Minä saan kaksoset :-(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :-(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Anna esikoinen adoptioon ja tadaa saat sen unelmaperheesi.

Ai miks et? Ihana ja rakas? No mut jos sä et HALUA kolmea lasta niin yhdestä täytyy luopua...

No niin. Ei se nyt sit NIIN kamala juttu ookkaan se kolme lasta. Tietenkin tulee olemaan rankkaa ja autonkin voi joutua vaihtamaan. Mihin tahansa taloon mahtuu kyllä kolme lasta siinä kuin kaksikin. Ei kaikki lapset tarvi omia huoneita.

Hanki hoitoapua jostaun kun vauvat syntyy. Naapurin teini isomman kans ulkoilemaan yms... Kyllä se siitä

[QUOTE="...";28445587]Kahden kaukalon ja yhden istuimen mahduttaminen takapenkille on mahdottomuus.[/QUOTE]
Höpöhöpö, onnistuu useimpiin tavallisen kokoisiin autoihin, kuten myös 3 turvaistuintakin. Kannattaa perehtyä paremmin turvaistuinvalikoimaan ;)

En jaksa ap:n voivotteluun sen kummemmin kommentoida. Mutta toki jos raskaus on valtava kriisi ja murheenpaikka, niin varmaankin keskeytät sen. Tai sitten muutat pikkasen asennettasi.

Mulla taapero ja kaksosvauvat, ei vaihdeta vielä autoa eikä asuntoa vaikka onkin "vain" yksi lastenhuone. Elämä on kiireistä mutta ihanaa ja koen olevani hyvin etuoikeutettu saadessani nämä lapset. <3 Esikoisen vauva-aika tuntui monella tapaa vaikeammalta.

Olisit onnellinen että saat lapsia.
Mie olisin erittäin onnellinen.

Vuosia ja vuosia lapsettomuudesta kärsineenä en voi myöskään sanoa muuta kuin, että olen vihreä kateudesta. Kaikilla on omat murheensa, mutta mietipä jos et ikinä olisi niitä lapsia saanut, ehkä silloin haluaisit etkä todellakaan sanelisi kuinka monta on just sopiva määrä...

[QUOTE="...";28445587]Eri asia, kun lapset ovat vanhempia. Kahden kaukalon ja yhden istuimen mahduttaminen takapenkille on mahdottomuus.[/QUOTE]

meillä on auton takapenkillä kaukalo ja kaksi turvaistuinta. ja tuo meidän nuorimmainen oli muuten yllätysvauva. joskus elämä yllättään ja silloin tarvitsee vain sopeutua uuteen tilanteeseen. tsemppiä ap:lle. :)