O
Olihan se...
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Nopea raskaus 1 yrityskierron jälkeen tuntui epätodelliselta. hyvä kun olin vielä kerennyt tajuamaan, että ollaan yrittämässä vauvaa. Tottakai me haluttiin lasta jo ennen sitä päätöstä alkaa yrittämään, mutta oman aikansa se yrittäminenkin saisi kestää .whistle:
Mä olin ihan samanlaisissa fiiliksissä kuin että mulle nyt soitettais tänään työnantaja, että että pääset huomenna töihin ulkomaille, epakkaa kassit ja ole kentällä klo 7.00SEli yhtä älytön ja hätääntynyt olo vaikka se oli se mun haave,
Ehkä se kaksi viivaa olisi tuntunut tosi hyvältä jos olisi vähän odottanut? =)
Aika samanlaiset oli fiilikset täälläkin! Oli aluksi vähän vaikea sopeutua ajatukseen raskaudesta, kun sitä ei ehtinyt ollenkaan jännittää ja odottaa. Mieluummin tietenkin näin kuin toistuvia odotuksia ja pettymyksiä, itseni tuntien olisin varmaan vajonnut pian epätoivoon jos yritys olisi vienyt kauan...
Raskaustestiä tehdessäni sisimmässäni tiesin jo olevani raskaana, vaikka menkat oli vain pari päivää myöhässä. Kun viiva samantien tuli ruutuun, olo oli jotenkin että "huhhuh, tästä se lähtee, hurjaa, apua, tässä sitä nyt sitten ollaan" ja toisaalta tuli sellainen elinvoimaisuuden ryöppy, jotenkin että "voi taivas, mun sisällä tosiaan kasvaa uutta elämää, uskomatonta, WAU".