Minä oon HULLU!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ruskistuin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

Ruskistuin

Vieras
Mulla on 2 poikaa. Olen eronnut ja olen löytänyt uuden onnen noin puolitoista vuotta sitten. Käytännössä mulla on yksi poika papereissa kaksi monimutkainen juttu, kiitos lapsien isän). Asutaan erillään tämän uuden kanssa ja jossain vaiheessa on myös ajankohtaista yhteen muuttaminen. Ainut vaan, että tämä uusi arastelee tilannetta, koska mulla on lapsi ja hänellä ei ole lapsista kokemusta. Tiesi ihan alusta asti mun lapsesta ja haluaa olla siitä huolimatta minun kanssani.

Nyt olen monta monta kertaa miettinyt, että millainenhan suhde meillä olisi ellei mulla olisi lasta. Asuttaisiinko yhdessä ja olisiko seurustelu erilaista. Ehkäpä, koska nyt pitää ottaa myös huomioon lapsi monessa asiassa. Ilman lasta voisi tehdä ja olla melkein miten vaan. Hulluinta tässä on se, että olen kuitenkin onnellinen, että mulla on jo lapsia näinkin nuorena (kolmekymppinen). Lapset jo eskarilainen ja ekaluokkalainen.

Olen aina halunnut tytön, mutta nyt mun ajatukset on alkaneet kallistumaan siihen suuntaan etten haluakaan enää lapsia. En tiedä haluaako tää mun kumppanikaan kun asiasta ei olla sen enempiä puhuttu. Viime aikoina olen ajatellut, että mun nykyiset lapset alkaa oll jo isoja joten vähän vapaamaa sitten alkaa olla meneminen.

Oonko minä ihan kaheli? Vai onko mulla joku uus murrkkuikä vai nyt vastako se kolmenkympinkriisi iski? Vai nytkö kun se onni löyty niin haluaa elää vapaasti? En tajua yhtään.

älä tee tuolla asenteella ainakaan lisää lapsi. en voi kuvitellakkaan että vaihtaisin lapsni johonkin uuteen ukkoon. susta tulee äideistä parhain leffa mieleen. kyllä se arki koittaa uuteen suhteeseenkin.

Mukavuudenhalu.
Se on taas iso rumba lähtee kaikki alusta uuden vauvan kanssa.En mä ainakaan viitsis =)
Kannattaa puhua ne vauva-asiatkin selviksi ennen yhteenmuuttamista ettei sit tule yllätyksiä.

sit mietin sellastakin, että tekeekö tästä tilanteesta erilaisen kun lapsi ei ole meidän yhteinen. Jos olisi yhteinen niin ajatukset olisivat erilaiset.

Mulle on lapset kyllä tervetulleita, mutta ei välttämätön pakkokaan kuitenkaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Ruskistuin:
Mulla on 2 poikaa. Olen eronnut ja olen löytänyt uuden onnen noin puolitoista vuotta sitten. Käytännössä mulla on yksi poika papereissa kaksi monimutkainen juttu, kiitos lapsien isän). .

Mäen tajunnu tätä... miten on yks mut kuitenkin kaks

Huijaus lapsien asumisesta. Ja silloin olin tyhmä enkä vienyt asiaa eteenpäin ja voimat lopussa jne. Ja exä sai aina ympäri puhuttua tapaamiset yms. Nyt mennyt niin kauan aikaa ettei ole enää mahdollista saada lasta mun luo. Kysytty asiaa ihan tuomarilta asti.