Miltä tämä kuulostaa? Onko vaan viatonta?

"vieras"
En tykkäis todellakaan.
Nuo "pinkistä kaverista koko ajan patterit loppu" ja "Sanoit että sun käsitys musta ois muuttunu, ni mitä tarkoitit? Vai tarkotitko et se ehkä sai uuden ulottuvuuden" särähti korvaan ja pahasti.

Mun mies EI keskustele toisten naisten kanssa dildoista,on sitte liekaan laittamista tai ei!
Harmitonta läppää ja täällä revitään pelihousuja. Millaisia ne erotilastot taas olikaan?
 
kökköliini
[QUOTE="mmmm";25999504]kyllä niiden välillä on jotain. ihastusta ainakin. kuka nainen muuten kertoilee runkkaamisestaan varatulle miehelle?[/QUOTE]joku epätoivoinen joka kuvittelee että varattu mies innostuu asiasta?!?
 
kottari
[QUOTE="vieras";25999189]Harmitonta läppää ja täällä revitään pelihousuja. Millaisia ne erotilastot taas olikaan?[/QUOTE]

Minkä helvetin mä sille voin,etten todellakaan sulattais tollasta??

Siinäkö ne erotilastot ei kasva kun pidetään tunteet sisällä,eli leikin että tuollainen olis ok??

Ärsyttää,kun kaikilla pitäis olla samanlaiset fiilikset näköjään asioista.
Huoh.
 
kökköliini
[QUOTE="vieras";25999561]Meillä ei ole tapana keskustella seksielämästämme kavereidemme kanssa, kaikkein vähiten eri sukupuolta olevien kanssa.[/QUOTE]oikeesti? ette keskustele asioista kavereiden kanssa? meillä oli just viikonloppuna puhetta miehen sinkkuveljen ja ystäväpariskunnan kanssa seksistä, ja vertailtiin siinä tyylejä ja puhuttiin mistä kukin tykkää ja mistä taas ei. ei oikeestaan tuntunu yhtään kummalliselta.normaalia jutustelua saunaillan merkeissä, tosin saunottiin siveästi naiset ja miehet erikseen.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25999577:
oikeesti? ette keskustele asioista kavereiden kanssa? meillä oli just viikonloppuna puhetta miehen sinkkuveljen ja ystäväpariskunnan kanssa seksistä, ja vertailtiin siinä tyylejä ja puhuttiin mistä kukin tykkää ja mistä taas ei. ei oikeestaan tuntunu yhtään kummalliselta.normaalia jutustelua saunaillan merkeissä, tosin saunottiin siveästi naiset ja miehet erikseen.
Ihan oikeasti. En avaudu seksielämästäni ystävilleni, eikä miehenikään omillensa. Ei ole tarvetta levitellä niitä asioita. Seksielämämme on yksityinen, meidän kahden välinen asia. En tarvitse ketään kommentoimaan sitä, enkä tarvitse ketään kuuntelemaan, miten harrastamme ja missä.
 
kottari
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25999577:
oikeesti? ette keskustele asioista kavereiden kanssa? meillä oli just viikonloppuna puhetta miehen sinkkuveljen ja ystäväpariskunnan kanssa seksistä, ja vertailtiin siinä tyylejä ja puhuttiin mistä kukin tykkää ja mistä taas ei. ei oikeestaan tuntunu yhtään kummalliselta.normaalia jutustelua saunaillan merkeissä, tosin saunottiin siveästi naiset ja miehet erikseen.
Oikeesti?? :kieh:

Toiset tykkää äidistä,toiset tyttärestä,mikä siinä on vaikea ymmärtää että kaikki on erilaisia?

Teillä noin,meillä ei ja that´s it.
 
