Miltä tämä kuulostaa? Onko vaan viatonta?

kökköliini
Tarkennatko vielä, miten tää

"vertailtiin siinä tyylejä ja puhuttiin mistä kukin tykkää ja mistä taas ei"

toteutettiin, jos ei kukaan kuitenkaan maininnut panemistyyliasioita?

Kysymys on vilpitön.
no jokainen kerto mistä tykkäää mutta kukaan ei kertonut suoraan tekeekö sitä parisuhteessa. eli en tiedä ottaako ystäväni emäntä häneltä suihin vaikka mies tykkäisi siitä. koska meillä mies tykkää suihin otoista mutta minä en ota häneltä suihin koska itse en pidä suuseksistä. eli ihan helposti:D
 
outoa kertoa kaverille dildosta .. :LOL: en puhuis tollasia tyttöpuolisille kavereille niin miksi sitten miehisille? ja selvästi nainen yrittää jotain flirttii kokoajan, miehes näytä yhtään innostuvan. eli uittaa koukkua mutta kala ei syö. en tiedä jaksaisinko suuttua, mieshän oli ihan kunnollisesti :D
 
hui!
[QUOTE="Tia";25998493]Miun mielestä ei kuulosta ihan viattomalta...ja mitä tarkoitti tuo pinkki kaveri josta patterit loppu ? Dildoko?[/QUOTE]

Niin, ja mistäs se mies tietää että tällä naisella on just pinkki dildo? Kun noin voivat puhua siitä "sinä pinkkinä kaverina". Onkohan tullut yhdessä käyteltyä?
 
hui!
No voi hyvä ihme. Pistäkää ne äijänne nyt vielä liekaan ja tiukasti valvonnan alle, etteivät nyt vaan satu jutteleen vastakkaiselle sukupuolelle :headwall:
Äly hoi, älä jätä!!
Mun mies saa puhua muille naisille ihan livenä, fb:ssa tai vaikka puhelimessakin, mutta jos puhuvat naisen dildosta ikään kuin se olisi miehen vanha tuttu, niin siinä menee raja.
 

Yhteistyössä