Minä olen lähihoitaja

• Viestiketjun aloittaja so what
  • Ensimmäinen viesti
noh
Alkuperäinen kirjoittaja Piparjuuri:
Vain kaks'plussalla positiivinen ja iloinen avaus saadaan muutettua naisvaltaisten matalapalkka-alojen keskinäiseksi mollaukseksi kahden ensimmäisen sivun aikana.
Ei, kyllä av:lla moinen olisi onnistunut jo ensimmäisellä sivulla.

opettaja
Alkuperäinen kirjoittaja säälittävää:
Huonoa itsetuntoa pitää pönkittää muita ja muiden ammatteja/töitä mollaamalla.
Hyvä ap ja muut työstänne ylpeät!! :)
Tämä on totta.

Me olemme kaikki tärkeita ja eritysiä, ja surullista tässä keskustelussa on se, että joku on niin solmussa itsensä kanssa, ettei kestä sitä, että joku toinen ei ole.

Vieras
Höpö höpö. Miksi aina pitää vetää mukaan kateus ja huono itsetunto? Arvostan vastuullista työtä tekeviä ja sairaanhoitajia todella paljon kuten myös lääkäreitä, mutta lähihoitajat...Noh, jonkunhan sekin työ on tehtävä. :D

Ihme touhua
Tätä voisi peesailla. Aivan älyttömän tökeröä, huonotapaista ja lapsellista tuollainen toisen ihmisen alistamisen yrittäminen.

Alkuperäinen kirjoittaja apua:
Alkuperäinen kirjoittaja CotHai:
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Alkuperäinen kirjoittaja muuhahainen:
skidin-lukihäiriö..synnytitkö aivosi samalla?
Tarkoittaa että sen skidillä ei kaikki kunnossa. Sukuvika kun tuli äitiinsä, huonot geenit joten minkä teet.
:LOL: Käys mun poikaan niin suutun ;)
Pelottaa hullu hyökkää
Mur mur :LOL:

säälittävää
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Höpö höpö. Miksi aina pitää vetää mukaan kateus ja huono itsetunto? Arvostan vastuullista työtä tekeviä ja sairaanhoitajia todella paljon kuten myös lääkäreitä, mutta lähihoitajat...Noh, jonkunhan sekin työ on tehtävä. :D
Koska kukaan muu kuin huonon itsetunnon omaava (tai muuten elämäänsä tyytymätän) ei saa kiksejä toisten työn tai ammatin haukkumisesta!

Piparjuuri
Alkuperäinen kirjoittaja noh:
Vain kaks'plussalla positiivinen ja iloinen avaus saadaan muutettua naisvaltaisten matalapalkka-alojen keskinäiseksi mollaukseksi kahden ensimmäisen sivun aikana.
Ei, kyllä av:lla moinen olisi onnistunut jo ensimmäisellä sivulla.
En tiedä mikä on av, mutta eka sivulla se täälläkin jo alkoi. *kävi lukemassa ensimmäisen sivun uudelleen* :)

niinpä
Koska kukaan muu kuin huonon itsetunnon omaava (tai muuten elämäänsä tyytymätän) ei saa kiksejä toisten työn tai ammatin haukkumisesta!
Niinpä!Oli se työ mitä oli. Jokuhan sille mollaukselle on syynä. Katkeruus...

?
toivottavasti ,sinä arvostelija .et sairastu ja joudu lähihoitajan /perushoitajan tai laitoshuoltajan kynsiin.sillä kun ulostat tai virtsaat allesi olemme paikalla.tai tarvitset syöttäjää ,kuuntelijaa .apua suihkuun ym.toivottavasti et sairastu.
voi silti olla ,että maailma muuttuu ja tradenomi peseekin pers..kun tarvis :LOL:
Mikä siinä on, että näitä hoitsuja löytyy jotka luulevat olevansa jotain kovinkin erikoista?
Jokainen ihminen on jotain erikoista. Miksi siis ei myös lähihoitaja? Vai arvotatko ihmisen ammatin tai koulutustason mukaan? Rikkaat rules jne.?

Piparjuuri
Alkuperäinen kirjoittaja kertoo hän:
En tiedä mikä on av, mutta eka sivulla se täälläkin jo alkoi. *kävi lukemassa ensimmäisen sivun uudelleen* :)
av=Vauva-lehden Aihe Vapaa-palsta
Ok. Enpä olis tuotakaan tiennyt, jos olisin eilen kuollut. Vaikka toisaalta... elämä sujui mainiosti ilman tuotakin tiedonjyvää. ;)

......
Alkuperäinen kirjoittaja so what:
ja olen tyytyväinen ammattiini ja olenkin hyvä hoitaja hoidettavienkin mielestä. Itse arvostan itseäni ja työtä mitä teen. Siinähän haukutte meitä LH:ita, ei koske.
Pari täälläkin jaksaa haukkua ja vähätellä mutta luulempa kun joskus oikeasti joutuu sairaalan vuoteeseen liikuntakyvyttömänä niin sitä mieli muuttuu ja ollaan mielissään kun meitäkin paskiaisia on :) Ei mulle tulis mieleenkään kenenkään työtä vähätellä... Onneksi voi kokea tekevänsä arvokasta työtä vaikka se työ onkin vain ihmisistä huolehtimista, eikä haastavuudeltaankaan mitä nyt vaikka neurokirurgilla. Kylläpä jäisi potilailta lääkkeet saamatta, makaisivat sängyssä likaisena märissään jos ei joku sitä hommaa tekisi ja ihan vapaaehtoisesti. Sairaanhoitajat eivät siihen suostu, lääkäreistä puhumattakaan.

