Miltä kuulostaa tällainen paino/pituus ja onko samankokoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä oon 168 cm ja 57 kg, vaatekoko 38/40 ku tissit ei mahdu mihinkään =/ kaikki paidat ihan löysiä vyötärön kohdalta mutta tissit on pulahtelemassa ulos. Noh, eiköhän tän imetyksen jälkeen tissit häviä... Siskolla ainakin niin.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä olen sua 2cm pidempi ja painan 19kg vähemmän kun sinä..

Tässä taidettiin etsiä samankokoisia...inhottavaa tulla tuolleen töksäyttämään että minäpäs olenkin näin paljon pienempi.sorry vaan mutta pisti mun silmääni ilkeilyltä.

Ilkeilyy tai ei, mutt on niin naurettavaa laitella mittojaan hakien mielipiteitä, jos ei kestä negatiivisia mielipiteitä, koska niitä varmasti tulee asiasta kuin asiasta.

Ja jos et huomannut niin ekaksi ap:n otsikossa oli kysymys MILTÄ KUULOSTAA TÄLLÄINEN PAINO/PITUUS. EI pelkästään kysytty onko saman kokoisia. Opettelisitko lukemaan?

Alkuperäinen kirjoittaja huokauss:

Tässä taidettiin etsiä samankokoisia...inhottavaa tulla tuolleen töksäyttämään että minäpäs olenkin näin paljon pienempi.sorry vaan mutta pisti mun silmääni ilkeilyltä.

Ilkeilyy tai ei, mutt on niin naurettavaa laitella mittojaan hakien mielipiteitä, jos ei kestä negatiivisia mielipiteitä, koska niitä varmasti tulee asiasta kuin asiasta.

Ja jos et huomannut niin ekaksi ap:n otsikossa oli kysymys MILTÄ KUULOSTAA TÄLLÄINEN PAINO/PITUUS. EI pelkästään kysytty onko saman kokoisia. Opettelisitko lukemaan?

Onko sun mielestä tuo Pamppelssonin eka vastaus sitten jotenkin sopiva tuohon kysymykseen?

-Miltä kuulostaa tällainen paino/pituus?

_Mä olen sua 2 cm pidempi ja painan 19 kiloa vähemmän...

Onko sun mielestä tuo Pamppelssonin eka vastaus sitten jotenkin sopiva tuohon kysymykseen?

Mut hällä jäi vastaaminen kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja huokauss:

Ei pampelssonin vastauksessa ollut mun mielestä mitään pahaa :o
Hän on lähes saman pituinen niin kuin kirjoittikin. Eikö se ole ihan sama laittaako pampelsson mittansa näin tai xx kg/ xx cm ?

Tartteeko tarttua pikku seikkoihin.

Enpäs huomannut että viesti jäi kesken...tuo ensimmäinen vastaus vaikutti vain mun mielestäni jotenkin ylimieliseltä.

Pyydän anteeksi kiihkoiluani nyt jatkon luettuani.

Mulla on kyllä puolustus,olen meinaan itse laiharilla "kituuttava"ajoittain aika kiukkuinen akka...:)

Sori!

Yhteistyössä