M
"mie vaan"
Vieras
Eli kyseessä 14-vuotias poika ja isä joka joukkueen huoltajana.
Laitan tähän nyt vaikka tämän viikon ohjelman:
isä töissä metallialalla(raskasta) joka päivä 7-16.
Poika koulussa 7-luokalla joka päivä 9-15
La :Turnaus 17-21
Su :turnaus:11-15 ja 19-21
ma:vapaa pelistä
ti:harjoittelut :17-19
ke
eli 90 km päässä menee ilta 23 ennenkuin ovat kotona
to.peli 50 km päässä taas iltamyöhään kotona
pe:vapaa peleistä
La harjoitus 11-13-14
su peli :aikaa en muista
Tätä menoa jatkuu kauden ympäri.Isä aina mukana kun huoltajana ja hänellä noiden peliaikojen (harjoittelujen) lisäksi kaikkea muutakin
elipaitojen viemistä,luistinten-kiekkojen hakua ym .ym.
eilen vasta oli ti ja mies tuli kiukkusena ja loppuun väsyneenä kotiin.Poika ollut juuri influenssassa viikon ja ihan kamala huoli kun ei pääse pelamaan isällä ja pojalla.
Koulu menee jotenkin ,muttei mitenkään välkysti ja sillä ei ole isälle mitään väliäkään koska pojasta TULEE mukamas jääkiekkoilija ,jota minä epäilen .Niin hyvä ei ole kuitenkaan ja kropaltaan hempula.
Tämä alkaa rassata jo tätä meidän muuta elämää.Eletään jo nyt vähän kahdessa ryhmässä---minä ja tytöt,isä ja poika tuon harrastusmäärän takia.
Miltä kuulostaa?olenko ainua joka marisee tästä hulluudesta.Olen sitä mieltä ,että koulu on no.1 ja sitten tulee muu.En ole pojan bio-äiti ,joten en oikein saa määräysvaltaa enkä sitä haluakkaan ,mutta huolestuttaa tuo.
Laitan tähän nyt vaikka tämän viikon ohjelman:
isä töissä metallialalla(raskasta) joka päivä 7-16.
Poika koulussa 7-luokalla joka päivä 9-15
La :Turnaus 17-21
Su :turnaus:11-15 ja 19-21
ma:vapaa pelistä
ti:harjoittelut :17-19
ke
to.peli 50 km päässä taas iltamyöhään kotona
pe:vapaa peleistä
La harjoitus 11-13-14
su peli :aikaa en muista
Tätä menoa jatkuu kauden ympäri.Isä aina mukana kun huoltajana ja hänellä noiden peliaikojen (harjoittelujen) lisäksi kaikkea muutakin
eilen vasta oli ti ja mies tuli kiukkusena ja loppuun väsyneenä kotiin.Poika ollut juuri influenssassa viikon ja ihan kamala huoli kun ei pääse pelamaan isällä ja pojalla.
Koulu menee jotenkin ,muttei mitenkään välkysti ja sillä ei ole isälle mitään väliäkään koska pojasta TULEE mukamas jääkiekkoilija ,jota minä epäilen .Niin hyvä ei ole kuitenkaan ja kropaltaan hempula.
Tämä alkaa rassata jo tätä meidän muuta elämää.Eletään jo nyt vähän kahdessa ryhmässä---minä ja tytöt,isä ja poika tuon harrastusmäärän takia.
Miltä kuulostaa?olenko ainua joka marisee tästä hulluudesta.Olen sitä mieltä ,että koulu on no.1 ja sitten tulee muu.En ole pojan bio-äiti ,joten en oikein saa määräysvaltaa enkä sitä haluakkaan ,mutta huolestuttaa tuo.