Millon teillä on vauvamasu alkanut näkymään "muille" ?

  • Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Toisessa raskaudessa raskausmaha pomppaa yleensä nopeammin esille, varsinkin jos edellisestä raskaudesta ei ole kamalan pitkä aika.

Mulla alkoi näkymään siinä rv27, silloin alkoi maha kunnolla kasvaa ja tuli jo arpiakin.
 
"vieras"
Esikoisesta näkyi vasta reilusti puolivälin jälkeen, oiskohan ollut joku viikko 27. Kakkosesta vatsa tuli näkyviin ihan heti ja neuvolassa tuumi lääkäri viikolla 12 että kyllä tämä ihan oikea vauvamaha on, istukka on ihan pinnassa (itse pidin turvotuksena). Ultrassa sitten katsoivat että kohtu on ihan eri paikassa kuinensimmäisessä raskaudessa ja vielä istukka ihan etuseinässä painamassa vatsaa entisestään ulos.
 
"Tulip"
Mulla näkyi esikoisestakin jo siinä rv12 tienoilla, ellei sitten luullut siiderimahaksi. Tässä raskaudessa näkyi vielä aikaisemmin. Mulla on eteenpäin kallistunut kohtu, ja masu on nyt loppumetreillä sitten sellainen tosi eteenpäin törröttävä - harvat raskauspaidatkaan pysyy helmasta paikallaan tämän mallin vuoksi.
 
"hmm"
Ekasta varmaan joskus rv 20 tienoilla, sama juttu toisessa raskaudessa. Kerroin töissäkin vasta rv 19, sitä ennen ei kukaan osannut epäillä mitään.

Aina sanotaan että toisesta näkyy heti ja on isompi maha muutenkin, mutta ei pitäny mun kohdalla paikkaansa. Itseasiassa maha oli jopa pienempi toisella kertaa. Molemmat lapset poikia.
 
"vieras"
Nyt menossa rv 31 ja ei välttämättä kukaan tietäis et odottais, vaatteista riippuen. Mut mä oonkin lihava jo ennestään. Sf mitta menee kuitenkin yläkäyrien yläpuolen, niin ja neljäs lapsi on tulossa. Itse kyllä olen vauvamahan erottanut jo n rv 12 eteenpäin.
 

Yhteistyössä