M
mää
Vieras
Eikä kukaan muu..
Mulla on yksi kaveri, jota näin vklp. Siis ihan valehtelematta hänen suunsa kävi koko päivän ja asiana vain hän itse! minä minä minä.. Jos jotain yritin väliin omista asioista puhua, niin nopeaa ne tallattiin maahan, kuopattiin ja mitätöitiin
Siis eihän kukaan jaksa kuunnella kokoajan pälpätystä yksinään hänestä! Vaikka hänellä on rankka elämä ollut, niin on sitä vaikeaa muillakin. Mutta tätä hän ei näytä tajuavan ollenkaan. Todella kuluttavaa nähdä yleensäkkin häntä, niin miksi ihmeessä sitten aina joskus näen?! En tajua itseäni. Hänen mielestään minä olen hänen paras ystävä (ei hänellä ystäviä paljoa olekkaan..), mutta en ymmärrä miksi ihmeessä hän niin ajattelee? No oonhan minä "hyvä" kuuntelija.. En vaan tajua miten tuommoisia ihmisiä edes on! Hän ei oikeasti tiedä puoliakaan minusta, kun ei sitä kiinnosta.
Vituttaa.
Mulla on yksi kaveri, jota näin vklp. Siis ihan valehtelematta hänen suunsa kävi koko päivän ja asiana vain hän itse! minä minä minä.. Jos jotain yritin väliin omista asioista puhua, niin nopeaa ne tallattiin maahan, kuopattiin ja mitätöitiin
Vituttaa.