Ellie
Ihan sama arvostaako joku mun työtä vai ei. Itse sitä arvostan. Olen tehnyt siivoojan hommia, olen lukenut lähihoitajaksi ja nyt vikaa vuotta luen terveydenhoitajaksi johon sisältyy myös sairaanhoitajan pätevyys. Kyllä niiltä hoidettavilta sen parhaan kiitoksen työstä saa, ei kaksplussan palstalta. Ja väliäkö hällä.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
toivottavasti ,sinä arvostelija .et sairastu ja joudu lähihoitajan /perushoitajan tai laitoshuoltajan kynsiin.sillä kun ulostat tai virtsaat allesi olemme paikalla.tai tarvitset syöttäjää ,kuuntelijaa .apua suihkuun ym.toivottavasti et sairastu.
voi silti olla ,että maailma muuttuu ja tradenomi peseekin pers..kun tarvis :LOL:
Mikä siinä on, että näitä hoitsuja löytyy jotka luulevat olevansa jotain kovinkin erikoista?
Jokainen ihminen on jotain erikoista. Miksi siis ei myös lähihoitaja? Vai arvotatko ihmisen ammatin tai koulutustason mukaan? Rikkaat rules jne.?
Mä en taas niinku sanonu mitään, en dissannut hoitsuja tms. Tarkoitin, että ammatti perkele ammattien joukossa, no big deal. Mä arvostan ihmistä sen mukaan mitä korvien välistä löytyy, kermaperseet kotio kasvamaan ;)

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Sanokaa yksikin syy, miksi olisin lähihoitajille katkera. Anteeksi kovasti, mutta ei siihen taida syytä löytyä.
Minusta perseen pesemistä ja syöttämisestä, pesusta jne. ei tarvitse maksaa enempää, joten miten se on mollausta? Tätähän se perushoito on, eikö? Vai olisiko nimen omaan pitänyt käyttää nimitystä perushoito, jotta hoitsut ei suutu? En mä mitään kiksejä saa, mutta en todellakaan ole ainoa joka näin ajattelee.

Miten on, kehtaatko?

Kehtaatko sanoa matalapalkkaisia töitä tekeville tuo ihan suoraan, kasvotusten. Että olette alempiarvoisia ihmisiä. Sitähän sinä kuulutat!

kertoo hän
[
Ok. Enpä olis tuotakaan tiennyt, jos olisin eilen kuollut. Vaikka toisaalta... elämä sujui mainiosti ilman tuotakin tiedonjyvää. ;)
Mutta nyt sinulla on uusi paikka missä käydä v***massa kun siltä tuntuu ;) Ei sillä, että sulla olisi tapana v***lla mutta monella av-laisella on... Aika negatiivinen ilmapiiri siellä on :(

Piparjuuri
Alkuperäinen kirjoittaja kertoo hän:
Mutta nyt sinulla on uusi paikka missä käydä v***massa kun siltä tuntuu ;) Ei sillä, että sulla olisi tapana v***lla mutta monella av-laisella on... Aika negatiivinen ilmapiiri siellä on :(
Ehkä pysyn sitten kaukana siitä palstasta. Täältäkin saa jo halutessaan päiväannoksen negatiivista energiaa.

Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Miten on:
Kehtaatko sanoa matalapalkkaisia töitä tekeville tuo ihan suoraan, kasvotusten. Että olette alempiarvoisia ihmisiä. Sitähän sinä kuulutat!
Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle. Mieheni on matalapalkka-alalla pienellä palkalla ja ollaan monesti keskusteltukin siitä, että vaikka palkka on huono niin ei noin lyhyellä koulutuksella voi enempiä odottaakaan.

lh
Alkuperäinen kirjoittaja niinpä:
Sanokaa yksikin syy, miksi olisin lähihoitajille katkera. Anteeksi kovasti, mutta ei siihen taida syytä löytyä.
Minusta perseen pesemistä ja syöttämisestä, pesusta jne. ei tarvitse maksaa enempää, joten miten se on mollausta? Tätähän se perushoito on, eikö? Vai olisiko nimen omaan pitänyt käyttää nimitystä perushoito, jotta hoitsut ei suutu? En mä mitään kiksejä saa, mutta en todellakaan ole ainoa joka näin ajattelee.
Miten ihmeessä minä satun aina sellaisiin paikkoihin töihin jossa joudun tekemään ihan samaa työnkuvaa kuin s-hoitajatkin? Vai onko se kaupungista kiinni? Ihmettelen vaan kun näin on ollut joka ikisessä työpaikassani. Kummallista.

Enkä "ymmärrä" ihmistä jolla on tarve alistaa muita.

huh
Voi vidu, että te osaatte vääntää. Missä olen sanonut, että HE ovat alempiarvoisia kuin muut. Totta hemmetissä arvostan lääkäreitä korkeammalle kuin toisen asteen koulun käyneitä. Totta hemmetissä lääkärille pitää maksaa enemmän kuin lähihoitajalle.
Eli jos miehesi vieressä seisoisi lääkäri, arvostaisit tätä lekuria enemmän kuin miestäsi?!
Onpa miehelläsi käynyt tuuri puolison valinnassa... :(

Kuka on vaatinut lähäreille samaa palkkaa kuin mitä lääkärit (nuo jumalastasi seuraavat) saavat??

Yhteistyössä