Miltä paikkakunnilta löytyy lastentarvike/vaate-kirppiksiä?

Emäntä
Alkuperäinen kirjoittaja jekkis:
En ite ainakaa tykänny tästä paikasta yhtään! Vanha korjaamo mikälie, paikka tupaten täys ja rattailla ei mahu kulkemaan!

Kaikenlisäksi muistutti epäilyttävissä määrin Loviisan Piparminttua, lieneekö koko idea pöllitty sieltä?

Kauheesti mainostettu mesta tää Uukumi ja mikä pettymys !
Uukumi, idean Piparmintulta ryösti, toteutti ja lopetti. Piparmintun siisteys, tilojen avaruus, turvallinen leikkipaikka, pikku kahvio ja asiakaspalvelu toimii kuin hyvä aikataulu! Toivottavasti tarjoajia ja tarvitsijoita riittää, ja paikan pitäjää tässä hän jaksamisesta kiittää.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:
Hämeenlinnaan on juuri avattu lastenvaatekirppis Lumilinna Larin Kyöstin kadulle. Vaikuttaa lupaavalta!
Olet siis käynyt? :)
Mä ajattelin huomenna mennä poikkeamaan ja mahd. otan pöydänkin.
Mulla kanssa tarkoitus mennä heti kun tuon vastasyntyneen kanssa viitsin sinne lähteä.
Minä kävin heti avajaispäivänä. Toivottavasti pian pöydät täyttyisivät, nyt oli vielä turhan paljon tyhjää. Mutta vaikutti todellakin lupaavalta!
:flower:
 
Kouvolassakin on, nimeä en millään muista, mutta toimii siinä vanhan kangaskaupan tiloissa Kouvolankadun Mutterin puoleisessa päässä. Käväisin, mutta totesin että on ihan mahdottomassa paikassa esim. rattaiden kanssa liikkuville. Muutekin ahdas ja pieni liiketila, valtavasti hyllypaikkoja, ja tavara ei ainakaan sillä kertaa ollut kovin laadukasta mitä tarjolla oli.
 

Yhteistyössä