Uukumi, idean Piparmintulta ryösti, toteutti ja lopetti. Piparmintun siisteys, tilojen avaruus, turvallinen leikkipaikka, pikku kahvio ja asiakaspalvelu toimii kuin hyvä aikataulu! Toivottavasti tarjoajia ja tarvitsijoita riittää, ja paikan pitäjää tässä hän jaksamisesta kiittää.Alkuperäinen kirjoittaja jekkis:En ite ainakaa tykänny tästä paikasta yhtään! Vanha korjaamo mikälie, paikka tupaten täys ja rattailla ei mahu kulkemaan!
Kaikenlisäksi muistutti epäilyttävissä määrin Loviisan Piparminttua, lieneekö koko idea pöllitty sieltä?
Kauheesti mainostettu mesta tää Uukumi ja mikä pettymys !
ei pitäs olla enää kuin yksi. lastenmegakirppishän lopetti. vai onko se siirtynyt taas johonkin.?Alkuperäinen kirjoittaja vilukissa:joensuussa kaks
Olet siis käynyt?Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:Hämeenlinnaan on juuri avattu lastenvaatekirppis Lumilinna Larin Kyöstin kadulle. Vaikuttaa lupaavalta!
Samoin hyrrä löytyy järvenpäästäAlkuperäinen kirjoittaja piiku:jos löytyisi lisää.. Järvenpäässä on ainakin ollut Pepin aarre.
Mulla kanssa tarkoitus mennä heti kun tuon vastasyntyneen kanssa viitsin sinne lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Olet siis käynyt?Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:Hämeenlinnaan on juuri avattu lastenvaatekirppis Lumilinna Larin Kyöstin kadulle. Vaikuttaa lupaavalta!
Mä ajattelin huomenna mennä poikkeamaan ja mahd. otan pöydänkin.
Minä kävin heti avajaispäivänä. Toivottavasti pian pöydät täyttyisivät, nyt oli vielä turhan paljon tyhjää. Mutta vaikutti todellakin lupaavalta!Alkuperäinen kirjoittaja Apsi Deisi:Mulla kanssa tarkoitus mennä heti kun tuon vastasyntyneen kanssa viitsin sinne lähteä.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Olet siis käynyt?Alkuperäinen kirjoittaja Sylvi:Hämeenlinnaan on juuri avattu lastenvaatekirppis Lumilinna Larin Kyöstin kadulle. Vaikuttaa lupaavalta!
Mä ajattelin huomenna mennä poikkeamaan ja mahd. otan pöydänkin.
On vieläkin! Just tänään kävin! Siellä ilmeisesti yrittäjä vaihtunut nyt lähiaikoina.Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:Kuopiossa on - tai ainakin on ollut - Pikkuvanha-niminen lastenvaatekirppis.