Ä
äiti
Vieras
pätkän vertaa arvosta hienoa ja uutta autoa jos lapset kulkevat resuisissa vaatteissa? EN! Mikä onkaan se tärkeysjärjestys?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:Jaa. Jos uusi auto säästää planeettaamme jälkipolville ja on turvallisempi kuljetusväline, niin kyllä se minusta on tärkeämpi kuin uudet vaatteet.
Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kyllä mulla ei mene jakeluun se, että vanhemmat kulkee tyyli vaatteissa viimisen päälle ja lapselle ostetaan kirppikseltä huonokuntoiset (kirpparilta siis voi löytää hyviäkin, mutta nämä ostavat aina jotain tuhruja) vaatteet. Lisäksi lasten vaatteet on yleensä liian pieniä kun ei malteta ostaa uusia lapsen kasvaessa. Voi voi...
Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:Alkuperäinen kirjoittaja ihmettelijä:Kyllä mulla ei mene jakeluun se, että vanhemmat kulkee tyyli vaatteissa viimisen päälle ja lapselle ostetaan kirppikseltä huonokuntoiset (kirpparilta siis voi löytää hyviäkin, mutta nämä ostavat aina jotain tuhruja) vaatteet. Lisäksi lasten vaatteet on yleensä liian pieniä kun ei malteta ostaa uusia lapsen kasvaessa. Voi voi...
Työn puolesta niin nähnyt tuota. Ja on myös se ns "edustusasunto" ja molemmilla vanhemmilla uudet autot (eikä mitkään ekoautot). Ei mene mun ymmärrykseen se, että lapsi joutuu sitten kävelemään reikäsissä ikivanhoissa kumppareissa ja puoleksi syödyissä talvihanskoissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja joillekin merkkivaatteet ovat statussymboleita. Kukin tyylillään.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ja joillekin merkkivaatteet ovat statussymboleita. Kukin tyylillään.