M
Mies-35
Vieras
Sellaista asiaa vain olisi, että puolisollani on kaksi siskoa, joilla on lapsia. Nämä lapset ovat hänelle tosi rakkaita ja läheisiä. Minulla on kaksi lasta aiemmasta suhteesta ja avovaimoni taas inhoaa heitä, vaikka lapset eivät ole tehneet hänelle mitään pahaa tai olleet mitenkään ilkeitä. Pointti on se, että kumppanini on aina poissa, kun lapset ovat minulla. Sitten hän tulee kotiin sunnuntaina ja sanoo oli niin ihana viikonloppu lasten kanssa ja perään kamalaa olla kotona, kun lapsesi ovat täällä.
Olen tietty onnellinen, että kumppanillani oli ollut kivaa, mutta kyllä se loukkaa, kun mun lapset ja siten minä olemme sitten kurjuuden aiheuttajia. No, kyllä tämä alkaa riittää vähitellen. Musta tuo on jonkin asteista henkistä väkivaltaa. Kumppanini kuulemma hirttäisi itsensä mieluummin kuin olisi päivän lasteni kanssa. Miksi ihmeessä siedän tuollaista?
Olen tietty onnellinen, että kumppanillani oli ollut kivaa, mutta kyllä se loukkaa, kun mun lapset ja siten minä olemme sitten kurjuuden aiheuttajia. No, kyllä tämä alkaa riittää vähitellen. Musta tuo on jonkin asteista henkistä väkivaltaa. Kumppanini kuulemma hirttäisi itsensä mieluummin kuin olisi päivän lasteni kanssa. Miksi ihmeessä siedän tuollaista?