Miltä kolmekymppisen kuuluis näyttää?

Kertokaa!

Yleensä ja myös erikseen minusta, kuva löytyy edelleen profiilista.

Mulla ei sitten ole mitään ikäkriisiä, mutta en mä silti halua vielä näyttää keski-ikäiseltä tantalta. Enkä myöskään teini-pissikseltä.

 
airiin
eiköhän tuo oel jokaisesta itestään kiinni, miltä tahtoo näyttää? ikähän on korvienvälissä! 70 vee pappa just sano, ettei oo päivääkään yli 40 vee, omasta mielestään siis. ei ole olemassa mitään lakia/säännöstöä, miltä jonkun tulee näyttää missäkin iässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja airiin:
eiköhän tuo oel jokaisesta itestään kiinni, miltä tahtoo näyttää? ikähän on korvienvälissä! 70 vee pappa just sano, ettei oo päivääkään yli 40 vee, omasta mielestään siis. ei ole olemassa mitään lakia/säännöstöä, miltä jonkun tulee näyttää missäkin iässä.
Nii-in. Mutta jos mua haukutaan täällä keski-ikäiseksi tantaksi (ikää 30 vuotta), niin mielelläni kuulisin, MILTÄ se kolmekymppinen sitten näyttää oikein...
 
Mua luullaan aina parikymppiseksi ja olen kohta 33 v. Toisaalta kiva, mutta toisaalta työelämässä siitä kärsii, kun pidetään vielä tytön hupakkona, vaikka oikeesti on ollu työelämässäkin jo pitkään. Uskottavuus siis kärsii.
Niin... miltä sit pitäisi näyttää, että olisi "sopiva". Tätä mietin myös mä. :|
 
No mä olen kolmikymppinen ja itseni mielestä aika likelle ikäiseni näköinen, kuva profiilissa.

Silloin joskus 10 vuotta sitten kolmikymppiset kyllä tuntui ihan ikälopuilta, mut "jostain syystä" :D ei enää..
 
No älä välitä minäpä oon 44 vuotias kohta ja 2lapsen tyttö 7kk ja poika 5v äiskä ihan hyvältä sinä näytät en minäkään vielä tantta oo :D valitettavasti mulla ei oo kuvaa näyttää kun ei oo digikameraa :D
 
Se alkaa olemaan niin henk. kohtaista kolmekymppisenä. Mua luullaan 25 - 30 vuotiaaksi ja ikää sellainen 31,5v .. Jos olen nukkunut vaikka kaksi yötä peräkkäin kunnolla niin heti näyttää nuoremmalle. Kuvaa ei kannata uskoa. Kuvissa näytän milloin vanhemmalle ja milloin nuoremmalle. Mun miestä taas voisi luulla kolmekymppiseksi ja se on sentäs mua reiiiilusti vanhempi. Mutta siinä on ne geenit ratkaisemassa.-. ei edes elämäntavat!
 
Sone
Toisen ihmisen iän arvioiminen on tosi vaikeeta, ei pelkkä kuva sitä kerro. Toi kuvahan ei elä, ihan eri asia on nähdä livenä ja vähän aikaa jutella ihmiselle. Minusta on saatu sellasia kuvia esim synnäriltä että kaverit on kysyny kuka toi viiskymppinen mursu on? :LOL:
 
Tipu Topakka
No hei jos yhtään lohduttaa, niin puhelin soi ja vastasin. Naisääni kysyi lähes leperrellen, että "onko äiti tai isi kotona?" Minä "joo, minä olen se äiti" |O :headwall: :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Huhujuttu:
No mä olen kolmikymppinen ja itseni mielestä aika likelle ikäiseni näköinen, kuva profiilissa.

Silloin joskus 10 vuotta sitten kolmikymppiset kyllä tuntui ihan ikälopuilta, mut "jostain syystä" :D ei enää..
Öö, tuota... Miks sulla on tuollainen alastonkuva itsestäs profiilissa? Luomiaskos esittelet? ;)
 
vieras
No jonkin verran ryppyjä, hiukset ei enää niin paksut ja kiiltävät kuin kymppivuosi taaksepäin, iho ohuempi ja kuivempi, elottomampi. Silmät syvemmällä päässä. Piirteet jo hieman valuu. Maha löpöttää. Sellua löytyy. Tällainen siis minä kolmikymppinen.
Sinulla on tätimäinen kampaus. Lyhyt tukka on niiiiiin yleinen keski-ikäisillä naisilla kun taas nuoremmilla on useimmin pitkä. Siksi kuvassa näytät nelikymppiseltä.
 
Jaa sen kun tietäis...tältä 31 veeltä kysyttiin papereita lähikaupassa kun ostin olutta :whistle:
Poika oli kaiken lisäksi mukana ja se on melkis mun mittanenkin. Kai mä sit en näytä kolmikymppiseltä.
 
..
vaatteet, meikki, hiukset, kokonaisuus (tyyli) vaikuttaa hirveesti siihen minkä ikäiseltä näytät! tärkein tietysti että geeneille et mahda mitään. meidän suvusssa kaikki näyttää ikäistään nuoremmilta..

ei kukaan ole kuitenkaan määrännyt miltä kolmekymppisenä pitää näyttää!!!!!
 
No höh, kolmikymppisestä on hävinnyt jo se tyttömäisyys kropasta ja naamasta, mutta kolmikymppinen parhaimmillaan on vielä kiinteä kropaltaan, varustettuna aikuisen naisen kaarilla. Elämä ja lasten saanti saa jo näkyä mutta ei varmaan silti ole kulahtanut tässä vaiheessa. Periaatteessa kolmikymppisen kai kuuluisi elellä ulkoisesti parasta aikaa, itsetuntokin yleensä pitäisi olla parempi kuin epävarmana teininä.Myös värit joita käyttää hiuksissa, meikissä ja vaatetuksessa vaikuttaa yllättävän paljonkin.
 

Yhteistyössä