Miltä tämä ruokavalio kuulostaa?

  • Viestiketjun aloittaja Imbesilli Vainen
  • Ensimmäinen viesti
Imbesilli Vainen
Aamupala: 2 palaa ruisleipää becel-rasvan kanssa, 4 pientä juustonsiivua ja 150 jogurttia.

Päiväruoka: annos siskonmakkarakeittoa, 2 palaa ruisleipää, becel-rasvaa ja juomana vettä.

Välipala: suklaapatukka ja ½ litran pullo limsaa.

Iltaruoka: maksaa ja pekonia kermakastikkeessa, perunamuusia, 2 palaa ruisleipää, becel-rasvaa ja vettä.

Iltapala: 2 palaa ruisleipää, becel-rasvaa, 3 pientä juustonsiivua, Valio play maitokaakaojuomaa ja ehkä myös banaani tai sen sijasta pieni suklaaleivos, hiukan karkkia tai vähän perunalastuja.
 
Piipa2
Kuulostaa epäterveelliseltä.Mulle tulis kyllä aika tunkkainen olo tuollaisesta ruoasta ja jos kovin pitkään tuolla olisin, niin johan lähtisi painokin nousuun ja reippaasti.
 
vie ras
En itse söisi mutta kuulostaa aika samalta mitä miljoonat suomalaiset syövät. Kasvikset puuttuu, keinotekoista rasvaa (becel, hyi ja yök) ja sokeria. Ei ihme jos vaikka pian todettaisiin diabetes.
 
vierailijanyt
Ruisleipää saa syödä 6 palaa vrk.
se auttaa rasvan palamisessa elimistössä.
No höpö höpö. Mistä tuollaista hölynpölyä olet saanut päähäsi? Jotta rasva palaa niin pitää syödä rasvaa. Hiilihydraatit eli mitä leipäkin on niin saa aikaiseksi vain verensokerin nousua ja sen seurauksena insuliinin eritystä ja rasva-aineenvaihdunnan häiriöitä.
 
vierailijaa
Minulla tuo ruokavalio tietäisi 2-tyypin diabetestä. Ehkä nuo ruisleivät vielä jotenkin menisivät ruokavaliossa, jos muut sokerit karsisi pois, mutta tuossa kokonaisuudessa ruokavalio on täysin mahdoton.
 
aktiivikuntoilija
No höpö höpö. Mistä tuollaista hölynpölyä olet saanut päähäsi? Jotta rasva palaa niin pitää syödä rasvaa. Hiilihydraatit eli mitä leipäkin on niin saa aikaiseksi vain verensokerin nousua ja sen seurauksena insuliinin eritystä ja rasva-aineenvaihdunnan häiriöitä.
Aerobista kuntoilua harrastavat tarvitsevat hiilihydraatteja. Olen siinä mielessä kyllä samaa mieltä muiden kanssa, että 6 palaa leipää on päivässä liikaa.
 
p@ula

Yhteistyössä