Miehen naisystävät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pate
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vesta:

Niin te taidatte olla sukupuolettomia ihmisiä. On vielä ihmisiä, jotka ovat oman sukupuolensa vuoksi sitä mitä ovat. On myös homoja ja lesboja on transuja ja kaikkee. Mutta kyllä mies on marsista ja nainen venuksesta, noin enimmäkseen.

Se, että on ensisijaisesti ihminen ja toissijaisesti sukupuolensa edustaja, ei tietenkään tarkoita sitä, että olisi sukupuoleton.

Homous tai lesbous ei ole sukupuoli vaan seksuaalinen suuntautuminen.

En tiedä oletko marsista vai venuksesta - veikkaan että Junttilasta?

Cupidolle: Enpä osaa tuohon nauruun sanoa mutta ehkä irvistyttäisi, koska ei pidä tukevista naisista ja tuparikuvista päätellen ainakin se nainen on melko tuhdissa kunnossa ;) Toiseen naispuoliseen hyvään ystäväänsä ei kuulemma haluaisi koskea, koska nainen on liian jätkämäinen, laiha ja vain 'hyvä tyyppi'. Siis ei käy kummppaniksi laiha eikä lihava eikä jätkämäinen, ystäväksi kyllä.

Myös naisellinen nainen voi harrastaa miesystävän kanssa kaikkea tuota mitä Hoi Reeakin ilmoitti tekevänsä. Minä ainakin olen ulkoiselta olemukseltani hyvin naismainen ja teen samantyyppisiä asioita monien miespuolisten tuttujeni kanssa.

eli toisinsanoen Pate inhoaa nykyistään, mutta ei voi oikein häntä jättääkään omatuntonsa takia ja on siis vähän nalkissa. Pate haluaa myös jutskailla kivoja ystävänaisten kanssa, ettei tulisi ihan mökkihöperöksi hassahtavan nyksänsä kanssa. Samalla Pate voi tsiigailla ystävänaisten kavereita ja muita maisemia. Pate kyllä tulee myös vielä jossain vaiheessa tämän nykyisensä jättämään, koska hän ei ole niin kovin fiksu, ja Pate fiksumpana taas ei toisen tyhmyyttä kauan katsele ja kuuntele. Ja taas maailmassa on yksi eronnut pariskunta enemmän, jotka tappelee lapsen/lasten huoltajuudesta ja toisen v*maisuudesta. Anteeksi, jos yksinkertaistan, olen vähän yksinkertainen ihminen...

Eikä Pate itsekään niin kauhean fiksu ole, kun tänne kirjoittelee ja kyselee toisten mielipiteitä. Onhan hänellä se älykäs naisystävänsä, jolta kysyä. Olis nyt kysynyt tältä jo ennakkoon, kannattaako lähteä tekemään lasta tämän nykyisen naisensa kanssa vai ei. Kai nyt älykäs nainen olisi osannut antaa oikean vastauksen.

jos haluat välttää kiusauksia ja oll uskollinen nykyiselle kumppanillesi ei kannata harrastaa seurustelua muiden naisten kanssa. kiusaukset saattavat astua kuvioon huomaamattaan vaikka tarkoitusta pettämiseen olisikaan. näin se vaan monesti tapahtuu. oman puolison pitäisi olla se tärkein jutsku elämässä ja ajatuksia voi vaihtaa samaa sukupuolta olevien ystävienkin kansssa. ja käydä niitä älyllisiä keskusteluja. mitä elämältä haluat?

Ehdottomasti kaikilla olisi oltava vastakkaista sukupuolta olevia kvereita ja ystäviä. se on elämän rikkaus. Kenties tosita alkaa tehdä mieli muullakin tavalla, mutta sitten on vaan pidettävä mölyt mahassa ja hillittävä itsensä.

Olen katkera, kun olin nuorena niin ujo, etten ystävystynyt poikien kanssa. Tunnen jääneeni jotain vaille. Kaikki miessuhteeni ovat olleet automaattisesti seurustelusuhteita ja se harmittaa. En aikuisenakaan osaa olla kaveri miesten kanssa, koska vierastan heitä.

Tapasin mieheni 20v ja heti vaan parisuhteeseen ja avoliittoon. Liitto on huono, koska en ollut tutustunut miesten sielunelämään juuri ollenkaan aikaisemmin. Tahtoisin mieskavereita, jotta osaisi olla parempaa seuraa miehelleni. Hänellekin soisin naiskavereita, ymmärtäisi minua varmaan paremmin.

Mielestäni sinulla voi olla naisystäviä, mutta sinun pitää tutustuttaa ne kotona, niin kumppanisi voi vaikka itsekkin ystävystyä kunnolla heidän kanssaan. Jos salailet ja tapailet yksinäsi, se voi herättää epäilyä. Tietty jos toinen on lapsesi kummitäti, niin hän kuuluu jo teidän vieraslistalle, vai? Oma mieheni salaili ystävyytensä erääseen naiseen, niin se kyllä herätti minussa heti voimakkaat epäilyt, niin ei saa missään nimessä tehdä. Hän oli typerä esimerkki siitä eli nyt en voi enään hyväksyä heidän ystävyyttään. Tietysti tässä oli takana hieman muutakin.....