Heihei mutsit
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25999577:
oikeesti? ette keskustele asioista kavereiden kanssa? meillä oli just viikonloppuna puhetta miehen sinkkuveljen ja ystäväpariskunnan kanssa seksistä, ja vertailtiin siinä tyylejä ja puhuttiin mistä kukin tykkää ja mistä taas ei. ei oikeestaan tuntunu yhtään kummalliselta.normaalia jutustelua saunaillan merkeissä, tosin saunottiin siveästi naiset ja miehet erikseen.
En tosiaan oo mitenkään hullun estoinen, mutta mun mielestä tuo kuulostaa erittäin teennäiseltä ja vaivaannuttavalta. Sellaiselta "eihän tässä mitään, aikuisiahan tässä ollaan ja samalla niiiii-iin vapautuneita", mutta samalla kaikki tai ainakin joku on vähän vaivaantunut...

Ja samalla tuo kuulostaa oudolta ihan vaan siksikin, että ketä kiinnostaa? Ei mua kiinnosta toisten seksielämä, enkä näin ollen omastanikaan juttele juuri kelleen (mieheni lisäksi).

Mikä enää on intiimiä ja yksityistä jos ei seksi?
 
kökköliini
En tosiaan oo mitenkään hullun estoinen, mutta mun mielestä tuo kuulostaa erittäin teennäiseltä ja vaivaannuttavalta. Sellaiselta "eihän tässä mitään, aikuisiahan tässä ollaan ja samalla niiiii-iin vapautuneita", mutta samalla kaikki tai ainakin joku on vähän vaivaantunut...

Ja samalla tuo kuulostaa oudolta ihan vaan siksikin, että ketä kiinnostaa? Ei mua kiinnosta toisten seksielämä, enkä näin ollen omastanikaan juttele juuri kelleen (mieheni lisäksi).

Mikä enää on intiimiä ja yksityistä jos ei seksi?
:LOL:
 
Heihei mutsit
Varsinaiseen aiheeseen: Hmm. Nainen vaikuttaa semisti tyrkyltä, mutta tuskin on homman kanssa vakavissaan. Mieshän nyt lähinnä kiltisti vastailee kun kerran kysytään. En tosiaan tuosta vetäis pultteja, mutta oman mielenrauhani takia saattaisin hyvässä hengessä kysästä aiheesta - jos asian vois jotenkin luontevasti tuoda ilmi (siis ettet ole salaa käyny kurkkimassa, niin mä en tekis).

Jos toi eka oikeesti viittaa dildoon, niin on kyllä aika säälittävä heitto :D
 
"Vieras"
Voihan olla, että "se makuuhuoneen päätyseinä" viittasi johonkin aiempaan keskusteluun, jonka olivat käyneet ja jossa olivat puhuneet naisen sisustussuunnitelmista, tms. Muuten ei keskustelu särähdä niin kovin pahasti minun korvaani - tosin jos "vaaleanpunaisessa kaverissa" kyse on dildosta, niin sitten kyllä ehkä.
 
pfft.
Ap:n tekstit aivan kuin mun miehen koneelta napattuja.
Muun keskustelun lomassa kuitenkin harrasti myös nettiseksiä (kirjoitellen ja webcamin kautta) ko. juttukumppanin kanssa. Aktiivisesti pidemmän aikaa ja tietysti minulta salaa.

Ei nyt tietysti missään tapauksessa ole todiste siitä että oma miehesi olisi samanlainen, mutta näin meillä meni vastaava tilanne. Nyt mies ottanut opiksi (eli ainakin peittää jälkensä paremmin, poistelee logit ja keskustelut, jne), tosin epäilen että nyt on edetty askel pidemmälle työkaverin kanssa.
 
kökköliini
[QUOTE="vieras";25999625]Mikä naurattaa? Vaikea ymmärtää, etteivät kaikki jaa seksielämäänsä ystävilleen? Vaikea ymmärtää, ettei kaikkia vain kiinnosta tietää, miten kaveri ottaa suihin ja panee?[/QUOTE]ei ole vaikea ymmärttä nuo asiat huvittaa vaan tuo että mihin se intiimiys katoaa. ja ei kukaan maininnut kertaakaan miten kukikin ottaa suihin tai panee. asioista kun voi keskustella muutenkin vaikka seksistä puhuukin
 
Heihei mutsit
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25999612:
No täähän käy: Sä naurat mulle ja mä nauran sulle. :)

Totta hitossa tapoja on erilaisia. Mä en vaan kertakaikkiaan keksi, miksi seksikeskustelun tulis olla yksi luonteva illanistumispuheenaihe sekalaisissa sukulais- ja kaveriporukoissa. Miks sua kiinnostaa veljen (vai velipuoliko se oli) seksitavat, -tottumukset ja -mieltymykset?

