Miltä tuntuu, jos et ole miehesi mielestä kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ketjun aloittajatar
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

ketjun aloittajatar

Vieras
Mistä tiedän, olenko mieheni mielestä kaunis, jos ei mies ole sanonut niin kuin yhden ainoan kerran? Minä haluaisin kyllä olla, mutta minulle ei satele minkään tasoisia kehuja.. toisin kuin aimmilta miehiltäni on kyllä tullut. se tässä kai piilee ongelmana, heikon itsetuntoni lisäksi vaikka ulospäin vaikutan ihmisten mielestä erittäin itsevarmalta.
Onko tärkeää olla kumppaninsa mielestä kaunis?

En tiedä kommentoinko oikeastaan edes aiheeseen, mutta minä en ole omasta mielestäni kaunis, joten on periaatteessa aivan sama kuinka usein mieheni niin sanoo. En sisimmissäni usko sitä kuitenkaan.

Tässä mielessä oikeastaan on tärkeää olla itsensä mielestä kaunis.

Mä tiedän etten ole mieheni mielestä kovin kaunis ja rehellisesti sanottuna, kyllähän se sattuu.

Mies ei ole sitä ikinä ääneen sanonut, jättää vaan kehumatta kauniiksi ja pieniä vihjeitä tullut,lisäksi kyllähän sitä jo näin monen vuoden jälkeen osaa tulkita miehen ilmeitä ja katseita väkisinkin.
Oma mies kun on hirveän huono peittämään tunteitaan ja ilmeitään, minä taasen melko hyvä niitä lukemaan.

[QUOTE="vieras";26541949]Mä tiedän etten ole mieheni mielestä kovin kaunis ja rehellisesti sanottuna, kyllähän se sattuu.

Mies ei ole sitä ikinä ääneen sanonut, jättää vaan kehumatta kauniiksi ja pieniä vihjeitä tullut,lisäksi kyllähän sitä jo näin monen vuoden jälkeen osaa tulkita miehen ilmeitä ja katseita väkisinkin.
Oma mies kun on hirveän huono peittämään tunteitaan ja ilmeitään, minä taasen melko hyvä niitä lukemaan.[/QUOTE]

niin, vähän tällaista tarkoitin.
Mieheni toki on käyttänyt ilmaisua "söpöliini" tai antanut muita "hellittelynimiä" mutta kaipaan hirmuisesti olla mieheni mielestä kaunis. Siis niin, että mies yksinkertaisesti asian myös ilmaisisi..
Tunnetko sinä itse itsesi kauniiksi?
Minä kyllä uskon olevani, enää en koe että tietäisin olevani..
Kauanko te olette olleet yhdessä? Olitko alkujaan miehen mielestä viehättävä?

Meillä on alusta asti ollut sama ongelma että mies on huono ilmaisemaan itseään ääneen. Nuorena se oli isoin särö suhteessamme, mutta nyt kun ollaan oltu yli 15 vuotta yhdessä ja meillä on pieni lapsi, en enää sure asiaa kauheasti. Mies osoittaa kyllä muuten että olen hänestä viehättävä ja haluttava, kosketuksesta ja eleistä sen huomaa vaikkei juuri koskaan kauniiksi kehu. Raskaana ollessani ja heti synnytyksen jälkeen oli ihanaa kun ekaa kertaa ikinä mies sanoi topakasti vastaan jos moitin itse pullahtanutta ulkomuotoani, ja hellyyttä sateli.

Ehkä se on niin että ei ne sanat vaan ne teot...?

Tuntuisi tosi pahalta. Lapsesta asti mulla on ollut unelma sellaisesta miehestä, joka olisi muhun intohimoisesti rakastunut ja hullaantunut ja joka pitäisi minua älyttömän kauniina. Sain sellaisen miehen. Hänellä on sen mukaiset teotkin, että hän rakastaa.

Mä en ole omasta mielestäni kaunis, joten tuskin miehenkään mielestä. Ei hän ole koskaan mua kauniiksi edes sanonut, eikä käytä mitään hellittelynimiä. En mäkään hänestä.

Eipä tuo paljon miltään tunnu. Kyllä mies mua rakastaa, hänen tekonsa kertovat sen. Ja tuskin olisi mun kanssa 17 vuotta ollut, jos ei rakastaisi.

Mistä tiedän, olenko mieheni mielestä kaunis, jos ei mies ole sanonut niin kuin yhden ainoan kerran? Minä haluaisin kyllä olla, mutta minulle ei satele minkään tasoisia kehuja.. toisin kuin aimmilta miehiltäni on kyllä tullut. se tässä kai piilee ongelmana, heikon itsetuntoni lisäksi vaikka ulospäin vaikutan ihmisten mielestä erittäin itsevarmalta.
Onko tärkeää olla kumppaninsa mielestä kaunis?

Kuinka paljon itse kehut miestäsi?

Mun mies kehuu yksittäisiä "osia", mutta eipä ole tainnut koskaan kauniiksi sanoa. En kyllä kaunis olekaan. Ehkä muutaman kerran koskaan olen kuullut olevai kaunis, mutta nätiksi on moni sanonut.

Minusta kauniita ihmisiä on hyvin vähän, meitä perusnättejä enemmän. Miksi siis pitäisikään valehdella...

Mieluummin otan kehuja sellaisesta asiasta, johon voin itse vaikuttaa. Jos mies kehuu hyväksi äidiksi, huumorintajuiseksi, huipputyypiksi niin en enempää tohtisi toivoakaan. Jos taas mies kehuisi aina vain ihanan sileää ihoa, silmienväriä, kiinteitä käsivarsia - no se en olisi minä siinä sitten enää 10-20 vuoden kuluttua.

• Tykkää
Reactions: Myry vaan
Mun mies ei kehu sanallisesti, mutta se tulee tulee esille hänen teoissaan, kosketuksissaan ym. Mulla on sitten varmaan hyvä itsetunto, kun en ole koskaan osannut asiaa ajatella tuolta kantilta.

Jos miehesi ei vaan ole kehuvaa sorttia? :) Mun mies sanoo mua aina söpöks tms. Ei kauniiksi, mutta en silti ajattele että hän ei mua kauniina pitäisi. Tiedän kuitenkin, että olen lihonut hänen makuunsa liikaa. :D Mutta totta, on eri asia sanoa kauniiksi kuin söpöksi. :)

Yhteistyössä