Jos nyt saisit tietää olevasi raskaana?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sinisilmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja kauan odottanut:
olisin onneni kukkuloilla. toista lasta ollaan yritetty kaaaaauuuuaaan ja vielä saadaan yrittääkin... miksi meille ei suoda toista lasta? =(

Olen vilpittömästi pahoillani :(. Tiedän miten suuri kaipuu lapseen voi olla.

No mitäs siinä sitten sen enempiä, kuin että jättäisin nuo suolapastillit syömättä ja alkaisin kasvatella vatsaa. :D Tosin jouluna tulis taas muutama kirosana, kun ei saa kaikkia herkkuja syödä... :/ Kyllähän tuo pikkukakkonen nyt sais jo tietysti tullakin... :whistle:

Olisin järkyttynyt ja kauhuissani, koska meillä ei ole mitään aikomusta tehdä vielä komatta lasta, liekö koskaan.
Mutta, en voisi aborttia silti tehdä, kun kaikki asiat kuitenkin elämässä kunnossa enkä voisi sen asian kanssa sit elää. Eli sit meille tulisi vauva =/

harkitsisin vakavasti sterilisaatiota ja selibaattia. meidän lapset on 4 ja 3 vuotiaat poika ja tyttö ja sit vielä 6kk poikavauva. mulla on hormonikierukka ja raskaus tähän tilanteeseen olis perin järkyttävä yllätys, eikä lainkaan hyvä sellanen. aborttia en tekis, mulla ei periaatteessa oo mitään lapsia vastaan ja voisin haluta niitä lisääkin mutten missään nimessä just nyt!
loppujen lopuksi varmaan sekin yllätys olis ihana ja onnellinen sattuma, kukapa ei omaa lastaan rakastais.

Olisin salaa onnellinen... Siirtyisi sitten vieläkin kuukautisten alkaminen.
Miettisin et millä kerralla on tärpännyt, juhannuksen jälkeen ollaan sekstattu 4 kertaa...

ilmoittautuisin johonkin lääketieteelliseen juttuun esimerkkitapaukseksi kumoamaan väitteen, että naisen hedelmällisyys jossakin iässä vähenee ja loppuu kokonaan. Ja tottahan toki synnyttäisin lapsen, minullahan olisi monta hoitajaa ihan tässä näiden seinien sisällä jo....