Eihän se ole vaimoltasi pois

jos seurustelet juttelet vanhojen kavereidesi kanssa mutta

todellakin heitä pitäisi käyttää vaimokkeenkin silmien alla.

Se että ihminen on raskaana on rankka vaihe naiselle.

Epäilee naiseuttaan yms.

Sinun kuuluisi huomioida häntä mahdollisimman paljon

parhaiten tekisit sen kutusumalla nämä kauheat

ystävättäret ja huomioit heidän aikana vaimoasi.

Kyllä silloin jokainen ymmärtää missä mennään ja mikä

on arvojärjestys.

Loppuu raskaana olevaltakin turha stressailu riittämättömyydestään.

Eniten teette hallaa toisillenne kun vain väittelette asiasta.

Ota härkää sarvista ja pidä illan istujainen tai kahvitteluhetki
kyllä siiinä rapisee luulot ja kenties yksinäinen

rakkaasi saa 2 muutakin ystävää lisää.

Ystävät pitää jakaa kun mies alkaa omimaan

omat ystävät

on ongelmia tiedossa.

Rakkainhan on kuitenkin hän,

joka lastasi tällä hetkellä kantaa...

Mitä sellaista sä teet tai mistä juttelet näiden nais-kaverieden kanssa mitä oma vaimosi ei saa tietää tai kuulla? Puhutko näille sinun ja vaimosi kahdenkeskeisiä asioita? Olisiko vaimosi tervetulut mukaan, kun menet näitä nais-kavereita tapaamaan? '

Nainen on naiselle susi. Tiesitkö sen?

Kun näitä viestejä lukee ja erityisesti naisten kommentteja asiaan niin väkisin tulee mieleen että naiset joilla ei itsellään ole kokemusta miespuolisista ystävistä ovat kaikkein mustasukkaisimpia ja vainoharhaisimpia miehensä naiskavereiden suhteen. (jos miehellä niitä enää edes saa ollakaan). Ilmeisesti on niin että jos on itse niin rajoittunut ettei pysty olemaan ystävä vastakkaisen sukupuolen edustajan kanssa niin ei ymmärrä että kukaan muukaan voisi.

Onko kukaan ajatellut sitä, että eroa voi olla myös sillä, mitä ystävyydellä tarkoitetaan. Itselleni ainakin ystävyys on hyvin läheistä ns. sielunveljeyttä ja henkisellä tasolla ""intiimiäkin"" (jos nyt niin voisi sanoa), mutta kaveruus sen sijaan on vähän kevyempää mutta voi myös olla tosi tärkeää. Tuntuisi tosi kummalliselta ajatella, että miehellä olisi naispuolisia YSTÄVIÄ tai minulla miespuolisia. Kavereista jos puhutaan, niin sitten on jo eri sävelet tässä hyväksynnässäkin...

Kaikki kommentit lukeneena voin vain todeta, että nimimerkki väärä kumppani on täysin oikeassa kaikessa mitä on sanonut. Patelle vielä sanoisin, ettei siinä ole mitään hienoa tai ritarillista, että pysyy suhteessa velvollisuudentunnosta, jos ei rakasta toista aidosti.

kokemuksesta tiiän että nainen ja mies eivät voi olla kavereita, en soisi omalle miehelleni ainakaan moista, paitti että mulla kyllä on miespuolisia kavereita mutta ne ovatkin terveellä pohjalla, enkä ajattele heitä ""silleesti"" mutta sulla se näköjään oli mielessä kun heti eka rivillä mainostit asiaa, eli tajua asia mies ja nainen ei voi olla rendejä ja aattele etes vaimoas...tossa tilassa sentään. Älä kielläkkään ettetkö ajattelisi naispuolisia kavereitasi silleesti, paljastit itsesi jo kirjoituksessasi!!!!!!

Toivottavasti muijasi ei lue ja tunnista su tästä kirjoituksesta sillä muutan sulle ei koidu onnen päivät. Musta olisi tosi KIVAA .jos mies olisi mun kaa vaa siksi ku mä ootan .Aikas hyvä pohja perheen perustamiseen.
PATEN MUIJALLE jätä se ja vaadi kunnon elatusmaksut!

Mun mies on sitä meiltä, ettei mies ja nainen voi olla ystäviä, aina ainakin toinen on kiinnostunut muussakin mielessä. Ilmeisesti hänellä on aina ollut niin, minulla kyllä on miespuolisia ystäviä (muttei heistä voi kotona puhua, kun mies saa kohtauksen).

Yhteistyössä