Minä kävelen unissani. Huolestuttaa.

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen keski-ikäinen mies. En normaalisti kävele unissani, mutta minä teen sen silloin, kun olen vetänyt pään täyteen viinaa. Edes pienen kapakassa tapahtuneen tissutteluillan jälkeen en. Ja nyt... EN kaipaa mitään sellaisia neuvoja, joissa sanotaan että "Mitäs joit!" tai "Juo vähemmän!". En edes kysele NEUVOJA, vaan vain selitystä.

Käyn kapakassa kerran parissa viikossa juomassa 4-7 olutta, mutta vedän kunnon kännit harvoin. Ehkä neljästi vuodessa. Joka kerran, kun vedän pään täyteen, minä menetän muistini ja seuraavana aamuna huomaan herätessäni, että olen kävellyt unissani.

Pari kertaa on aamulla keittiössä siivouskaapin ovi ollut auki, ja sen kaapin lattialla on ollut kusta. Olen kai kävellyt unissani ja luullut sitä vessaksi. Kerran oli aamulla kirjahyllyn tyhjällä tasolla, puolentoista metrin korkeudella, pieni lammikko kirkasta nestettä - ei kuitenkaan kusta. En edes ylettyisi virtsaamaaan sinne.

Viime yön jäljiltä huomasin, että pesukoneeni oli yöllä myllännyt pyykkiä. Pyykin seassa olivat mm. olohousuni, joita en koskaan pese muuten kuin vain parin viikon välein, eikä nyt ollut se aika.

Kaikkein harmillisinta oli se, että olin yöllä hukannut asuntoni avaimet! Tutkin kaikki paikat, en löytänyt niitä mistään. Tutkin siis aivan KAIKKI paikat asunnossani! Olenko... Olenko minä... RIIVATTU?
 
:D Et ole riivattu, olet vain mies. Tiedän useita miehiä, jotka tekevät tuota samaa humalapäissään... ei siis mitään outoa. Tarkoitan siis, että useat miehet käyvät ihan oikeasti humalapäissään kuseksimassa asunnon muihin nurkkiin (siivouskaappi, vaatekaappi...), jostain kumman syystä... ja kun tätäkin tapahtuu, niin on tuskin kummallista, että on sattunut laittaa pyykinpesukoneen päälle, tai laittanut avaimet jonnekin varmaan talteen. :X3:
 
Olen miettinyt joskus samoja asioita. Pahinta mitä itse olen kännissä tehnyt, aamulla havainnut yrjönneeni mikrouuniin. Hyi helvetti ! sen siivoaminen oli p.....stä.
 
Olen keski-ikäinen mies. En normaalisti kävele unissani, mutta minä teen sen silloin, kun olen vetänyt pään täyteen viinaa. Edes pienen kapakassa tapahtuneen tissutteluillan jälkeen en. Ja nyt... EN kaipaa mitään sellaisia neuvoja, joissa sanotaan että "Mitäs joit!" tai "Juo vähemmän!". En edes kysele NEUVOJA, vaan vain selitystä.

Käyn kapakassa kerran parissa viikossa juomassa 4-7 olutta, mutta vedän kunnon kännit harvoin. Ehkä neljästi vuodessa. Joka kerran, kun vedän pään täyteen, minä menetän muistini ja seuraavana aamuna huomaan herätessäni, että olen kävellyt unissani.

Pari kertaa on aamulla keittiössä siivouskaapin ovi ollut auki, ja sen kaapin lattialla on ollut kusta. Olen kai kävellyt unissani ja luullut sitä vessaksi. Kerran oli aamulla kirjahyllyn tyhjällä tasolla, puolentoista metrin korkeudella, pieni lammikko kirkasta nestettä - ei kuitenkaan kusta. En edes ylettyisi virtsaamaaan sinne.

Viime yön jäljiltä huomasin, että pesukoneeni oli yöllä myllännyt pyykkiä. Pyykin seassa olivat mm. olohousuni, joita en koskaan pese muuten kuin vain parin viikon välein, eikä nyt ollut se aika.

Kaikkein harmillisinta oli se, että olin yöllä hukannut asuntoni avaimet! Tutkin kaikki paikat, en löytänyt niitä mistään. Tutkin siis aivan KAIKKI paikat asunnossani! Olenko... Olenko minä... RIIVATTU?
No ethän sä välttämättä kävele ees unissas, oot vaan niin nuppi sekaisin ettet tiedä tästä maailmasta yhtään mitään.:cautious:
 
Ty
Olen miettinyt joskus samoja asioita. Pahinta mitä itse olen kännissä tehnyt, aamulla havainnut yrjönneeni mikrouuniin. Hyi helvetti ! sen siivoaminen oli p.....stä.

Työkaveri asuu kerrostalon alimmassa kerroksessa asunnossa, jossa on pieni pikkuruinen piha. Hän pitää siellä moottoripyöräänsä.

Eräänä päivänä yläkerran Harri oli voinut pahoin. Harri oli oksentanut parvekkeeltaan valkosipulipizzan moottoripyörän päälle.
 
:D Et ole riivattu, olet vain mies. Tiedän useita miehiä, jotka tekevät tuota samaa humalapäissään... ei siis mitään outoa. Tarkoitan siis, että useat miehet käyvät ihan oikeasti humalapäissään kuseksimassa asunnon muihin nurkkiin (siivouskaappi, vaatekaappi...), jostain kumman syystä... ja kun tätäkin tapahtuu, niin on tuskin kummallista, että on sattunut laittaa pyykinpesukoneen päälle, tai laittanut avaimet jonnekin varmaan talteen. :X3:

Huh! Nyt helpotti! Ap.
 
Riivattu.... no eiiii :LOL:
Kerran olet asuntoon päässyt ja ulkona ei ole merkkejä yöllisestä tepsuttelusta, avaimet ovat tuvassa.....hmmm tai pytyssä :confused:
No joka tapauksessa olet "normaali" keski-ikäinen mies, joka on joskus nukkunut humalaansa satunnaisesti väärässä kohdassa ja laskenut tutut askeleet väärin vessaan mennessä :whistle:
Mitä olohousuihin tulee, niin ilmeisesti olet päättänyt ryhdistäytyä ja pestä ne joka viikko:giggle:
 
Minäkin olen joskus kävellyt unissani, mutta oudosti kykenen kuitenkin muistamaan mitä silloin yöllä tein.
Ehkä voisit yrittää muistella, niin ne avaimet voisivat löytyä.
 

Yhteistyössä