Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Nasse-setä:Sekin oli mielestäni liikaa
Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nasse-setä:Sekin oli mielestäni liikaa
Niin, mutta pitäähän sitä jotain viedä ettei joudu silmätikuksi... :|
Alkuperäinen kirjoittaja Nasse-setä:Alkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:Alkuperäinen kirjoittaja Nasse-setä:Sekin oli mielestäni liikaa
Niin, mutta pitäähän sitä jotain viedä ettei joudu silmätikuksi... :|
Ei joudu
Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En oo minä ostanut vielä mitään. Huomenna kauppaan, mutta mitä ostais?
Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Hyvä se on, tulee ainakin käyttöönTai jos ope laihduttaa, niin aina löytyy ottajia lähipiiristä.
Alkuperäinen kirjoittaja vaikka:Alkuperäinen kirjoittaja Mymmyryy:En oo minä ostanut vielä mitään. Huomenna kauppaan, mutta mitä ostais?
kukkia
Kokeile laittaaAlkuperäinen kirjoittaja ihQdaa:Alkuperäinen kirjoittaja Ainomieli:Hyvä se on, tulee ainakin käyttöönTai jos ope laihduttaa, niin aina löytyy ottajia lähipiiristä.
Pitäiskö mun kirjoittaa sille korttiin että ostin suklaalevyn, mutta ajattelin että jos hän laihduttaa niin söinkin sen itse:saint: