?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ne arvot ei aina kerro kaikkea, vaan OLO. Hyvä lääkäri ottaa senki huomioon.
Mulla oli tsh 1,5 ja t4v 11, mutta olo KAMALA ja haastattelun perusteella sain lääkkeet kokeiluun. (Toki kokeita otettiin vielä paaaaaaaaljon lisää). Jo kuukaudessa on olo alkanu kohentumaan ja nyt seuraillaan 6kk miten tilanne kehittyy.
Onhan nuo viitearvoissa, mutta en sanoisi, että mitenkään loistavat arvot. Tuon t4-V:n olisi hyvä olla siellä yläkolmanneksessa, etenkin jos suunnittelet raskautta saati olet raskaana. TSH sulla on hyvä, sen pitäis samassa tilanteessa olla alle 2,5.
Mutta kuitenkin nuo arvot on viitearvojen sisällä...
Joo ihan totta!
Mulla kyllä ihan yhtäkkiä tullut näitä kilpirauhasen vajaatoimintaan viittaavia oireita, kuukauden sisällä. Kai se sitten on tuota vajaatoimintaa, katotaan ny mitä lääkäri tuumaa.
Mulla on lääkäri vasta ensi kuun alussa. Ellen sitten varaa päivystysaikaa aikaisemmin.
Millaisia oireita sulla on ollut?
Mulla nyt kuukauden sisällä tullut
Alakuloa,
ahdistusta,
itkuisuutta,
väsymystä,
palan tunnetta kurkussa,
hengenahdistusta,
pohkeissa kumman tönkkö olo,
puhun välillä mitä sattuun tai ei saa asioita sanottua ja senat menee sakasin...
Lisäksi mulla on menkat aivan sekasin ja hiukset tippuu päästä, mutta ne voi (ja varmasti johtuukin) johtua pitkään jatkuneesta imetyksestä.
Että aika samankaltaisia oireita. Mitkä sulla olikaan ne arvot? Mainitsitko jo tuolla ylempänä?
...siis jos joutuis imetyksen lopettamaan, kun/jos lääkityksen saa.
Alkuperäinen kirjoittaja pohjantähdenalla;25886283:Thyroxin ei vaikuta imetykseen![]()