Minä olen lähihoitaja

• Viestiketjun aloittaja so what
  • Ensimmäinen viesti
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Toivottavasti nykyään/jatkossa painotetaan alalle soveltuvuutta enemmän, jotta tuollaisella asenteella ei pääse hoitoalan kouluihin
Ei sieltä VOI tipahtaa pois kuin oikeasti järjiltään olevat Pekka-Eric Auviset. Huvittaa vaan, kun nämä lähihoitajat tosiaan kuvittelevat tuon koulutuksen jälkeen olevansa liki main lääkäreitä. :D

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
Alkuperäinen kirjoittaja NO:
eI KAI TEITÄ KUKAAN HAUKU, ON VAAN NIIN HUVITTAVAA ETTÄ LÄHIHOITAJAT LUULEVAT OLEVANSA JOTAIN, VAIKKA EIVÄT OLE SIIVOOJAA KUMMEMPIA.
Katkera siivoojako siellä kiukkuaa?Vai etkö päässyt lähihoitajakouluun?
Jos ei lähihoitajakouluun pääse nykyään niin kyllä on sitten TYPERÄ ihminen. :LOL:
Olen käynyt ihan huvikseen niissä pääsykokeissa ( teininä kuvittelin muka hetken haluavani) eikä niitä kyllä vaikeiksi voi sanoa.
Eli sä et päässyt. Hyvä vaan kun noin viiraa päässä=)

Alkuperäinen kirjoittaja so what:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
No waude.
Saa sitä ihminen tyytyväinen työhönsä olla. Monet eivät ole, vaan tekevät työtä mistä ei pidä. Itse pidän työstäni.:) Toivottavsti sinäkin saat ehkä joskus työn josta jopa nauttisit=)
En sanonut ettei saa olla, totesin vain jotta johan on wautsi wau ilmoitusluontoinen asia =) Itse kun en mollaa enkä tosin ylistäkään lähihoitsuja, ammatti ammattien joukossa.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä moisen päätelmän revit?

Pääsin kyllä, mutta en ottanut paikkaa vastaan kun tulin järkiini. =)
Ihan oikeasti hoitsut, palatkaa maan pinnalle. Te ette ole mitenkään erikoisia verrattuna muihin toisen asteen koulutuksen käyneisiin.

öhöm
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Toivottavasti nykyään/jatkossa painotetaan alalle soveltuvuutta enemmän, jotta tuollaisella asenteella ei pääse hoitoalan kouluihin
Ei sieltä VOI tipahtaa pois kuin oikeasti järjiltään olevat Pekka-Eric Auviset. Huvittaa vaan, kun nämä lähihoitajat tosiaan kuvittelevat tuon koulutuksen jälkeen olevansa liki main lääkäreitä. :D
Samaa teki mieli sanoa sairaanhoitajista, kun kuunteli perusteita heidän palkankorotusvaatimuksilleen. Jätin sen kuitenkin sanomatta.

kivat sulle

Ihan oikeasti hoitsut, palatkaa maan pinnalle. Te ette ole mitenkään erikoisia verrattuna muihin toisen asteen koulutuksen käyneisiin.
Ahaa, eli siellä kiukkuaa joku ravintola- alan porsas jolla ei töitä.

toivottavasti ,sinä arvostelija .et sairastu ja joudu lähihoitajan /perushoitajan tai laitoshuoltajan kynsiin.sillä kun ulostat tai virtsaat allesi olemme paikalla.tai tarvitset syöttäjää ,kuuntelijaa .apua suihkuun ym.toivottavasti et sairastu.
voi silti olla ,että maailma muuttuu ja tradenomi peseekin pers..kun tarvis :LOL:

LH
eI KAI TEITÄ KUKAAN HAUKU, ON VAAN NIIN HUVITTAVAA ETTÄ LÄHIHOITAJAT LUULEVAT OLEVANSA JOTAIN, VAIKKA EIVÄT OLE SIIVOOJAA KUMMEMPIA.
Ai laittaisitko sinä siivojan vastaamaan suljetusta osastosta, kuten minä työssäni joudun tekemään. Laittaisitko siivojan jakamaan lääkkeet kuten minä työssäni teen tai katetroimaan jne?

Jokainen on perehtynyt omaan työnkuvaansa. Myös ne siivoojat. Sinäkö tiedät lähihoitajien työnkuvan tuhansissa eri paikoissa?

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja kivat sulle:

Ahaa, eli siellä kiukkuaa joku ravintola- alan porsas jolla ei töitä.
Plääh, mikä ihmeen selvännäkijä oikein luulet olevasi? :D
Oikein hauskaksi menee, kerro lisää.

Kun en ole lähihoitaja niin minun on pakko olla ravintola-alalla? Mikä ihmeen logiikka tämä on? Ensinnäkin toisen asteen koulutuksia on aika paljon ja toisekseen en ole edes sanonut, ettei minulle olisi muuta koulutusta. Ja ainakin minun näkemykseni mukaan nimen omaan ravintola-alalla on pulaa työntekijöistä ja näin ollen töitä riittää.

Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
toivottavasti ,sinä arvostelija .et sairastu ja joudu lähihoitajan /perushoitajan tai laitoshuoltajan kynsiin.sillä kun ulostat tai virtsaat allesi olemme paikalla.tai tarvitset syöttäjää ,kuuntelijaa .apua suihkuun ym.toivottavasti et sairastu.
voi silti olla ,että maailma muuttuu ja tradenomi peseekin pers..kun tarvis :LOL:
Mikä siinä on, että näitä hoitsuja löytyy jotka luulevat olevansa jotain kovinkin erikoista?

vieras
Joo, merkonomi tulostaa ensin paperin ja sitten tulee pyyhkimään takalistoa.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Mikä siinä on, että näitä hoitsuja löytyy jotka luulevat olevansa jotain kovinkin erikoista?
Niinpä. =)
Ja minä sanoin jo aiemmin, että otan mieluummin sen ulkomaalaisen työntekijän, joka työtään ilolla tekee. Ja ihan sama se on, että peseekö minun perseen tradenomi vai lähihoitaja. Ei mitään väliä.

so what
Alkuperäinen kirjoittaja LH:
Ai laittaisitko sinä siivojan vastaamaan suljetusta osastosta, kuten minä työssäni joudun tekemään. Laittaisitko siivojan jakamaan lääkkeet kuten minä työssäni teen tai katetroimaan jne?

Jokainen on perehtynyt omaan työnkuvaansa. Myös ne siivoojat. Sinäkö tiedät lähihoitajien työnkuvan tuhansissa eri paikoissa?
Itse arvostan siivoojan työtä. Tietävät paljon aineista ja välineistä millä siivota ja näin estävät pöpöjen leviämisen. Veikkaanpa että näitä moni LH, SH tai lääkäri osaa tehdä.

LH
Alkuperäinen kirjoittaja so what:
Alkuperäinen kirjoittaja LH:

Itse arvostan siivoojan työtä. Tietävät paljon aineista ja välineistä millä siivota ja näin estävät pöpöjen leviämisen. Veikkaanpa että näitä moni LH, SH tai lääkäri osaa tehdä.
Niin minäkin.

Vieras
olet ilmeisesti nyt jo hoidon tarpeessa ja siihen tarvitaan jo lääkäriä joka tutustunut noihin pääkopan asioihin..HOTGAY :LOL: :LOL: :LOL:
Mikä sua riivaa? =)
Ottaako noin helvetin koville se, että viimein tajusit sen, ettei sinussa ole yhtään mitään erikoista? :LOL:

olet ilmeisesti nyt jo hoidon tarpeessa ja siihen tarvitaan jo lääkäriä joka tutustunut noihin pääkopan asioihin..HOTGAY :LOL: :LOL: :LOL:
Juuh, no mun neurologiset kontrollit on loppuneet jo pari vuotta sitten ja synnytyskin on ohi ja flunssa paranemassa.. ei mitään tarvetta kiitos vaan ;) Sua ei kiitos, mitä tekee hoitsulla jolla on skidi lukihäiriö..

häh
Mikä sua riivaa? =)
Ottaako noin helvetin koville se, että viimein tajusit sen, ettei sinussa ole yhtään mitään erikoista? :LOL:
Onko sulla slogit rullalla vai miks noin äreä?

Yhteistyössä