S
Skitso
Vieras
Demarit, Perussuomalaiset, Vasemmistoliitto ja Kristillisdemokraatit saisivat kasaan enemmistön. RKP vielä mukaan ja unohdetaan pakkoruotsiasiat tällä kertaa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611534:No tollasen hallituksen myötä ei Pohjois-Meksikon rikollisuustilastotkaan tuntuisi enää turvattomilta![]()
Siis nythän ei Ulkoministeriö turvallisuussyistä suosittele edes matkustamista Pohjois-Meksikoon, mutta jos hallitus olisi tuo ehdottamasi, niin eiköhän sekä tytär että minä laitettaisi asuntomme ja irtaimistomme myyntiin ja ostettaisi menoliput Meksikoon.En ymmärrä ?!
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611567:Siis nythän ei Ulkoministeriö turvallisuussyistä suosittele edes matkustamista Pohjois-Meksikoon, mutta jos hallitus olisi tuo ehdottamasi, niin eiköhän sekä tytär että minä laitettaisi asuntomme ja irtaimistomme myyntiin ja ostettaisi menoliput Meksikoon.
Ei se oikeastaan muakaan haittaisi, mutta lähtö tulisi odotettua nopeammin. Tytär puolisoineen omistaa Meksikossa talon ja sanoinkin heille jo vuosi sitten, ettei taloa kannata myydä....sitä kun ei koskaan tiedä, milloin Suomesta on lähdettävä pois.Jokainen tehkööt mitä haluaa, itse olisin ihan tyytyväinen tähän ratkaisuun.
No, mutta eipä sillä ole väliä sillä enemmistö on tässä kasassa ja vähän ylikin, ihan varteenotettava vaihtoehto.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611590:Ei se oikeastaan muakaan haittaisi, mutta lähtö tulisi odotettua nopeammin. Tytär puolisoineen omistaa Meksikossa talon ja sanoinkin heille jo vuosi sitten, ettei taloa kannata myydä....sitä kun ei koskaan tiedä, milloin Suomesta on lähdettävä pois.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611567:Siis nythän ei Ulkoministeriö turvallisuussyistä suosittele edes matkustamista Pohjois-Meksikoon, mutta jos hallitus olisi tuo ehdottamasi, niin eiköhän sekä tytär että minä laitettaisi asuntomme ja irtaimistomme myyntiin ja ostettaisi menoliput Meksikoon.
Totta. Riippuu paljon siitäkin, onko omaiset Suomessa vai jossain muualla. Meksikolaiseen kulttuuriin ei kuulu hylätä vanhuksia yhteiskunnan niskoille vaan siellä pidetään kunnia-asiana, että perhe hoitaa vanhuksensa itse. Miellyttävämmältä mulle vanhuudenpäivät Meksikossa kuullostaa kuin Suomessa yhteiskunnan armeliaisuuden varassa.Mikäpä siinä, kyllähän moni muuttaa ulkomaille jatkuvasti. Moni muuttaa myös takaisin Suomeen ulkomailta jatkuvasti, varsinkin vanhoilla päivillään, aika moni tulee myös maitojunalla takaisin.
Ahdasmielisyys, vanhoillisuus ja kristillinen arvomaailma.Perusteletko mikä tuossa hallitukseksesssa ois se kamala tekijä joka sais sut muuttamaan?
ja taitaa kokoomus nyt kuitenkin olla kasaamassa toisenlaista hallitusta et tuskimpa ne ihan noin vaan luovuttaa korttejaan muille.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611634:Totta. Riippuu paljon siitäkin, onko omaiset Suomessa vai jossain muualla. Meksikolaiseen kulttuuriin ei kuulu hylätä vanhuksia yhteiskunnan niskoille vaan siellä pidetään kunnia-asiana, että perhe hoitaa vanhuksensa itse. Miellyttävämmältä mulle vanhuudenpäivät Meksikossa kuullostaa kuin Suomessa yhteiskunnan armeliaisuuden varassa.
Jos nyt odottaisi ensin sitä uutta hallitustaEi muuta kuin Meksikoon.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611651:Ahdasmielisyys, vanhoillisuus ja kristillinen arvomaailma.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611651:Ahdasmielisyys, vanhoillisuus ja kristillinen arvomaailma.
Mua haittaa, jos ihmiset eivät ole tasa-arvoisia. Ei ne tosin ole Meksikossakaan, mutta mamuna olen valmis sopeutumaan tilanteeseen siellä. Tosin esim Mexico Cityssä homot voivat solmia avioliitonkin, joten ei se ihan takapajula sentään ole.Jos ahdasmielisyys tarkoittaa maahanmuuton kiristämistä ja suomalaisten enemmistön asioiden ajamista välillä vähemmistöjen ja maahanmuuttajien sijaan ei haittaa ja jos vanhoillisuus tarkoittaa sitä, että ruvetaan arvostamaan työntekijöitä ulkomaalaisen halpatyövoiman sijaan ei haittaa, ja jos kristillisyys tarkoittaa sitä että heteroperheiden asiat tulevat tärkeämmäksi kuin homojen asiat ei haittaa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611634:Totta. Riippuu paljon siitäkin, onko omaiset Suomessa vai jossain muualla. Meksikolaiseen kulttuuriin ei kuulu hylätä vanhuksia yhteiskunnan niskoille vaan siellä pidetään kunnia-asiana, että perhe hoitaa vanhuksensa itse. Miellyttävämmältä mulle vanhuudenpäivät Meksikossa kuullostaa kuin Suomessa yhteiskunnan armeliaisuuden varassa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;23611718:Mua haittaa, jos ihmiset eivät ole tasa-arvoisia. Ei ne tosin ole Meksikossakaan, mutta mamuna olen valmis sopeutumaan tilanteeseen siellä. Tosin esim Mexico Cityssä homot voivat solmia avioliitonkin, joten ei se ihan takapajula sentään ole.