meillä oli "kuoharia" limua se oli pommaksia (miten lie kirjotetaan kun inhoon sitä) ja sit oli jotain poreilevaa ei siis alkoholia. ei kait missään tarjoilla?Alkuperäinen kirjoittaja Ruiskaunokki:1 vuosi synnytyksestä ja imetyksen lopetuksesta 1kk.
Meillä ei muuten tarjottu mitään kuohareita synnärillä, vain aamupala, jonka oksensin samantein.
missä sairaalassa. Mä' en jotenki voi uskoo et siellä tarjottas aitoo. meilleki sanottiin et tos on kuoharit mut myöhemmin kerto mitä se on.. eli siis limu sekotus...Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Kuohuviinit on juotu molemmilla kerroilla synnytyssalissa.
Meillä ei edes ollut mitään "kuohareita" mutta kahvit saatiin ja aamupala joka sisälsi jogurttia,leipää,hedelmiä ym =)Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:missä sairaalassa. Mä' en jotenki voi uskoo et siellä tarjottas aitoo. meilleki sanottiin et tos on kuoharit mut myöhemmin kerto mitä se on.. eli siis limu sekotus...Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Kuohuviinit on juotu molemmilla kerroilla synnytyssalissa.
Ihan koko piccolopulon vaalanpunaista Kavaljeria tytöille ja vihreä pullo pojille saa ainakin Loimaalla.Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:missä sairaalassa. Mä' en jotenki voi uskoo et siellä tarjottas aitoo. meilleki sanottiin et tos on kuoharit mut myöhemmin kerto mitä se on.. eli siis limu sekotus...Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Kuohuviinit on juotu molemmilla kerroilla synnytyssalissa.
Meillä on ollut omat piccolot mukana, emmä sairaalan puolelta oo saanu ku yöpalaa ja aamiaista.Alkuperäinen kirjoittaja netskuli:missä sairaalassa. Mä' en jotenki voi uskoo et siellä tarjottas aitoo. meilleki sanottiin et tos on kuoharit mut myöhemmin kerto mitä se on.. eli siis limu sekotus...Alkuperäinen kirjoittaja Lentokala:Kuohuviinit on juotu molemmilla kerroilla synnytyssalissa.