Minä olen aikuinen nainen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Aikuinen Nainen Anne-Mari 16v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Aikuinen Nainen Anne-Mari 16v

Vieras
Minun äiti ja isikin sanovat, että minä olen aikuinen nainen! He ovat todella ylpeitä minusta, itsenäisestä tyttärestään! Minä olen niin itsenäinen, että jo kouluun mennessä 7-vuotiaana minä kuljin ensimmäisestä päivästä lähtien kävellen säässä kuin säässä koulumatkat itse, vaikka matkaa oli 10 kilometriä suuntaansa ja minä olisin päässyt taksilla kouluun, mutta sitä minä en halunnut! Minä olen aina ollut todella itsenäinen. Jo joskus 4-5 vuotiaana olin päivät yksin kotona, kun vanhemmat olivat töissä ja kun he palasivat kotiin, niin minä olin yksin käynyt kaupassa, pessyt ja silittänyt pyykit, laittanut pyykit kuivumaan, hoitanut minua 3 vuotta nuorempaa veljeä (silloin noin 1-2v) ja laittanut ruoankin valmiiksi! Nyt olen asunut jo 3 vuotta omassa asunnossa ja hoitanut ihan itse omat asiani, kunhan vanhemmat vain laittavat lapsilisän tililleni, että minulla on rahaa esimerkiksi ruokaan, vuokraan, vaatteisiin ja laskuihin!

Mitä ihmeellistä tuo nyt on? Minä asuin jo 4-vuotiaana itsenäisesti ja kaikki naapurien lapset olivat minulla hoidossa vanhempien ollessa töissä!

Yhteistyössä