen kirjoittaja Miten on:Kehtaatko sanoa matalapalkkaisia töitä tekeville tuo ihan suoraan, kasvotusten. Että olette alempiarvoisia ihmisiä. Sitähän sinä kuulutat!
Minä taas arvostan lääkäreitä ja lähihoitajia kuten kaikkia muitakin ihmisiä ihan yhtä paljon. Ammatti ei tee ihmisestä sen parempaa tai huonompaa.
NO MITÄ SÄ SITTEN JANKUTAT SAMALLA JOISTAKIN LÄÄKÄREISTÄ!!!MENIKÖ PUUROT JA VELLIT SEKAISIN?JA ILMEISESTI ET OLE OMAAN TYÖHÖSI TYYTYVÄINEN...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Miksikö? Siksi, että täällä puhutaan MATALAPALKKAISISTA ja TOISEN ASTEEN KOULUTUKSESTA, joten minun työ ja koulutus ei vaan liity siihen.Alkuperäinen kirjoittaja vierastus:MITÄ SÄ JAUHAT KOKO AJAN UKKOS TYÖSTÄ?EIKÖ SULLA OMAA TYÖTÄ OLE TAI KOULUTUSTAKAAN?
Molemmat löytyy.
Meillä otettiin myös vuodeosastollaAlkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:niin ja lisäys että kotihoidossa lähärit ottaa myös verinäytteet.
Voi luoja, antaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:NO MITÄ SÄ SITTEN JANKUTAT SAMALLA JOISTAKIN LÄÄKÄREISTÄ!!!MENIKÖ PUUROT JA VELLIT SEKAISIN?JA ILMEISESTI ET OLE OMAAN TYÖHÖSI TYYTYVÄINEN...
SE EI ILMEISESTI OLE AINOA HUONO LUONTEENPIIRTEESI...Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Voi luoja, antaa olla.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:NO MITÄ SÄ SITTEN JANKUTAT SAMALLA JOISTAKIN LÄÄKÄREISTÄ!!!MENIKÖ PUUROT JA VELLIT SEKAISIN?JA ILMEISESTI ET OLE OMAAN TYÖHÖSI TYYTYVÄINEN...
Tyytyväinen ja tyytyväinen, miten sen nyt ottaa. Mulla on sellainen huono luonteenpiirre, ettei jaksa kovin kauaa samaa työtä tehdä.
Tällä hetkellä olen kyllä tyytyväinen, mutta saas nähdä että kuinka kauan.
Alkuperäinen kirjoittaja SaNi-81:Niin ja vielä lisänä, että se työpaikka missä mä olin, niin me lähihoitajat otimme myös suoniverinäytteitä! Niin, ja tietty jaoimme lääkkeet, oltiin yksin yövuorossa, pistimme lihakseenn, olimme lääkärinkierrolla ym. Eli erona sh työhn oli vaan se i.v kanyylin laitto. Eli LH ei ole verrattavissa todellakaan siivoojaan!
Kiinnostaa mielipiteesi TODELLA paljon. Miksi muuten huudat koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SE EI ILMEISESTI OLE AINOA HUONO LUONTEENPIIRTEESI...
SIKSI ETTÄ PÖLVÄSTINÄKIN SEN TAJUAT.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kiinnostaa mielipiteesi TODELLA paljon. Miksi muuten huudat koko ajan?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SE EI ILMEISESTI OLE AINOA HUONO LUONTEENPIIRTEESI...
Annan vinkin. Vaihda alaa, kun noin koville ottaa.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:SIKSI ETTÄ PÖLVÄSTINÄKIN SEN TAJUAT.