Minä en tajua...Selventäiskö joku?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ihan tyhmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

Ihan tyhmäkö?

Vieras
Eräs tuttavani kävi just miehen kanssa kahdestaan viikon ulkomaan reissulla. Ilman lapsia tietty, joita on 2. He palasivat tämän viikon maanantaina. Minulta kysyivät että oisinko ottanut lapset lauantai-illaksi, jotta he voisivat rentoutua kahdestaan. En ottanut ja syy oli se että meillä on molemmat lapset vatsataudissa.
Tämä ihminen on minulle sukua ja tänään äitini soitti että tämä nainen oli jo haukkunut minut koko suvulle kun en voi hänen lapsiaan vahtia. He eivät koskaan pääse viettämään laatuaikaa kahden miehensä kanssa. HUOM! Palasivat juuri siis viikon matkalta ja kesän aikana olivat kahdella muulla matkalla ilman lapsia, ja joka viikonloppu joku hoitaa heidän lapsiaan.
Kysymys siis on että miksi tehdä lapsia jos sitten se oma aika on niin elintärkeätä saada joka ikiselle viikolle?

ilmeiseti lomalla ollaan bailattu ja rentoutuminen jäänyt pois, nyt sitten pitäs saada rentoutua lomasta. Minä olisin tenhyt ihan samalla tavalla, olisinpa vielä saattanut jotain tokaista siihen lisäksi :D

Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:
ilmeiseti lomalla ollaan bailattu ja rentoutuminen jäänyt pois, nyt sitten pitäs saada rentoutua lomasta. Minä olisin tenhyt ihan samalla tavalla, olisinpa vielä saattanut jotain tokaista siihen lisäksi :D

Näin on vissiin käynyt. Ai, niin ja rahaa pitäisi nyt perheelle myös antaa, kun ne tuli juhlittua kurkusta alas.

hoitaa päätoimisesti suhdetta..
ei edes uskalleta arkea elää, vaan aina joku hömpötys lähes joka viikonloppu..
siis täyttä kulissielämää - paskat, sanon minä..

Alkuperäinen kirjoittaja Twilight 85:

Yhteistyössä