Alkuperäinen kirjoittaja :/:Aha. No jospa se laihtuu ja tulee taas sun reviirille nuuskimaan jos sais paremman parisuhteen sieltä. Olis sulle varmaan oikein...
Hauskaa
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja :/:Aha. No jospa se laihtuu ja tulee taas sun reviirille nuuskimaan jos sais paremman parisuhteen sieltä. Olis sulle varmaan oikein...
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ja mä olen iloinen siitä ettei minun tarvitse nostaa itseäni apN tavalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja just:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ja mä olen iloinen siitä ettei minun tarvitse nostaa itseäni apN tavalla![]()
????![]()
siellä joku katkera huutelee.
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:Ja mä olen iloinen siitä ettei minun tarvitse nostaa itseäni apN tavalla![]()
Ei ne vanhat kaunat hetkessä häviä. Anteeksiantaminen on oikeasti tosi vaikeaa.
Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:Ymmärrän ap:n tunteen! =) Mulla kävi seuraavanlaisesti: Olin peruskoulussa luokan kiusattu pullukka. Silti olin toki ihastunut toisten lailla erääseen luokkamme poikaan. Hänkin haukkui minua. Oli ihastunut luokkamme "missiin". Vuosia myöhemmin luokkakokouksessa olinkin se suosituin! "Sain" jopa tämän ihastukseni, vaikkakin hänelle olisi ollut ihan oikein ettei hän olisi saanut minua!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:Joo no mä yhdes vaihees voinu edes ihastua kehenkään kun toi tyttö pokas kaikki. Siks olenkin niin tyytyväinen kun hän yritti joskus pokata tätä mun miestä (se oli ihan ensimmäinen kerta kun tapasin tän mun nykyisen). Mun mies vaan toivotti sille hyvät illat ja lähti mun kanssa![]()
Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:Helpostipa se ulkoinen kauneus rapistuu, jollei sisäistä ole, sehän on monta kertaa nähtySe mätä sisälmys kun tulee väkisinkin jossain vaiheessa läpi tavalla tai toisella.