S
sad
Vieras
Tuntuu etten koskaan selviä täysin. Erosta 14 viikkoo. Kamalasti jo aikaa, mutta kun se ero tuli vaan hiljaisuudella, narsistinen mies suuttui, sen jälkeen tuli hiljaista, ja myös minä hiljenin. 6 viikkoa sit txtasi sanan anteeksi, muuten en ole kuullut mitään, nähnyt ohimennen muutaman kerran.
Milloin saan hänet ajatuksistani? Aikuisiällä en ole koskaan rakastunut yhtä vahvasti, ja ikävöin edelleen...
Milloin saan hänet ajatuksistani? Aikuisiällä en ole koskaan rakastunut yhtä vahvasti, ja ikävöin edelleen...