millon ootte maistanu alkoholia ekan kerran synnytyksen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja :G
  • Ensimmäinen viesti
Kuopus synty tammikuussa, juhannuksena join vajaa puoli tölkkiä siideriä ja pari viikkoa sitten toisen kerran riehaannuin äitini 50v. synttäreillä ja kaadoin kurkkuuni puoli lasia viiniä... en siis kovin tiuhaan :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja Ruiskaunokki:
1 vuosi synnytyksestä ja imetyksen lopetuksesta 1kk.
Meillä ei muuten tarjottu mitään kuohareita synnärillä, vain aamupala, jonka oksensin samantein. :)
meillä oli "kuoharia" limua se oli pommaksia (miten lie kirjotetaan kun inhoon sitä) ja sit oli jotain poreilevaa ei siis alkoholia. ei kait missään tarjoilla?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:
Kuohuviinit on juotu molemmilla kerroilla synnytyssalissa.
missä sairaalassa. Mä' en jotenki voi uskoo et siellä tarjottas aitoo. meilleki sanottiin et tos on kuoharit mut myöhemmin kerto mitä se on.. eli siis limu sekotus...
Meillä ei edes ollut mitään "kuohareita" mutta kahvit saatiin ja aamupala joka sisälsi jogurttia,leipää,hedelmiä ym =)

missä sairaalassa. Mä' en jotenki voi uskoo et siellä tarjottas aitoo. meilleki sanottiin et tos on kuoharit mut myöhemmin kerto mitä se on.. eli siis limu sekotus...
Ihan koko piccolopulon vaalanpunaista Kavaljeria tytöille ja vihreä pullo pojille saa ainakin Loimaalla.

Meillä on ollut omat piccolot mukana, emmä sairaalan puolelta oo saanu ku yöpalaa ja aamiaista.
En tiedä saako missään.

Yhteistyössä