Miltä tämä kuulostaa? Onko vaan viatonta?

Eli siis mieheni facebookissa on jutellut yhteisen tuttumme kanssa, jonka hän on tuntenut huomattavasti kauemmin kuin minä, on ollu thänen kaverinsa entinen ym.
Näin yksi päivä, kun he olivat jutelleet mm. näin:

-Mulla on tuosta pinkistä kaverista koko ajan patterit lopput, kun jatkuvasti joutuu turvautumaan.. (Nainen)
...
-Mitä sä nyt tapetoit siellä? (mies)
-Sitä makuuhuoneen päätyseinää (nainen)
....
-Sanoit että sun käsitys musta ois muuttunu, ni mitä tarkoitit? Vai tarkotitko et se ehkä sai uuden ulottuvuuden? (Nainen)
-Joo, ehkä uus ulottuvuus on oikeempi sana :) (mies)
...
-Miks aina muuten pöö? (nainen)
-Voin mä seuraavaks sanoa hei tai moi.. (mies)
-Moi on parempi, koska hei on niin kaino.. (nainen)
-Väitätkö etten mä muka oo kaino? (mies)
-Väitän, todellakin! Vielä vähemmän oot kaino ku minä (nainen)


Onko tämä teidän mielestä ihan viatonta, mitä nyt kaverit keskenään juttelee? Vai viilataanks mua linssiin ja pidetään ihan typeränä?
Tuo tapetointi-juttu mua hämää, koska tietääkseni mun mies ei oo koskaan kyseisen naisen luona käyny.. Ja toi vastaus nyt vaikutti sellaselta, et tietäis mistä puhuu..
En tiedä, oksettaa..
 
"juu"
No mä vetäisin tosta kyllä aikamoiset johtopäätökset. Tommoset kirjottelut ei kuulu meidän parisuhteeseen, joten olettaisin tossa kyllä olevan takana jotain muutakin kuin jutustelua.
 
kröhöm
siis onko tuo kaikkien luettavissa vai oletko salaa katsonut miehesi fb:tä? Noh, minulla tulee lähinnä mieleen, että miehesi on hieman lapsellinen (samoin tuo nainen). en vielä vetäisi tuosta mitään johtopäätöksiä. Lähinnä seuraisin tilannetta, mutta sehän voi olla vaikeaa, jos olet salaa käynyt miehesi fb:n viestejä lueskelemassa.
 
Blue
Mä flirttaan aina ja jokaiselle kaverimiehelle enemmän tai vähemmän, jopa niiden vaimojen läsnäollessa. Ihan mun tyylistä juttelua toi. :ashamed:

Ja joo, ei tule pieneen mieleenikään pettää miestäni tai antaa sen juttelukaverin ymmärtää että olis jotain tarjolla.
 
kottari
En tykkäis todellakaan.
Nuo "pinkistä kaverista koko ajan patterit loppu" ja "Sanoit että sun käsitys musta ois muuttunu, ni mitä tarkoitit? Vai tarkotitko et se ehkä sai uuden ulottuvuuden" särähti korvaan ja pahasti.

Mun mies EI keskustele toisten naisten kanssa dildoista,on sitte liekaan laittamista tai ei!
 

Yhteistyössä