Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä olen sua 2cm pidempi ja painan 19kg vähemmän kun sinä..
Tässä taidettiin etsiä samankokoisia...inhottavaa tulla tuolleen töksäyttämään että minäpäs olenkin näin paljon pienempi.sorry vaan mutta pisti mun silmääni ilkeilyltä.
Alkuperäinen kirjoittaja huokauss:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä olen sua 2cm pidempi ja painan 19kg vähemmän kun sinä..
Tässä taidettiin etsiä samankokoisia...inhottavaa tulla tuolleen töksäyttämään että minäpäs olenkin näin paljon pienempi.sorry vaan mutta pisti mun silmääni ilkeilyltä.
Ilkeilyy tai ei, mutt on niin naurettavaa laitella mittojaan hakien mielipiteitä, jos ei kestä negatiivisia mielipiteitä, koska niitä varmasti tulee asiasta kuin asiasta.
Ja jos et huomannut niin ekaksi ap:n otsikossa oli kysymys MILTÄ KUULOSTAA TÄLLÄINEN PAINO/PITUUS. EI pelkästään kysytty onko saman kokoisia. Opettelisitko lukemaan?
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Onko sun mielestä tuo Pamppelssonin eka vastaus sitten jotenkin sopiva tuohon kysymykseen?
-Miltä kuulostaa tällainen paino/pituus?
_Mä olen sua 2 cm pidempi ja painan 19 kiloa vähemmän...
Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja huokauss:Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Mä olen sua 2cm pidempi ja painan 19kg vähemmän kun sinä..
Ilkeilyy tai ei, mutt on niin naurettavaa laitella mittojaan hakien mielipiteitä, jos ei kestä negatiivisia mielipiteitä, koska niitä varmasti tulee asiasta kuin asiasta.
Ja jos et huomannut niin ekaksi ap:n otsikossa oli kysymys MILTÄ KUULOSTAA TÄLLÄINEN PAINO/PITUUS. EI pelkästään kysytty onko saman kokoisia. Opettelisitko lukemaan?
Onko sun mielestä tuo Pamppelssonin eka vastaus sitten jotenkin sopiva tuohon kysymykseen?
-Miltä kuulostaa tällainen paino/pituus?
_Mä olen sua 2 cm pidempi ja painan 19 kiloa vähemmän...