Vihaan miestäni, koska hän ei halua naimisiin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Siru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"Siru"

Vieras
Hän puhui aikaisemmin lasten hankkimisesta. Saimme lapsen,ja hän halusi erota. Sitten hän muutti mielensä, ja jatkoimmekin yhdessä. Minä haluaisin naimisiin, ja hänen mielestään asia ei ole ajankohtainen. Meillä on yksi lapsi, joka kantaa hänen nimeään. Minua vituttaa suunnattomasti. Haluan naimisiin, haluan sen talon ja lisää lapsia. Kaikki on hänelle "joskus tulevaisuudessa sitten". Minusta kaikki tuntuu niin epävarmalta tuollaisen miehen kanssa. Onko mitään järkeä roikkua tällaisessa suhteessa ja vuosia toivoa... Sekin vituttaa ja tuntuu katkeralta, että hänen ex-vaimonsa edelleen kantaa mieheni nimeä. Ja heillähän oli aikoinaan häät oikeen Karibialla. Olen niin hiton katkera ja kitkerä asiasta, että hävettää. Ja siis siksi, että miksi minä en ansaitsisi samaa. Minäkin haluan oman oikean perheen ja olla päivän se rinsessa. Niin typerältä kuin se kuulostaakin... Ja se tietty mietityttää että rakastaako hän sittenkään tarpeeksi.. onko se takaportti hänellä sittenkin auki... Ymmärtääkö kukaan?

Joo ja ei. Sä saatat ahdistaa sun miehes nurkkaan tuolla tavalla ja sit se lähtee, tai ei ainakaan mene naimisiin. Ota etäisyyttä, älä puhu ko.asiasta ja näytä sille et sun elämään mahtuu muutakin kun kyseisiä ajatuksia. Varmasti auttaa asiaa!

Kuten huomaat, häät Karibialla (ja häät ylipäätään) eivät taanneet onnea. Ei myöskään miehen sukunimen saaminen estänyt eroa. Noista ei kannata olla kade.

Epävarmuus on kyllä ahterista, enkä itse jaksaisi moista vuositolkulla. Sen ymmärrän hyvinkin. :hug:

vaikea sanoa mitään fiksua, ilmeisesti teillä ei oikein kommunikointi pelaa? Sinun kannattaisi eikä myös miettiä että Miksi haluat niin kovasti naimisiin, kuvitteletko että elämä on sen jälkeen ihanampaa tms. Jos mies on välinpitämätön nyt, se on sitä häitten ja talonkin jälkeen.

Kyllä se voi olla, että mies pitää takaporttia auki. Tai sitten on vaan huonot kokemukset ekasta avioliitosta, eikä siksi halua uudelleen naimisiin. Mut ymmärrän kyllä ap hyvin kantasi. Turhauttavaahan tuollainen epävarmuudessa eläminen on.

"Minusta kaikki tuntuu niin epävarmalta tuollaisen miehen kanssa. Onko mitään järkeä roikkua tällaisessa suhteessa ja vuosia toivoa."

No miten se naimisiin meneminen nyt tuota tilannetta muuttaisi? Ja jos ajattelit avioliittoa jonkin sortin välineenä miehen kahlitsemiseen, mietis nyt hyvin tarkkaan, onko se ihan terve pohja millekään liitolle.

Me ollaan oltu yhessä....
öö. jotain 12 vuotta?

Ei olla naimisissa. On oma talo, on 2 lasta.
Meilläkin oli kaikki aika pitkään "joskus myöhemmin".
Kun aloin varttua esikkoa, olin sitä mieltä, et nyt pitäis alkaa tapahtua.
No, talo hankittiin melko pian, lisää lapsiakin, mut ne häät, pitäisköhän nekin...

Ei se epävarmuus oo kyllä kivaa.
Eikö niitä asioita voi tehdä tulevaisuudessa?
Ymmärrän tietty sen "tässä-heti-nyt tai ei koskaan" asenteen, mut ei loppujen lopuks oo kovin kiire. Ehkä jonain päivänä saat olla se päivän rinsessa.

Mä saan sellaisen kuvan että miehesi on kanssasi vain puolella vaihteella, ehkei löydy tarpeeksi kiinnostusta häneltä. Ja ehkä tämän lisäksi puheesi ahdistavat häntä. Mä kyllä sinuna poistuisin suhteesta. Ei se naimisiin meno pelasta mitään.

[QUOTE="vempula";24557175]Mä saan sellaisen kuvan että miehesi on kanssasi vain puolella vaihteella, ehkei löydy tarpeeksi kiinnostusta häneltä. Ja ehkä tämän lisäksi puheesi ahdistavat häntä. Mä kyllä sinuna poistuisin suhteesta. Ei se naimisiin meno pelasta mitään.[/QUOTE]

samaa mieltä siitä että naimisiin meno ei pelasta mitään, mutta kyllä kannattaisi ennen ero päätöstä, kokeilla vaikka parisuhdeterapiaa, jos sekään ei auta saamaan suhdetta hyvinvoivaksi, sitten ero on paras ratkaisu.

[QUOTE="niin";24557276]samaa mieltä siitä että naimisiin meno ei pelasta mitään, mutta kyllä kannattaisi ennen ero päätöstä, kokeilla vaikka parisuhdeterapiaa, jos sekään ei auta saamaan suhdetta hyvinvoivaksi, sitten ero on paras ratkaisu.[/QUOTE]
jep, sen verran otan takaisin että tämä kyllä ihan totta.

Yhteistyössä