Minä lähden nyt äänestään!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Päivi 34v
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minä äänestin Miroa Miro on minun poikaystävä hän on minun lievästi kehitysvammainen poikaystävä Miro maksoi minulle 10 euroa että äänestin häntä kirjoitin Miron nimen siihen äänestys lappuun.

[QUOTE="Päivi";23601540]Minä äänestin Miroa Miro on minun poikaystävä hän on minun lievästi kehitysvammainen poikaystävä Miro maksoi minulle 10 euroa että äänestin häntä kirjoitin Miron nimen siihen äänestys lappuun.[/QUOTE]

Hyvä, nyt on velvollisuus suoritettu. Älä tuhlaa jonninjoutavaan sitä kymppiä.

Oottelehan muuan vuosi, niin voit sitten äänestää kansanedustajia ;) Hieman olet myöhässä tällä kertaa :D Mutta onneksi Porvoossa on vaalihuoneistot AINA AUKI!! :laugh:

Minä asun kehitysvammaisten asuntolassa minä äänestin täällä se minun äänestyslappu lähetetään huomenna äänestyshuoneistoon se äänyshän jatkuu koko ensi viikon? Ainakin minun oma hoitaja sanoi niin!

[QUOTE="Päivi";23601566]Minä asun kehitysvammaisten asuntolassa minä äänestin täällä se minun äänestyslappu lähetetään huomenna äänestyshuoneistoon se äänyshän jatkuu koko ensi viikon? Ainakin minun oma hoitaja sanoi niin![/QUOTE]

Laitoksissa käydään kyllä jo ennakkoon hakemassa äänet pois ja suuremman joukon turvin.

Yhteistyössä