Miltä kuulostaa tällainen paino/pituus ja onko samankokoisia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Alkuperäinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Alkuperäinen

Vieras
Pituus 169

Paino 68

Itselläni on todella hyvä tässä painossa mutta kun kuuntelee muiden painoja niin apua.

Onko bulleen paino?

Mikä teidän vaatekoko on tässä koossa?

Alkuperäinen kirjoittaja Alkuperäinen:
Pituus 169

Paino 68

Itselläni on todella hyvä tässä painossa mutta kun kuuntelee muiden painoja niin apua.

Onko bulleen paino?

Minä olen 176 cm pitkä ja tavoitepainoni on tuo.

Tismalleen samat mitat kuin minulla! :o

Haluaisin muutaman kilon pois, vaikka moni on sanonut että olen ihan normaalikokoinen. Ongelma-alueena etenkin takapuoli ja reidet..
Vaatekoko riippuu vaatteesta, tavallisesti M, joskus L.

Pituus 169

Paino 68

Onko bulleen paino?

ihan normaalin painoinen olet, hoikka!!
Itse olen saman pituinen., mutta nyt imetän ja se vie hiukan kiloja alemmaksi, nyt jotain 57-58kg...olen painanut tämänpituisena 62kg ja vaatekoko oli 34-36...sama vaatekoko edelleen.

Pituus 169

Paino 68

Onko bulleen paino?

Nää on niin turhia.
Sä olet sellainen kuin sulle sopii.

olen 170cm ja painan 69kg...näytän sille et olisin kokoajan ainaki 5kk:lla raskaana vaikka en valitettavasti ole... :ashamed: eli pullukka mikä pullukka olen... |O vaatekoko on 38-42 tai M tai L paidoissa ja housuissa 38-40 tai mallista riippuen,pienempiä vaateita on turha kyllä koittaa päälle laittaa... :ashamed: pitäs ainaki se 5kg saaha pois niin olisin ite tyytyväinen itteeni. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Mä olen sua 2cm pidempi ja painan 19kg vähemmän kun sinä..

Tässä taidettiin etsiä samankokoisia...inhottavaa tulla tuolleen töksäyttämään että minäpäs olenkin näin paljon pienempi.sorry vaan mutta pisti mun silmääni ilkeilyltä.

Alkuperäinen kirjoittaja huokauss:

sorry, mut sä kuulostat kukkakepiltä :/ mut jos sulle ok niin mkäs siinä.

Saatan ollakin, joidenkin mielestä. Mulle tää kroppa on kuitenkin ok, ainoa mikä ärsyttää on se, ettei nahkaa voi kiinteyttää.
Enemmän kiloja en haluaisi.

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Tässä taidettiin etsiä samankokoisia...inhottavaa tulla tuolleen töksäyttämään että minäpäs olenkin näin paljon pienempi.sorry vaan mutta pisti mun silmääni ilkeilyltä.

Samankokoisia juu. Mun mielestä olenkin ap´n kanssa about saman pituinen..?

Alkuperäinen kirjoittaja Henrietta:

Samankokoisia juu. Mun mielestä olenkin ap´n kanssa about saman pituinen..?

Juu mutta et samanpainoinen,varmasti itekkin ymmärrät mitä tarkoitettiin.

Varmasti hyvä paino!

Itse olen vin 154cm pitkä ja painoa on 57-58kg.Vaatekoko ei silti mikään iso, 36-38 joista 38 housut ovat yleensä löysähköjä,riippuu vähän mallista ja kankaasta.
Ennen kun painoin 53-55 oli vaatekoko 36.

En mielestäni lihavalta näytä,vaikka vatsassa löysää onkin ja reisissäkin muutama sentti liikaa on :)

No niin, nyt jatkan ap´lle, että en tod. olisi tyytyväinen jos painaisin noin paljon. Vaatekoko olisi jotain 38-40, mikä EI tuntuisi minusta hyvältä.
Mutta nämä on taas näitä yksilöllisiä juttuja.. Toinen on tyytyväinen, toinen ei.
Jos sinusta tuntuu hyvältä, niin sitten olet sopivan painoinen.

Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:

Ja mitä sitten?

Noi pisteet tossa lauseen lopussa tarkoittaa usein että juttu jäi kesken. Mutta eihän tässä ehdikään missään vaiheessa jatkaa kun heti on hyeenat kimpussa!

Niin mä lähinnä odotin että jatkuuko sun juttusi, että ei pahalla.

Yhteistyössä