minä minä minä minä!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mää
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mää

Vieras
Eikä kukaan muu..

Mulla on yksi kaveri, jota näin vklp. Siis ihan valehtelematta hänen suunsa kävi koko päivän ja asiana vain hän itse! minä minä minä.. Jos jotain yritin väliin omista asioista puhua, niin nopeaa ne tallattiin maahan, kuopattiin ja mitätöitiin :( Siis eihän kukaan jaksa kuunnella kokoajan pälpätystä yksinään hänestä! Vaikka hänellä on rankka elämä ollut, niin on sitä vaikeaa muillakin. Mutta tätä hän ei näytä tajuavan ollenkaan. Todella kuluttavaa nähdä yleensäkkin häntä, niin miksi ihmeessä sitten aina joskus näen?! En tajua itseäni. Hänen mielestään minä olen hänen paras ystävä (ei hänellä ystäviä paljoa olekkaan..), mutta en ymmärrä miksi ihmeessä hän niin ajattelee? No oonhan minä "hyvä" kuuntelija.. En vaan tajua miten tuommoisia ihmisiä edes on! Hän ei oikeasti tiedä puoliakaan minusta, kun ei sitä kiinnosta.

Vituttaa.

Meijjän mutsi on ihan samanlainen

Aikani hälle huomauttelin tuosta, et eiks häntä kiinnosta mun jutut ollenkaan
Puolen tunnin puhelun aikana sain ehkä 5 lausetta sanottua, kun mutsi vaan puhuu itestään ja omasta elämästään

Meillä onkin nyt välit poikki- en tiijjä sit miten pitkään

Mulla oli myös hyvä kaveri nuoruusvuosina,Aina hän jaksoi omista asioistaan puhua pälpättää muttei pahemmin ollu kiinnostunu minun elämästä.Kun tulin raskaaksi 6 vuotta sitten ni yhteydenpito alkoi hiljalleen hiipumaan hänen puoleltaan.Nyt 3 lasta ja synttäri/joululahjat tuo kerran vuodessa kummitytölleen,muuten ei kuulu mitään hänestä.
Ei tartteis tuoda lahjojakaan...

Juu mullakin on 2 lasta, mutta arvatenkaan ne ei kiinnosta häntä. Eihän kaikkia lapset kiinnostakkaan, mutta on se mun mielestä silti vähän outoa ettei hyvän ystävän lapsia koskaan edes näe! Tää kaveri ei siis meillä käy, vaan aina nähdään jossain kaupungilla tai jotain. Ja ilman lapsia hän haluaa, että nähdään.. Oon yrittänyt meille kutsua, mutta ei se tule.. Lisäksi hän on jotenki tosi röyhkeä ja toisia hyväksikäyttävä. Haluaisi että minä tarjoan hälle kaikkea; autokyytejä ilmaiseksi ja "minä maksan sitten ku saan rahaa" jutut on tuttua... Ilmeisesti kuvittelee, että meillä on rahaa rajattomasti. Myös vähättelee minun asioita jatkuvasti; vklp sanoin että nyt pitää mennä, on menoja. Sitten se jankutti aikansa, että no eeeiii, kyllähän sitä nyt siellä ja siellä vielä kerkeää käydä... ilmeisesti oon aikalailla autona hälle vain :D

Mul on kaveri, joka pääosin höpöttää ja mä kuuntelen. Saattaa hän multa kysyä esim. et millainen fillari mun pojalla on, mutta en ehdi edes kunnolla vastata, niin kertoo jo hänen pojan uudesta fillarista eli kysyi vain, jotta vaihtoi aiheen heidän pojan fillariin. Paras on kun soittaa ja varttitunnin höpisee, jos sitten yllättäen alankin puhumaan jotain omaa, niin voih pitääkin lopettaa, jotta ei tule puhelinlaskua.

Yhteistyössä