Miltä sinusta tuntuisi jos olisit kuin minä etkä työllistyisi koskaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "oikea ammattivalittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="oikea ammattivalittaja";29088463]Ehdotin miehelle tuollaista systeemiä joko kuulemma ero tai sitten olen vaan täällä joten kaipa se on pakko täällä olla löytyi töitä tai ei.[/QUOTE]Oletko oikeasti onnellinen miehesi kanssa, vai oletko yhdessä vaan tavan vuoksi? En itse sietäisi tuollasta käskyttämistä alkuunkaan! Ihan kun ei haluaisi sun muuta kun olevan kotona. Mitä sä haluat?

Jos sille ei kelpaa mikään sun ehdotus, niin sinuna miettisin että olenko onnellinen noin, vai olisiko aika vaan ottaa niitä riskejä elämässä. 40v ei ole vanha, vaan aikaa on vielä vaikka mihin!

Tää on taas tällainen ketju, että mikään ehdotus ei kelpaa sulle, koska aina jotain.
Asia on niin, että SUN on otettava se elämä haltuusi. SUN on mietittävä, mitä elämältä tahdot ja mitä itse voisit tehdä. Haettava apua niihin asioihin, joihin apua tarvitset ja oltava sinnikäs ja yritteliäs. Jos töitä ei löydy, hanki vapaaehtoistöitä. Jos mummojen kanssa olo ei huvita, etsi muita vapaaehtoistöitä.

Lopeta itsesi ja tilanteesi surkuttelu. Ja päätä asioista itse, älä odota, että mies sanelee.

Siinä alkuun. Siis jos tilanteen muuttaminen johonkin suuntaan kiinnostaa. Jos haluat jatkaa elämistä noin, ja nähdä itsesi olosuhteiden uhrina, niin voit toki tehdä niinkin.

Yhteistyössä