Miltä tuntuu olla pilvessä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja apuu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, olin paikalla kun serkkuni poltti pilvee. Sai ihan kamalan paniikki-hallusinaatiokohtauksen. Itki ja vapis lattialla peloissaan... et ei ainakaan hänen kohdallaan ollut miellyttävä vaikutus.

[QUOTE="vieras";25688113]No, olin paikalla kun serkkuni poltti pilvee. Sai ihan kamalan paniikki-hallusinaatiokohtauksen. Itki ja vapis lattialla peloissaan... et ei ainakaan hänen kohdallaan ollut miellyttävä vaikutus.[/QUOTE]

usko itsekään että kannabiksesta noin menisi :)

[QUOTE="vieras";25688113]No, olin paikalla kun serkkuni poltti pilvee. Sai ihan kamalan paniikki-hallusinaatiokohtauksen. Itki ja vapis lattialla peloissaan... et ei ainakaan hänen kohdallaan ollut miellyttävä vaikutus.[/QUOTE]

Oletko varma että oli siis vain pilveä? Taisi olla aika kova annos jos tuollaiset oireet..

Olo on hieman kuin mukavassa nousu humalassa, rento ja hyvä.

Oletko varma että oli siis vain pilveä? Taisi olla aika kova annos jos tuollaiset oireet..

Olo on hieman kuin mukavassa nousu humalassa, rento ja hyvä.

no itse istuin sängynreunalla enkä voinut liikkua kun tuntui että pää räjähtää, edes silmiä ei voinut liikuttaa kun se sattui ihan älyttömästi.. ja kaikki 3 kertaa mitä olen elämäni aikana kokeillut oli tuollaisia.. muilla huoneessa olevilla oli kuitenkin ihan hyvä ja rento fiilis, hihittelivät yksin/porukassa ilman syytä..

Se fiilis, kun olet tosi tosi väsynyt ja jokin alkaa naurattaa ihan älyttömästi, ihan joku tyhmä juttu jolle kikattaa hysteerisesti silmät vedessä eikä voi lopettaa. Lisäksi olet ihan sokerihumalassa.

Siltä se minusta tuntui.

Saattaa aiheuttaa ahdistusta, jos geneettistä taipumusta mielenterveysongelmiin esim. psykoosiin.

Lopuille ptäis olla ihan miellyttävä kokemus, koska kannabinoidit on kehossa muutenkin vaikuttavia hyvää olo aiheuttavia välittäjä aineita.

Tosin kukaanhan ei tiedä ennalta seuraako siitä itselle ongelmia vai ei.

Kerran erehdyin olemaan paikalla, kun kaverit poltti kukkaa ja menivät aika sekaisin. Sen kummemmin en tiedä, miltä siis tuntuu, mutta kaverini ainakin tuli agressiiviseksi ja kävi kimppuuni ihan arvaamatta ja ilman syytä... :O Ja normaalitilassa on todella rauhallinen ihminen, eikä tekisi kenellekkään pahaa.

En siis suosittele kokeilemista kenellekkään ja suosittelen pysymään poissa sellaisten ihmisten luota, jotka käyttää.

[QUOTE="vieras";25688098]Ei suomessa kuitenkaan.[/QUOTE]
Suomessa kannabista käytetään lääkkeenä mm. aidsiin, alzheimerin tautiin, astmaan, hermostolliseen kipuun, masennukseen, migreeniin, ms-tautiin, niveltulehduksiin, suolistosairauksiin sekä syöpään. Kovin monelle tuota ei ole reseptillä myönnetty, eikä kela-korvauksia vieläkään taida saada. v. 2006 myönnettiin Suomessa ensimmäisen kerran.

Itse saanut paniikkikohtauksia poltettuani, siksi se jäikin jo ennen alkujaan.

Tuntuu kun kaikki olisi hirveän raskasta ja päässä pyörii ja kaikki näyttää pienemmältä ja kerran tuli sellaisia näkyjä jossa oli minä joka puhui minulle. :DD pilvessä on hauskaa