mulla tulee vaan mieleen et jos oot ennen syöny miten sattuu niin pystytkö pysymään noin tiukassa ruokavaliossa? eikö olis helpompi jos asteittain vähentäis/tekis terveellisemmäks
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla tulee vaan mieleen et jos oot ennen syöny miten sattuu niin pystytkö pysymään noin tiukassa ruokavaliossa? eikö olis helpompi jos asteittain vähentäis/tekis terveellisemmäks
Tunnen itseni todella hyvin, ja tiedän jo nyt sanoa että ei onnistu. Multa ei tuommonen asteittainen tai "pikkuhiljaa" tyyli onnistu, jos edes yrittäisin niin antaisin kokoajan itselleni anteeksi kaikenlaisia repsahduksia. Mitä tiukempaa niin sen helpompaa. Samana päivänä kun aloitin tämän elämäntaparemontin, lopetin myös tupakoinnin. Senkin tein niinkuin seinään, suoraa punaisesta tupakasta, ja melkein kaksi askia päivässä tadista. Ei mitään pikkuhiljaa hissutteluja, minulla toimii ainoastaan nopeat ja radikaalit, välittömät muutokset, kunhan olen tarpeeksi motivoitunut ja halu muuttua lähtee minusta itsestäni. Nyt minulla on motivaatiota enemmän kuin tarpeeksi, nimittäin perheenlisäys. Haluan mahdollisimman pian perhenlisäystä mieheni kanssa, mutta koska takana on yksi hyvin ikävästi päättynyt riskraskaus, niin juteltiin miehen ja lääkärin kanssa että ennen seuraava raskautta pitäisi saada pois -15% painosta. Oma tavoite on vielä korkeampi, mutta lääkäri on tyytyväinen tuohon.
Kyllä nyt laitan kertaheitolla itseni 100% likoon, ja vuonna 2016 aion olla jo täysin normaali painoinen. Raskauteen annan itselleni luvan heti kun on -25kg, eli mahdollisestinjops tämän vuoden puolella! Oma äitini teki samoin, painoi aluksi 113kg, alkoi pudottaa painoa, tuli raskaaksi kun painoa oli 91kg, ja heti seuraavana päivänä synnyksestä äidin paino oli 64kg!! Eli 27kg putosi vielä raskausaikanakin.
Eli tässä on aika tarkalleen minun ruoat mitä päivän aikana syön, samat toistuu lähestulkoon päivittäin. Tarkoituksena laihduttaa tehokkassti, vähähiilihydraattisella ruokavaliolla.
Aamupala
Marjasmoothie
Välipala
1 hedelmä, yleensä omena.
Lounas
150g Raejuustoa
150g Tonnikalaa
200g suolakurkkua
Päivällinen
200g broileria
1 keitetty kananmuna
Keitetjä porkkanoita
Reilusti salaattia
Iltapala
Rahkaa ja Marjoja
Lisäksi B, C, ja D, sekä E -vitamiinit päivittäin. Ja paljon nestettä! Mitä mieltä olette? Varmaan heti tulee haukut epäterveellisestä ja liian radikaalista ruokavaliomuutoksesta. : D
Jos et vielä älynnyt, niin kokoajan olen tekemässä tuolle BMI:lle jotain! Korkeimmillaan se on ollut jopa 49! Eikö ollutkin mukavaa käydä kääntämässä veistä haavassa? Nyt on varmaan tosi aikuinen ja ylpeä olo, hyvä sinä!
Stten ihmetellään kun ylipainoiset eivät laihduta, en yhtään ihmettele miksi moni ei uskalla ryhtyä, kun neuvoja kysyessäkin heti hyökätään kimppuun ja halutaan vielä vähän piikitellä, kun muutaman vuoden päästä tällä ihmisellä ei välttämättä enää ole sitä ylipainoa jota käyttämällä voisi vielä vähän nöyryyttää ja alentaa ihmisen itsetuntoa. Ai että se on sitten mukavaa saada toiselle lisää itseinhoa, kun itse on niin täydellinen.![]()
Tunnen itseni todella hyvin, ja tiedän jo nyt sanoa että ei onnistu. Multa ei tuommonen asteittainen tai "pikkuhiljaa" tyyli onnistu, jos edes yrittäisin niin antaisin kokoajan itselleni anteeksi kaikenlaisia repsahduksia. Mitä tiukempaa niin sen helpompaa. Samana päivänä kun aloitin tämän elämäntaparemontin, lopetin myös tupakoinnin. Senkin tein niinkuin seinään, suoraa punaisesta tupakasta, ja melkein kaksi askia päivässä tadista. Ei mitään pikkuhiljaa hissutteluja, minulla toimii ainoastaan nopeat ja radikaalit, välittömät muutokset, kunhan olen tarpeeksi motivoitunut ja halu muuttua lähtee minusta itsestäni. Nyt minulla on motivaatiota enemmän kuin tarpeeksi, nimittäin perheenlisäys. Haluan mahdollisimman pian perhenlisäystä mieheni kanssa, mutta koska takana on yksi hyvin ikävästi päättynyt riskraskaus, niin juteltiin miehen ja lääkärin kanssa että ennen seuraava raskautta pitäisi saada pois -15% painosta. Oma tavoite on vielä korkeampi, mutta lääkäri on tyytyväinen tuohon.
Kyllä nyt laitan kertaheitolla itseni 100% likoon, ja vuonna 2016 aion olla jo täysin normaali painoinen. Raskauteen annan itselleni luvan heti kun on -25kg, eli mahdollisestinjops tämän vuoden puolella! Oma äitini teki samoin, painoi aluksi 113kg, alkoi pudottaa painoa, tuli raskaaksi kun painoa oli 91kg, ja heti seuraavana päivänä synnyksestä äidin paino oli 64kg!! Eli 27kg putosi vielä raskausaikanakin.
En ole sanonut noudattavani hiilihydraatiTONTA ruoka valiota, vaan VÄHÄhiilihydraattista. Teidän mielestännekö tuossa on kamalan paljon hiilihydraatteja? Niitä toki on, mutta _VÄHÄN_. Mutta ilmeisesti teidän mielestänne minun pitänee siirtyä suklaa-pulla-karkki-kakku-pitsa-burgeri-rasva-sokeri-läski linjalle, sinnehän me läskin ihrapallot kuulutaan.
Naurettavaa tulla arvostelemaan ihmistä joka taistelee hänelle toistaiseksi OUDON asian kanssa oman terveytensä puolesta! Vai oletatteko, että jos painan 130kg, niin minulla on vuosien kokemus "karppauksesta". Jeesus vie miten pöjä sanakin. "Mitä te teette?" - Me karppaillaan!
Te jos tiedätte paremmin, voisitte nälvimisen sijasta ehkä keskittyä neuvomaan sellaista, jolla ei ole kokemusta! Mutta hei, ettehän te halua että maailman läskit laihtuu, on vain mukavaa katsoa ja nauraa vierestä noita valtavia ihrakasoja, kunhan oma napa näyttää pelisitä hyvältä!![]()
ai muka 27kg raskausaikana.. tuskimpa..