Milloin

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kyselijä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kyselijä

Vieras
Minkä ikäisenä teillä lapset on alkaneet leikkiä yksin omassa huoneessa (jos siis sellainen on)? Tai ylipäätään yksin niin, että olette voineet mennä esim. toiseen huoneeseen tekemään kotitöitä?
 
meil enemmän viihtyy 4v ja 5v. aiemmin halusi olla samassa huoneessa ja lähellä...2,5v.na saattoi hetken vaikka 15 min viihtyä leikeissä yksin omassa huoneessa (harvoin)
 

Yhteistyössä