Mulle tulee mieleen vaan yletön tarve todistella omaa avoimuuttaan ja näennäistä vapautuneisuuttaan.

Mutta ei siinä mitään: saahan sitä. :D
 
harmaa vieras
[QUOTE="Vieras";25999623]Voihan olla, että "se makuuhuoneen päätyseinä" viittasi johonkin aiempaan keskusteluun, jonka olivat käyneet ja jossa olivat puhuneet naisen sisustussuunnitelmista, tms. [/QUOTE]

Ihan samaa olin tulossa sanomaan. Ja samaan tyyliin oon jutellut nettituttavien (mies) kanssa, vaikka eivät koskaan ole meillä edes käyneetkään. Ja vaikka ilmassa ei olekaan ollut lopulta yhtään kipinää (ainakaan mun puolelta), silti jutut on olleet tuommoisia samanlaisia (dildojuttu poislukien, mutta mä oon sen tyyppinen etten puhuis noita edes ihastukselleni).
 
kökköliini
Ap:n tekstit aivan kuin mun miehen koneelta napattuja.
Muun keskustelun lomassa kuitenkin harrasti myös nettiseksiä (kirjoitellen ja webcamin kautta) ko. juttukumppanin kanssa. Aktiivisesti pidemmän aikaa ja tietysti minulta salaa.

Ei nyt tietysti missään tapauksessa ole todiste siitä että oma miehesi olisi samanlainen, mutta näin meillä meni vastaava tilanne. Nyt mies ottanut opiksi (eli ainakin peittää jälkensä paremmin, poistelee logit ja keskustelut, jne), tosin epäilen että nyt on edetty askel pidemmälle työkaverin kanssa.
sullakin on sitten varsinainen helmi mieheksi löytynyt
 
---
[QUOTE="vieras";25999625]Mikä naurattaa? Vaikea ymmärtää, etteivät kaikki jaa seksielämäänsä ystävilleen? Vaikea ymmärtää, ettei kaikkia vain kiinnosta tietää, miten kaveri ottaa suihin ja panee?[/QUOTE]

Yleisellä tasolla voidaan tyttökavereiden kanssa puhua seksistä ja joskus kysyä vaikka että no oliko se ja se edes hyvä sängyssä, jos joku on treffaillut uutta miestä. Mutta ei pidetä mitään gallupeja pariskuntien seksielämästä illanistujaisissa tai mikä seksiasento saa eniten kannatusta...
 
  • Tykkää
Reactions: lissukka.
Heihei mutsit
Alkuperäinen kirjoittaja kökköliini;25999639:
--ei kukaan maininnut kertaakaan miten kukikin ottaa suihin tai panee. asioista kun voi keskustella muutenkin vaikka seksistä puhuukin
Tarkennatko vielä, miten tää

"vertailtiin siinä tyylejä ja puhuttiin mistä kukin tykkää ja mistä taas ei"

toteutettiin, jos ei kukaan kuitenkaan maininnut panemistyyliasioita?

Kysymys on vilpitön.
 
"Pöö"
Eräs mieheni tuttava aloitti aina facebookkeskustelun sanalla "pöö". Mulle nousee karvat pystyyn, koska hänen juttunsa olivat niin kaksimielisiä, etten kehdannut niistä miehelleni mainita. Toisaalta mieheni kyllä tietää minkälainen häntäheikki on kyseessä. Itse lopetin keskusteluyritykset lyhyeen tai siirryin johonkin oikeaan asiaan. Miehelläni ja tällä pöömiehellä on yhteinen harrastus ja eräässä saunaillassa näin, kun pöömies suuteli kiihkeästi toista naista. Toisen naisen mies oli tilaisuudessa mukana, mutta pöömiehen vaimo ei.
 

Yhteistyössä