Miltä tuntuu olla hyvännäköinen?

Miltä naisesta tuntuu olla hyvännäköinen? Siis kun tietää, että jokainen mies katsoo himoiten.

Miehellä ei ehkä ole ihan samaa mahdollisuutta, sillä miehelle visuaaliset ärsykkeet ovat voimakkaita kiihokkeita. Naiselle (tutkimusten mukaan) kiihottavuus löytyy vähemmän suorista arsykkeistä.

Siis: Miltä tuntuu omistaa peppu, jonka perään kaikki miehet kuolaavat?

Ihanalle!:saint: Vaikka tuskin kovin usea sentään kuolaa.

Onhan se niin, että nainen kaipaa ihailua. Jo pukeutuessaan on alitajunnassa pieni viettelyn tarkoitus. Ulos juhlahumuun lähdettäessä on tarkka harkinta ollut rasittavana prosessina, ennenkuin tyytyväisyys saadaan, - jos saadaan.

Pieni vika tässä ihmiskunnassa sentään on, että naaraspuoliset koristautuvat, kun eläinkunnassa urokset ovat niitä katseenvangitsijoita.

Ryhtiä miehet, sänkitukka ei ole kaunis. Ei edes komeaa. :hug:

• Tykkää
Reactions: eidz82
Kun olisinkin kaunis ja miehet katsois himoiten. Tottakai se tuntuisi hyvältä, nostais itsetuntoa ja muuta :) Mutta sitähän mä en saa ikinä kokea :(
Mä tiedän vaan miltä tuntuu, ettei kukaan himoitse :ashamed: Se sattuu :'( Miehen korkeintaan oksentaa, jos mut näkevät. En mä sille voi, ettei Jumala luonnut musta kaunista ja seksikkään näköistä naista.
Tuntuu, niin epäreiluta, että miesten ei tarvitse olla komeita, mutta naisten täytyy olla kauniita, hoikki ja seksikkäitä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25789877:
Kun olisinkin kaunis ja miehet katsois himoiten. Tottakai se tuntuisi hyvältä, nostais itsetuntoa ja muuta :)
Ei se aina niin hauskaa ole. Katseita on niin monenlaisia, mutta ihaileva katse on ihana, ei se himokas. Kieltämättä ihaileva katse nostaa itsetuntua ja tuntee itsensä olevan edukseen.

"Tuntuu, niin epäreiluta, että miesten ei tarvitse olla komeita, mutta naisten täytyy olla kauniita, hoikki ja seksikkäitä."

Tässä olen samaa mieltä. Katsotaan vaikka telkkaria. Sinne sopii vaikka minkälainen miespeikko. Takkuinen pitkätukka rumine hammastarhoineen. Mutta naiskolleega on sitten huippuunsa kaunistettu ja trimmattu kaunotar. Jotain on ajatteluissa vialla.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;25821104:
Te olette niin onnekkaita :)
Mä tekisin mitä tahansa, että olisin kaunis ja haluttavan näköinen.
Ei tarvitsis elää selibaatissa, niin kun nyt.. :ashamed:
Laitas ny Tiukun äiti kuvaa ittestäs niin katsotaan onko mitään aihetta tuollaisella itsesäälissä rypemiselle. Veikkaan että ei ole...

Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;25821857:
Laitas ny Tiukun äiti kuvaa ittestäs niin katsotaan onko mitään aihetta tuollaisella itsesäälissä rypemiselle. Veikkaan että ei ole...
Ei se mitään itsesäälissä rypemistä ole jos ei Jumala luonnut mua kauniiksi naiseksi.
Vaikka en kaunis olekaan, en ole niin tyhmä etten muka tiedä minkälaisista naisista miehet tykkää, ja mä nyt en ole yhtään sen näköinen. Se on vaan fakta. Enkä pysty siihen vaikuttamaan, kun joillain leikkauksilla. (ja niihin ei tällähetkellä ole varaa) Laihduttaa vaan voin yrittää, mutta se tuskin hirveästi auttaa kuitenkaan, koska se ei tee mulle nättejä kasvoja tai isompia tissejä kuiteskaa :D
(Ja mä en osaa edes mitään kuvaa tänne laittaa :ashamed:)

Miltä naisesta tuntuu olla hyvännäköinen? Siis kun tietää, että jokainen mies katsoo himoiten.
Jokainen nainen varmaan on sisimmässään onnellinen, jos huomaa kiinnitävänsä edes hieman huomiota ja kiinnostusta.

