Miltä tuntuu tulla spontaanisti raskaaksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kohtalon potkima paskakasa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Nopea raskaus 1 yrityskierron jälkeen tuntui epätodelliselta. hyvä kun olin vielä kerennyt tajuamaan, että ollaan yrittämässä vauvaa. Tottakai me haluttiin lasta jo ennen sitä päätöstä alkaa yrittämään, mutta oman aikansa se yrittäminenkin saisi kestää .whistle:

Mä olin ihan samanlaisissa fiiliksissä kuin että mulle nyt soitettais tänään työnantaja, että että pääset huomenna töihin ulkomaille, epakkaa kassit ja ole kentällä klo 7.00 :D SEli yhtä älytön ja hätääntynyt olo vaikka se oli se mun haave,

Ehkä se kaksi viivaa olisi tuntunut tosi hyvältä jos olisi vähän odottanut? =)

Aika samanlaiset oli fiilikset täälläkin! Oli aluksi vähän vaikea sopeutua ajatukseen raskaudesta, kun sitä ei ehtinyt ollenkaan jännittää ja odottaa. Mieluummin tietenkin näin kuin toistuvia odotuksia ja pettymyksiä, itseni tuntien olisin varmaan vajonnut pian epätoivoon jos yritys olisi vienyt kauan... :(

Raskaustestiä tehdessäni sisimmässäni tiesin jo olevani raskaana, vaikka menkat oli vain pari päivää myöhässä. Kun viiva samantien tuli ruutuun, olo oli jotenkin että "huhhuh, tästä se lähtee, hurjaa, apua, tässä sitä nyt sitten ollaan" ja toisaalta tuli sellainen elinvoimaisuuden ryöppy, jotenkin että "voi taivas, mun sisällä tosiaan kasvaa uutta elämää, uskomatonta, WAU".

1. raskaus= plussa tuli kertalaakista ja olo oli sanoinkuvaamattoman onnellinen.. vaan enpä saanutkaan sitä lasta.. enkä seuraavaa enkä seuraavaa...

sitten alkoi hoidot ja ahdisti... lopulta.....plussa testissä tuntui epätodelliselta, ihanalta, pelottavalta ja ahdistavalta... mitä jos en saa pitää sitäkään lasta. no onneksi sain ja nyt olen onnellinen!

Eka suunnittelematta kun rytmimenetelmää ei aivan noudattanu. Peloisssaan, hämmentyny mutta pohjimmiltaan onnellinen.
Äidillä aina ollu vaikeuksia tulla raskaaks (endo joka nyt periytyny mullekin) ja kuvittelin tyhmänä että pääsisin jatkossakin helpommalla.

Toisessa menny yli 4 vuotta eikä loppua näy.. kaks ivf-hoitoo tehty ja kaikista kolmesta siirrosta aina se sama vitivalkonen nega. Tuntuu jo että miten helvetissä siinä enää ikinä mitään toista viivaa vois näkyäkään kun ei koskaan edes vähintä häivääkään..:(
Yrityksen ihan alussa tuli joku ihmeen kemiallinen, johon en oikeestaan edes uskonu..mutta paskaa se silti oli kun selvis että kohtu ammottaa tyhjyyttään.

Alkuperäinen kirjoittaja km:
Sitä ei osaa arvostaa varmaankaan. Itse oon tullu kahdesti raskaaksi niin, että siihen tarvittiin vain yksi yhdyntä ilman ehkäisyä sekä kerran raskaaksi ehkäisystä huolimatta... Vaikea on asennoitua sellaisen asemaan joka yrittää ja yrittää eikä mitään tapahdu.

kyllä mä ainakin olen arvostanut jokaista raskautta joka mulla alkanut on, vaikka helposti raskaaksi tulenkin :o ei se ole keneltäkään toiselkta mitään pois jos toisille tuo lisääntyminen on helpompaa.

Alkuperäinen kirjoittaja kohtalon potkima paskakasa:
Miltä tuntuu saada plussa raskaustestiin?
Miltä tuntuu, kun sitä raskautta ei tarvinnut yrittää paria kiertoa enempää?

En sitten yhtään ole kateellinen. Tämä on SE juttu, mistä katkeroidun, vaikka kuinka yritän tankata itseeni positiivisia ajatuksia.

olin järkyttynyt

1 plussa, uskomaton sekava olo mutta onnellinen 3kk yrittämisen jälkeen. kesken meni. 2 plussa, kuinkakohan täs käy, katsotaan. samoin seuraavalla kerralla, 4 plussa 2v yrittämisen jälkeen. toivottavasti tää kestää ja onnellinen kun taas tärppäsi. lapsi syntyi. 5 plussa 2kk yriiämisen jälkeen, voi ei tulipas nopeesti, mutta tätä minä toivoinkin ja onnellinen, kyllä tää kestää.

Yhteistyössä