Minä en kestä näitä pakkasia, miksi juuri nyt

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

shihtzu

Aktiivinen jäsen
05.02.2008
1 878
0
36
Sunnuntaina olisi museokorttelin joulun avajaiset ja ensi viikolla olisi hyvää aikaa tehdä loppuja jouluostoksia, mutta enhän minä voi minnekään mennä, kun luvataan 15 asteen pakkasia.
Ei tuon alta kuukauden ikäisen kanssa voi tuonne ulos lähteä käppäilemään. Noissa isommissa marketeissa voi hyvin käydä, kun autolla menee, mutta tuohon keskustaan ei oikein tuon kanssa viitsi mennä käppäilemään.

Esikoinenkaan ei pääse joka päivä ulkoilemaan, kun ei voida tuonne mennä, ainoastaan silloin pääsee kun joku tulee ulkoilemaan sen kanssa.

Etkö sä ole parin päivän aikana vielä lukenut niitä tappeluketjuja joiden mukaan vain huonot äidit eivät hautaudu kotiin 4 seinän sisään kun kerta talossa on vastasyntynyt ;) Ei noin pieniä saa viedä minnekään oman kodin suojasta. Siinä ei kuule esikoisen ulkoilut paljon paina.

[QUOTE="heh";22538124]Etkö sä ole parin päivän aikana vielä lukenut niitä tappeluketjuja joiden mukaan vain huonot äidit eivät hautaudu kotiin 4 seinän sisään kun kerta talossa on vastasyntynyt ;) Ei noin pieniä saa viedä minnekään oman kodin suojasta. Siinä ei kuule esikoisen ulkoilut paljon paina.[/QUOTE]

Joo olen ja pyöritellyt päätäni. Nyt olisi kaikenmaailman joulunavajaisia ja mihinkään noista ei pääse ja olisihan se kiva jos esikoinen jonnekin aina välillä pääsisi, ettei tarvitsisi sisällä seinille hyppiä :)
Mulla olisi ensi viikolla ollut hyvää aikaa, käydä tekemässä hieman hankintoja, sitten on taas pari viikkoa ennen joulua sellaista häslinkiä, etten kunnolla minnekään ehdi.

Yhteistyössä