Miltä tuntui kun "ex":llä oli uusi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taustalla
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No, minusta ei tuntunut lainkaan pahalta, kun ex alkoi seurustella. Syynä siihen varmaankin se, ettei mulla todellakaan ollut enää minkäänlaisia tunteita ko. miestä kohtaan. Itsehän halusinkin erota.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 28.04.2006 klo 23:32 vieras kirjoitti:
Itse tässä piehtaroin eron kynnyksellä, mutta tiedän jo nyt et olisi kova pala jos miehellä olisi uusi pian minun muutettua pois...Miten te muut olette siitä selvinneet????

mä oisin valmis eroamaan,meillä menee ukon kanssa aika huonosti..mennyt jo jonku aikaa :/ mut. musta tuntuu että se syy siihen miks en oo sitä jo tehny on just se kun olen miettinyt sitä,kun ukko löytää uuden ja tiedän et olisin aivan romuna kun saisin tietää :( tyhmää ajatella niin,tiedän...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 15:48 saunan takana tilaa kirjoitti:
Mä olin helpottunut,jaksaa vatvoa mun asioita vähän vähempi.Saan olla myös paremmin rauhassa.

Mä olisin helpottunut kans jos exäl kävis noin...Mut se pirulainen ei saa putkiaivojansa toimimaan niin,että tajuais et mua ei kiinnosta.(erottu aikoja sit) :kieh:

No,ihan jees se on,en mollata halua :D Mut en kyl seurustellakaan :ashamed:

Mun ex rupes seurustelee viikko sen jälkeen ku erottiin...nyt seurustellu noin 4 viikkoa sen uuden kaa ja ovat muuttamassa yhteen...liekkö ex:ällä jääny tuo perheen perustaminen päälle....tosin eipä tuo minua haittaa ku rupes seurustelemaan kuhan vaan jättäsivät turhanpäiväset jankutukset pois... =)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.04.2006 klo 08:43 vieras kirjoitti:
No, minusta ei tuntunut lainkaan pahalta, kun ex alkoi seurustella. Syynä siihen varmaankin se, ettei mulla todellakaan ollut enää minkäänlaisia tunteita ko. miestä kohtaan. Itsehän halusinkin erota.

Ei tuottanut juurikaan tuntemuksia koko asia.Mnä myös halusin erota ja sitä eroa hainkin.