K
Keittiönoita
Vieras
Olen näköjään ilmaissut itseni aiemmissa huonosti. Mulle on yksi hailee, mitä Arkadianmäellä tehdään. Kuten sanoin, olen jo tämän yhteiskunnan ulkopuolella. Mulla on aikuiset lapset, jotka molemmat lähtevät jossain vaiheessa Suomesta pois. Mulla on työ, jota voin tehdä vaikka Antarktiselta käsin, kunhan vaan joku nettimokkula siellä toimiiAlkuperäinen kirjoittaja säpäle;23612223:Niin eli mitä sinä haluaisit, että siellä Arkadianmäellä tehtäisiin?
Teette, kuten katsotte järkeväksi tehdä. Minä toimin sitten sen mukaan, sopiiko päätöksenne omiin suunnitelmiini vai ei. Ei Suomi yhtä Keittistä kaipaa, vai mitä? Aistin jo ennen vaaleja sen, että ansiotuloverotus tulee laskemaan vain pienemmissä tuloluokissa. Niinpä pienensin jo vuoden alussa verotettavaa palkkatuloani. Olen downshiftannut yli vuoden ja on ollut ällistyttävää, miten pienellä rahalla loppujen lopuksi tulisinkaan toimeen. Joten pienennän palkkaani, elän nuukasti ja pidän jossain vaiheessa 5 kk palkallista vapaata. Kuopukseni, tuo 19 v poika on lähtenyt tähän nuukailuun mukaan ja nytkin tuolla korjailee koulureppuaan.
Mulle on ihan yksi hailee, mitä Arkadianmäellä tehdään. Ei koske enää mua eikä lasteni elämää.