Ei sitä tarvitse olla kaunis eikä mikään missin oloinen, kunhan esiintyy terveesti ja reippaasti. Tietenkään pienet kohdat vartalossa, edukseen olevat, eivät ole pahasta. Eikä niitä silloin myöskään pidä hävetä ja piilottaa.

Ihana pylly on kiva, mutta ei silloin kun tuntee vieraan käden sitä tungoksessa hipelöivän.: /

• Tykkää
Reactions: Hulmuhelma
Ei tunnu yhtään hyvältä silloin kun miehet katsovat himoiten. Ja vaikka olen tottunut siihen että minua katsellaan, niin himokas katse tekee miehestä likaisen sian ja pistää minut haluamaan peittämään kehoani enemmän.
Seurassani olevat ystäväni ja erityisesti miespuoliset ystäväni tuntevat olonsa kiusalliseksi, jos huomaavat jonkun ulkopuolisen tuijottavan minua.

• Tykkää
Reactions: ei-ja
Välillä on mukavaa kun sellaiset ihmiset kiinnittävät huomion, joiden tiedän arvostavan minua muutenkin kuin ulkonäön takia. Nuo perään kuolaavat miehet tekevät itsestään juurikin likaisia ja itsellekin tulee inhottava ja likainen olo. Baarissa tykkään käydä usein yksin ja on tosi vaivaannuttavaa kun solmii uusia tuttavuuksia ja toisesta paljastuu jossain vaiheessa se puoli, että onkin tullut juttelemaan alun perin ainoastaan ulkonäön takia, eikä mun sanottavat niinkään kiinnosta...

Miehen kanssa liikkuessa on mahtavaa kun muut katselevat, on mahtavaa olla varattu kahden lapsen äiti ja tietää, että mies saa olla ylpeä kun on saanut just mut.

• Tykkää
Reactions: Onja
Mä en osaa tänne kuvia laittaa, mutta sain tohon "profiili-kuvaksi" (mikälie :D ) nyt sitten oman ruman naaman laitettua, että siitä voi omalla vastuulla sitten katsoa.
Ja turha on nostaa syytettä, mä oon jo sanonut että oon ruma :ashamed:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26430718:
Mä en osaa tänne kuvia laittaa, mutta sain tohon "profiili-kuvaksi" (mikälie :D ) nyt sitten oman ruman naaman laitettua, että siitä voi omalla vastuulla sitten katsoa.
Ja turha on nostaa syytettä, mä oon jo sanonut että oon ruma :ashamed:
Etkä ole. Ihan hieno ja käypänen nainenhan sinä olet. Pistä vielä kuva tuohon avatar:een, niin olisi kiva juttu.:kiss:

Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26433614:
heh.. ihan kamala kuva tuo :ashamed:
Miten sinut saisi uskomaan, että upea ja roima nainen olet. Kaikki muut uskoo paitsi sinä. Ja pistä nyt myös se avatar-kuva, niin aina tietää, että nainenhan siinä avautuu, eikä mikään turha vikisiä.

Milläs muuten hurmasit sen miehen, joka sinulle lapset teki.:confused: :wave:

Miten sinut saisi uskomaan, että upea ja roima nainen olet. Kaikki muut uskoo paitsi sinä. Ja pistä nyt myös se avatar-kuva, niin aina tietää, että nainenhan siinä avautuu, eikä mikään turha vikisiä.

Milläs muuten hurmasit sen miehen, joka sinulle lapset teki.:confused: :wave:
No se oli 12 vuotta ja 25kg sitten se.. :ashamed: En mä aina ruma ja läski oo ollut. :D

Yhteistyössä