joo joo oon kamalan pinnallinen ja kamala mut nyt on niin hyvä olo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Essie
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Huumekoira:
Alkuperäinen kirjoittaja Hewletin Paccardi:
Ja mä olen iloinen siitä ettei minun tarvitse nostaa itseäni apN tavalla :whistle:

Ei ne vanhat kaunat hetkessä häviä. Anteeksiantaminen on oikeasti tosi vaikeaa.

Ja varsinkin kun kyse on niinkin arasta asiasta että tää tyttö pokas mun ensirakkauden. No näinpä senkin eilen ja kyllä se oli järkyttynyt sen tytön nykyisestä ulkomuodosta :D

Ymmärrän ap:n tunteen! =) Mulla kävi seuraavanlaisesti: Olin peruskoulussa luokan kiusattu pullukka. Silti olin toki ihastunut toisten lailla erääseen luokkamme poikaan. Hänkin haukkui minua. Oli ihastunut luokkamme "missiin". Vuosia myöhemmin luokkakokouksessa olinkin se suosituin! "Sain" jopa tämän ihastukseni, vaikkakin hänelle olisi ollut ihan oikein ettei hän olisi saanut minua! :D

Alkuperäinen kirjoittaja NewArtRiot:
Ymmärrän ap:n tunteen! =) Mulla kävi seuraavanlaisesti: Olin peruskoulussa luokan kiusattu pullukka. Silti olin toki ihastunut toisten lailla erääseen luokkamme poikaan. Hänkin haukkui minua. Oli ihastunut luokkamme "missiin". Vuosia myöhemmin luokkakokouksessa olinkin se suosituin! "Sain" jopa tämän ihastukseni, vaikkakin hänelle olisi ollut ihan oikein ettei hän olisi saanut minua! :D

Joo no mä yhdes vaihees voinu edes ihastua kehenkään kun toi tyttö pokas kaikki. Siks olenkin niin tyytyväinen kun hän yritti joskus pokata tätä mun miestä (se oli ihan ensimmäinen kerta kun tapasin tän mun nykyisen). Mun mies vaan toivotti sille hyvät illat ja lähti mun kanssa :D

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Joo no mä yhdes vaihees voinu edes ihastua kehenkään kun toi tyttö pokas kaikki. Siks olenkin niin tyytyväinen kun hän yritti joskus pokata tätä mun miestä (se oli ihan ensimmäinen kerta kun tapasin tän mun nykyisen). Mun mies vaan toivotti sille hyvät illat ja lähti mun kanssa :D

:D :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja very important baby:
Helpostipa se ulkoinen kauneus rapistuu, jollei sisäistä ole, sehän on monta kertaa nähty :) Se mätä sisälmys kun tulee väkisinkin jossain vaiheessa läpi tavalla tai toisella.

Totta :( Hän on kyl siis varmaan kieroin tuntemani ihminen. Kukaan muu ei ole koskaan pahoittanut mun mieltä niin pahasti. Hän on kova puhumaan pahaa selän takana, tekee jatkuvasti ohareita ym.