ekaluokkalainen poika vei opelle voikukkia :-D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "lilleri"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

"lilleri"

Vieras
piti ostaa kukkia eilen mutta olikin epätavallisten sattumuksien vuoksi täysin hässäkkä päivä.
no poika oli matkalla todistuksen hakuun sitten omatoimisesti koonnut ojan reunalta opelle voikukkasia kimpun, mahtoi ope oli iloinen :-)
en voi itsekään olla nauramatta :-D
sanoin vielä et veitkö siis voikukkia opelle ? -no mitäs siitä sitten, sanoi mukelo

:) Tuohan on hellyyttävää. Oma tuleva ekaluokkalainen poika toi minulle juuri yksi päivä kimpun voikukkia. Se kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, kun lapsi on niin itse tahtonut tehdä. Onnittelut sinullekin hienosta pojasta!

[QUOTE="lilleri";23910677]piti ostaa kukkia eilen mutta olikin epätavallisten sattumuksien vuoksi täysin hässäkkä päivä.
no poika oli matkalla todistuksen hakuun sitten omatoimisesti koonnut ojan reunalta opelle voikukkasia kimpun, mahtoi ope oli iloinen :-)
en voi itsekään olla nauramatta :-D
sanoin vielä et veitkö siis voikukkia opelle ? -no mitäs siitä sitten, sanoi mukelo[/QUOTE]

hei haloo, mä olisin kyllä opena iloisempi noista kun jonkun äidin hakemasta kimpusta kukkakaupasta. OMa-aloitteisuus ja aktiivisuus kunniaan. SItä paitsi 7v ei edes erota onko voikukka muka jotenkin rumempi, eikä se edes olekaan =) kukka siinä missä moni muukin.
aika ihana =)

Ihanat! Todellakin paljo paremmat kuin ne äitien väsäämät ihmalahjat. Tullu pojalta varmaan ihan sydämestä. :)
P.s. teillä onkin aikaisin koulu loppunut tänään. Meidän pojilla tänään kirkot sun muut. :)

Olin kanssa sanomassa, ettei nuo pienet ymmärrä että kukilla olisi jokin hintalappu :) Meillä mieheni tallusteli pihalla voikukan päälle ja pieni mies vieressä moitti, ettei saa astua äidin kauniiden kukkien päälle! AP:lle, on sinulla ihana pieni miehen alku.

Mun lapsilla on totaalikielto voikukkien koskemiseen ellen anna siihen hetken aikaa voimassa olevaa erityislupaa :snotty:
(nimimerkillä Ei voikukkatahroja enää, kiitos)

Nokkela poika :), opettajallekin tuli varmaan hymy huulille.

Ihana :heart: Kuopuksella oli tokan luokan kevätjuhlien aikaan sijaisopettaja, sellainen nuori neitonen. Luokan vanhemmat olivat hankkineet yhdessä opettajalle kukat, joten kenenkään ei ollut tarkoituskaan viedä opettajalle mitään muuta. Oli sateinen alkukesän päivä ja kuopus oli matkalla kerännyt kastematoja, jotka sitten onnellisena antoi opettajalle ... onneksi oli huumorintajuinen ope ja pienen pojan mielestä tietenkin kastemadot on paljon mielenkiintoisempia kuin vanhempien hommaama kukka.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23910833:
Ihana :heart: Kuopuksella oli tokan luokan kevätjuhlien aikaan sijaisopettaja, sellainen nuori neitonen. Luokan vanhemmat olivat hankkineet yhdessä opettajalle kukat, joten kenenkään ei ollut tarkoituskaan viedä opettajalle mitään muuta. Oli sateinen alkukesän päivä ja kuopus oli matkalla kerännyt kastematoja, jotka sitten onnellisena antoi opettajalle ... onneksi oli huumorintajuinen ope ja pienen pojan mielestä tietenkin kastemadot on paljon mielenkiintoisempia kuin vanhempien hommaama kukka.

Eikä! Kädessäkö poika ne kantoi, vai jossain purkissa? Ihana :D

[QUOTE="eee";23910890]Eikä! Kädessäkö poika ne kantoi, vai jossain purkissa? Ihana :D[/QUOTE]
Taskussa :D Pojalla oli vieläpä tumma puku, valkoinen kauluspaita ja solmio koululle mennessään ja madot puvuntakin taskussa :D Mä olin naama punaisena luokassa, kun opettaja esitteli saamiaan matoja ja kuopus suu korviin asti onnellisessa hymyssä, kun oli osannut ilahduttaa opettajaa.

• Tykkää
Reactions: narikka83
pitää homman toimia. Ei mitään kalliita kukkia opelle vaan jotain pientä niin kuin nämä voikukat. Vaikka ei se ole pientä open mielestä vaan paljon suurempi asia ja mukavampi kuin kallis kukka tai lahja.
Sinulla on äärettömän fiksu poika :)

minä olin mummolle kerännyt joskus pienenä kauniita kukkasia pihalta :D naapurin istutuksia naapurin pihalta (rivari). Kyllä se hiukan ihmetteli mistä oli tulppaaneja ja muita löytänyt..