Peesi.Aika tylsiä juttuja. Nainen taitaa koettaa saada vastakaikua, mutta en sellasta lue heidän välillä olevan. Nainenhan antaa vaikka mitä mihin tarttua, mutta näiden postausten perusteella mies ei tartu syöttiin...
Peesi.Aika tylsiä juttuja. Nainen taitaa koettaa saada vastakaikua, mutta en sellasta lue heidän välillä olevan. Nainenhan antaa vaikka mitä mihin tarttua, mutta näiden postausten perusteella mies ei tartu syöttiin...
no jokainen kerto mistä tykkäää mutta kukaan ei kertonut suoraan tekeekö sitä parisuhteessa. eli en tiedä ottaako ystäväni emäntä häneltä suihin vaikka mies tykkäisi siitä. koska meillä mies tykkää suihin otoista mutta minä en ota häneltä suihin koska itse en pidä suuseksistä. eli ihan helpostiTarkennatko vielä, miten tää
"vertailtiin siinä tyylejä ja puhuttiin mistä kukin tykkää ja mistä taas ei"
toteutettiin, jos ei kukaan kuitenkaan maininnut panemistyyliasioita?
Kysymys on vilpitön.
Mun mies saa puhua muille naisille ihan livenä, fb:ssa tai vaikka puhelimessakin, mutta jos puhuvat naisen dildosta ikään kuin se olisi miehen vanha tuttu, niin siinä menee raja.No voi hyvä ihme. Pistäkää ne äijänne nyt vielä liekaan ja tiukasti valvonnan alle, etteivät nyt vaan satu jutteleen vastakkaiselle sukupuolelle :headwall:
Äly hoi, älä jätä!!