Mä ehdin vaihtaakin jo kuvaa.. Mutta molemmat oli.. No ei nyt niin hyviä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26597604:No ei tod. ole!
Oot ihan norminaisen näköinen, kelpaisit mullekin koska tahansa!
Mä ehdin vaihtaakin jo kuvaa.. Mutta molemmat oli.. No ei nyt niin hyviä.Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;26597604:No ei tod. ole!
Oot ihan norminaisen näköinen, kelpaisit mullekin koska tahansa!
Pakko taas liittyä keskusteluun. Mistä olet päähäsi saanut, että olet jotenkin ruma. Mene peilin eteen, niin näet punatukkaisen, tai onko se hennaa, soman naisen. Nätti kietaisu hiuksien ympäri ja wou. Kuvassa ainakin.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26436117:No jaa. Jollain toisella ehkä.. Mutta mut ainakin teki. :'(
Pakko taas liittyä keskusteluun. Mistä olet päähäsi saanut, että olet jotenkin ruma. Mene peilin eteen, niin näet punatukkaisen, tai onko se hennaa, soman naisen. Nätti kietaisu hiuksien ympäri ja wou. Kuvassa ainakin.
En tiedä koska olet tietosi profiilissa päivittänyt ja kauanko olet yh:na ollut, mutta olen varma, ettet ihan yksin ole ollut lasten kanssa. Varma olen myös, että olet saanut myös kokea uutta ja ihanaakin seksiä. Nuori nainen. Ja lopuksi, olet varmaan saanut yksityisviestejä roimasti. Niitä voit lähettää itsekin.
Olet oikeassa. Ne kuvat... tai no tuo ainoa kuva, jonka näin, ei todellakaan ole hyvä. Kunnon tarkennuksella kuvassa olevasta naisesta saisi esille sen todella hyvännäköisen naisen.Alkuperäinen kirjoittaja Tiukun äiti;26602941:Mä ehdin vaihtaakin jo kuvaa.. Mutta molemmat oli.. No ei nyt niin hyviä.
Joo mä vaihdoin huonomman kuvan, ettei siitä sais niin hyvin selvää kuinka ruma olen..Olet oikeassa. Ne kuvat... tai no tuo ainoa kuva, jonka näin, ei todellakaan ole hyvä. Kunnon tarkennuksella kuvassa olevasta naisesta saisi esille sen todella hyvännäköisen naisen.
Minusta tuntuu että tarvitset vain jonkun kunnon mielenkohottajan ymmärtämään että et todellakaan ole mikään susiruma, vaan hyvin viehättävän näköinen.
Mä olen yrittänyt. Mutta en vaan ole kaunis, eikä musta kaunista tule, vaikka mitä tekisin. Ei niin että miehet kiinnostuis. Sitten totesin senkin, että kun olen oma itseni, enkä yritä näyttää sellaiseltä että "joku vois tykätä", niin mulla on paljon parempi olo.Tiukun äiti: mitäs jos kävisit shoppailemassa uusia vaatteita, kävisit kampaajalla ja laittautuisit. Huomaisit, että jokaisessa on jotain kaunista - kauneus lähtee aika pitkälti itseluottamuksesta Ja kilot lähtee treenaamalla! Lapset ei todellakaan ole este treenaamiselle! Vaunuikäisen kanssa voi juosta ja vähän vanhempana voi ottaa esim. kuntosalille mukaan - monessa kuntokeskuksessa on ns. lapsiparkkeja, joissa on hoitajat ja lapsi voi olla siellä treenin ajan. Mannerheimin lastensuojeluliitto järjestää lapsenlikkoja hyvin edullisesti.
No, tuota viimeistä (hieman muokattua) lausetta nyt ei olis erikseen tarvinnu sanoakaan...Itse pidän itseäni ihan hyvännäköisenä pakkauksena. D-kupin rintavarustus...
Okei, olen itsekin hieman "blondi"
Ihan uteliaisuudesta, minkä muun kuin ulkonäön perusteella baarissa voi valita entuudestaan tuntemattoman juttuseuransa? Eihän siitä ihmisestä tiedä mitään muuta kuin sen ulkonäön...Baarissa tykkään käydä usein yksin ja on tosi vaivaannuttavaa kun solmii uusia tuttavuuksia ja toisesta paljastuu jossain vaiheessa se puoli, että onkin tullut juttelemaan alun perin ainoastaan ulkonäön takia, eikä mun sanottavat niinkään kiinnosta...