Minä luulen, että jotkut ihmiset tällä palstalla ovat aika sekopäitä tms.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Malystryx
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Malystryx

Vieras
No siis tietysti kaikkialle missä on paljon porukkaa, niin kaiken maailman sekoja eksyy. Niin tännekkin. Toki täällä on kaikenmaailman porukkaa, mutta musta tuntuu kans että ihan tämmösistä vakinikeistä osa on negatiivisella tavalla tärähtäneitä.

Mä pidän semmosia ihmisiä aika kyseenalaisina, jotka levittävät omasta elämästä ihan kaikkea tietoa. Tai ovat levittävinään. Mutta melkein kaikki on positiivista tai sitten jos on negatiivista, niin niissäkin asioissa korostetaan rivien välissä omaa erinomaisuutta.

Narsistejako? No palsta-analyysiä ei voi niin tehä, mutta ainakin nettinarsisteja sitten. Tai sitten osa ihan muuten vaan tekee tommosta. Ja kyllä mä senkin ymmärrän että netissä annetaan tietynlainen kuva itsestä. Mutta se on eri jos ei ollakkaan kertovinaan kaikkea...

[QUOTE="vieras";27237989]Ihme haukkuja tuo ap. Eipä vaikuta tasapainoiselta ihmiseltä.[/QUOTE]

No enpä kuitenkaan nimeä ketään. En ookkaan tasapainoinen, on mutkin eräs palstalainen lytännyt joskus tyyliin:" Ikävää, että voit noin pahoin". Nimittäin tällä palstalla jos on eri mieltä joidenkin kanssa tarkoittaa sitä, että voi pahoin.

Niin se on, ja jos tänne siitä ilmoittaa niin se on merkki että on huono olo. Kaikenlaista hissuttaja tulee siihen vinkumaan ja peesailemaan toisiaana. Katkera typeryksien viherhippinem mekka tämä koko paska paikka on.

[QUOTE="ap";27238008]No enpä kuitenkaan nimeä ketään. En ookkaan tasapainoinen, on mutkin eräs palstalainen lytännyt joskus tyyliin:" Ikävää, että voit noin pahoin". Nimittäin tällä palstalla jos on eri mieltä joidenkin kanssa tarkoittaa sitä, että voi pahoin.[/QUOTE]

Peesi tälle. Tai oikeastaan koskee vain harmaita. Jos musta on jostain eri mieltä toisen mustan kanssa, niin siitä voidaan joskus jopa keskustella. Mutta me harmaat voimme vaan pahoin ja meillä on hankaluuksia omassa elämässämme... :D

Ihmehyyppiä, mahtavaa viihdettä, siksikait täällä joskus itsekin notkuu. Eikun ainiin; perskärpäilee... ;)

[QUOTE="MMMM";27238087]Sekoja ja huijareita eri tavoin ovat: Muumiliisa, munaneitsyt-89, A-kaatissäkki, Astro-tänään-buddhisti-huomenna...[/QUOTE]

Emme yritä astrolaben kanssa olla normaaleja. Se olisi turhan rajoittavaa, on parempi olla oma ihana itsensä :p

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja SuzieQ.
[QUOTE="vieras";27238179]Miten määrittelet normaalin? Mitä rajoitteita luulet normaalilla ihmisellä olevan?

Itse koen olevani normaali, mutta en todellakaan koe, että elämäni on mitenkään rajoittunutta. Ihan oma, ihana itseni voin olla :)[/QUOTE]

En tiedä olenko normaali vai en. Normaali kun tarkoittaa eri ihmisille eri asioita, joten on turha yrittää olla sellainen. Omasta mielestäni me kuulumme normaalien joukkoon, jonkun toisen mielestä emme. Ehkä normaaliuden määrittäminen on usein yritys hallita toisten käytöstä ja se asetetaan niin että itse kuuluu normaaleihin?

why-be-happy-when-you-could-be-normal.jpg

• Tykkää
Reactions: Data
En tässä tarkoitannut mitään ihanan ihanaista tv-sarjojen epänormaliutta. "Se on ihmetyyppi", jee jee... hienoo... tarkoitan semmoista sekopäisyyttä josta luodaan täällä ihanaa kuvaa, mutta joka uskoakseni aiheuttaa ympäristössä tuskaa ja tuhoa.

[QUOTE="ap";27238309]En tässä tarkoitannut mitään ihanan ihanaista tv-sarjojen epänormaliutta. "Se on ihmetyyppi", jee jee... hienoo... tarkoitan semmoista sekopäisyyttä josta luodaan täällä ihanaa kuvaa, mutta joka uskoakseni aiheuttaa ympäristössä tuskaa ja tuhoa.[/QUOTE]

Totta. Pahimpia ovat ne jotka tekevät toisten satuttamisesta normaalia.

Mutta miten aloitusviestisi tuohon käy? Vrs ei kai ole yrittänyt luoda ihanaa kuvaa

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="ap";27238309]En tässä tarkoitannut mitään ihanan ihanaista tv-sarjojen epänormaliutta. "Se on ihmetyyppi", jee jee... hienoo... tarkoitan semmoista sekopäisyyttä josta luodaan täällä ihanaa kuvaa, mutta joka uskoakseni aiheuttaa ympäristössä tuskaa ja tuhoa.[/QUOTE]

Aaaah, mie oon eksentrinen ihana hörhö. Purppuranoituuteni ei ole sillä asteella, että aiheuttaisin tuhoa muokaten todellisuutta.

• Tykkää
Reactions: Data

Yhteistyössä